تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی مانند لبخند ژوکوند است، در نظر نخست به روی بیننده تبسم می‌کند، اما اگر در او دقیق شوی می‌گرید.

امروز ظهر اندوه زندگی و خستگی مفرط روحی و فشار و استرس کار و اخراج و این که دوباره از اول شروع کنم و اختلافات زناشوئی و تیکه های سین چشم سبز و بگومگوهای سرکار و یکنواختی روزها و افسردگی روان و اندوه برادرم اون قدر به من فشار آورد که رفتم تو مستراح اداره و گریه کردم.خاک تو کون من که اینجوری شدم.واقعا بریدم.به روزهای پایانی سال که نزدیک میشیم هی ناخودآگاه با سال پیش مقایسه اش میکنیم.امسال چه سال گهی بود.چه سال مزخرفی بود.دو ماه عن دیگه اش هم مونده.امسال سالی به غایت تخمی بود که هیچ پیشرفتی هم نداشت.

نظرات 24 + ارسال نظر
آنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ب.ظ

اخراج شدی تراویس؟
چقدر تو اشک میریزی
تراویس سین چشم سبز اصلا ارامشی برات داره؟!:/

گلشن شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ب.ظ

اخراج شدی تراویس?
خوب تنها گریه نکن برو پیش یکی گریه کن مثلا......الان میزنی منو.....مثلا پیش مشاور. اخه چرا نمیری? تو که همه راهو رفتی اینم برو دیگه فکر کن اگه ی درصد جواب بده لااقل این ک و ن بدبختتو نجات دادی بابا مگه چقد گنجایش داره?

من میکشم تو رو گلشن

سحر شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام. دیوونه بسه دیگه. همینجا این روند سرخوردگی و ناامیدی رو متوقف کن. اول از همه برو پیش یه روانپزشک و یا اگه نمیخوای بری، یه دوز فلوکستین 10 رو روزانه شرو کن. روزی یکی با صبحونه بخور که معدت رو اذیت نکنه. چون علایم افسردگی رو داری و این دارو هم هیچ خطری نداره (نگران نباش تجویز خاله زنکی نیست خیالت راحت !) البته بعد از دو هفته اثر میکنه و این مدت هم نباید داروهایی مث ترامادول مصرف کنی چون ترامادول با چند حلقه ای ها تشنج میده. به هر حال روش اول بهتره و بدو برو پیش یه روانپزشک. من بهت دکتر ابراهیم زاده روبروی بیمارستان دی رو پیشنهاد میکنم. نری پیش مشاور که با زرای الکیشون بدتر میشی. همه مشکل دارن حتی بدتر از تو، اما روش مقابله ت مشکل داره دوست خوبم :*

ممنونم از راهنمایی تو سحر خوشگلم

مینااااا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

من هم از زندگی سیر میشم گاهی...مشکلاتی دارم که در نظرم غیرقابل حل هستن... ولی خب چاره چیه . باید پیش رفت...
هر چه پیش اید خوش اید

روزهای خوب شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ

تو چرا اینجوری میکنی
بابا محیط کار رو با سیاست راه بنداز
ملت ایران عقده پاچه خواری دارن.... یکم پاچشونو بخوارون تموم شه بره... من خودم از این کار متنفرم ولی تو کار کردن در داخل ایران یکی از ارکان اصلی کار به حساب میاد
کارت که مشکلش حل بشه مشکلت با سین چشم سبز هم حل میشه دوست من

نمیدونم والا.دیگه خایه مالی جواب نمیده

روزهای خوب شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:33 ب.ظ

استرس چیز مزخرفیه
خودم الان دارمش

دقیقا

م.د شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

همه حرفات صادقانست

فدای تو.کاش میشد صادقانه از خوبی ها و خوشی ها گفت

اوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ب.ظ

تجربه حرف زدن با ادمای جدید حال هرکسی رو خوب میکنه
وسوسه انگیزه برای هرکسی...میگم دوسال پیش چون خیلی کله خر بودم. ..الان کمی محتاط تر شدم و حواسم میره سمت تاهل وتجرد فرد

حالا حواست نباشه چی کار میکنی مثلا؟؟؟؟

آنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ب.ظ

ینی باور کنم نظرای من هی نمیاد؟:/

نه.باور نکن

اذر شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

این روزها تو زندگیه خیلیهامون پیدا میشه.اوضاع ما شاید بهتر نباشه.
به هرحال برات ارامش ارزو دارم

فدای تو بشم

گلشن شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 ب.ظ

خب تقصیر خودته خودت میگی دیگه!

Hm یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ق.ظ

In hame shoma inja dardole kardi eshkali dare manam bekonam? Travis jan zendegi bala pain ziad dare, manam 5 sal hast ke ba kasi doost hastam ravabetemon ham azad hast bekhatere hamin shoghe ravabet jensi nist ke bekhateresh alaki bale begam va tamom she bere. Amma gahi gahii an chenan delam be donbale hayajan hast ke nagoo, mesls sohbat ba yek mard gharibe, mesle yek ham khabegie yek shabe. Amma heif va 100 heif ke avaghebe badi darad. Kolan midonam mardha bad vabasteam mishavand! Pass ya ashegheam hastan ya doshman!
Bazi vaghtha fekr mikonam hatman namzad man ham hamin hast! To ham hamini! Hame be donbale tajrobei jadid! Gharar ba yek gharibe! Tabo tabi ke alan mibosad mara ya na! Mikhahad mara ya na!!!
Man ke ta be hal ghalati nakardam! Amma hamin ke be yade bazi az in gharibe ha khod erzai konam engar kafist! Ya hamin ke bedonam kasi digar ham mara mikhahad kafie! Ke in hes ham ta vaghty ke arosi nakardam baghi mimone!!!
Aslan chetor ast man hich vaght aroosi nakonam?! Vaghean alan amadegie in ra nadaram ke naghshei ezdevaj digaran ba khodam ra ham az dast bedaham! Vali vaghean jaleb ham hast ke in mardharo maximum baray chand rooz mikhaham!!!

ببخشید.فینگلیش نوشتی.هیچی نتونستم بخونم

Sara یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

ببین منو،ادم وقتی چیزیو نمیتونه حل کنه باهاش کنار میاد..کنار بیا! با خودت به سر جنگ نباشو بیا چاییتم یخ کرد بسکه گله و شکایت کردیم حواسمون پرت شد

باشه

رویا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ق.ظ

تراویسسسسسسسسس چی شدی تو اخه!!!چرا همه چی به هم ریخت تراویس حرف بزن با یکی اصلا نمیدونم چرا همه چی اینجور شد کاش اخراج نشده باشی اما اگه شدی خدای نکرده اینجا نمون یرو تراویس حتی شده یرو ارمنستان یا تاجیکستان اما نمون تراویس منم گریه ام گرفت چرا اینجور شده همه جی چرا زندگی اینقدر بد شده هرروزمون داره بدتر میشه
من واسه تو ارزو بهترینا کردم پس چرا اینجوری شد!!!!!تراویش جان غصه نخور یه روزی درست میشه کاش زتدگیت درست بشه خیلی حس بدی که مردی کم بیاره گریه منه
تراویس جان بهترینا واست رقم بخوره ارزوهات یکی یکی بیان تو زندگیت

فدای تو رویا جون قشنگم

خانم ف یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

این اصطلاح تف تو ک.و.ن خیلی باحاله
من رو عمرا یادت نمیاد.از زمانی که کامنت های وبلاگت یکی دو تا بود من بودم؛)
با اسم حاج خانم کامنت میزاشتم،وبلاگ داشتم و بروبیایی
دست روزگار انداختمون یه گوشه کاسه کوزه وبلاگ و جمع کردم

خانم ف رو یادم میاد.همیشه نظر میزاری اما حاج خانم همونی بود که وبلاگ من و حاجیم رو داشت و در مورد نامزدت و خودت مینوشتی؟

آویشن یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:16 ق.ظ

بعد مدتها اومدم وبلاگت دیدم کلا همش راجب افسرگی و گرفتاریای محیط کار و خونه نوشتی.
نمیخوام حرفای تکراری بزنم،ولی جلوی مشکلات زندگی کم نیار و از اون مهمتر خودکشی و بیخیال شو.

باشه آویشن عزیز و خوشگلم

یک زن یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

کاش میشد یه چیزی گفت که آرومت کنه.

مهشید یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ب.ظ

امسال سال گهی بود
بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت
اونقدر بهم سخت گذشت
که منی که اشکمو تاحالا خانوادم ندیده
سه بار توی خیابون گریه کردم
سه بار اونقدر اشک ریختم که باورکردنش برای خودمم سخت بود
خیلی تنها بودم
خیلی نیاز داشتم به کمک
اما خودمو بی هیچ کسی دربرابر مشکلات دیدم
با وجود این همه آدم دور و برم اما خیلی بی کس بودم تراویس
دلم برای خودم سوخت
کاش بودم بغلت میکردم

گرمای آغوش تو از پس این مانیتورها و صفرها و یک ها به من رسید مهشید نازنینم

mahdis یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ http://f4ll.blogfa.com/

دوس دارم اون پست اختصاصی زن عاشق که واسه تو نوشتتش رو بخونم :(

بخون.کدوم پست؟

mahdis یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ http://f4ll.blogfa.com/

خوندم.اولش رمز داشت.اما الان عمومی شد.جالب بود.

شراره یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:46 ب.ظ

خواستم بپرسم دیشب چطور بود؟ با خوندن این پستت پشیمون شدم گفتم الانه منو بزنی.
فقط میگم روزگارت خوش
تراویس نمیدونم این وبو میخونی یا نه
ولی بهتره یکم بخونیش
fromzero.mihanblog.com

hasti یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ب.ظ

منم امسال سال سختی داشتم.مجبور بودم برای دفاع ازحقم جلوی دوتا ادم مرموز بدجنس وازخدا بیخبر وایسم.تنها بودم و هیچکس نبود که حتی با صحبت هم دلداریم بده.دوبار توی اتوبوس به مدت 5 ساعت اشک ریختم از ته دل.خیلی سخت بود ازهردری وارد میشدم نامردا در رابروم میبستند.ولی تاحدودی موفق شدم.یاداوریش هم ناراحتم میکنه.خودمونیم تراویس مواظب باش توی این اوضاع بی دروپیکر کارت را ازدست ندی.خانمت هم خیلی دوست داره ها.

هستی چی کار کنم؟؟هیچی دست من نیست.
واسه تو هم ناراحت شدم

mahdis یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ http://f4ll.blogfa.com/

یه پست جدید ٬یه موزیک خوب٬یه حرکت نو...یه کاری کن حال هممون بهتر شه..بکش بیرون گلم.

این گلم رو که میگی جون تو اصلا از این رو به اون رو میشم

خانم ف دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

اره دقیقا ،بابا تو که اسم وبلاگ من و یادته،
پس زیادم ازت مایوس نشم،چه حافظه ای !

پس چی شد وبلاگت؟؟؟سرانجامت چی شد؟؟؟ازدواج چی شد؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد