تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اما هرکه را آزمایی به کردار آزمای نه به گفتار که گنجشکی به نقد به که طاووسی به نسیه.

سخن اول:صدای سارا نائینی و ترانه اشارات نظر میتونه میراث بشری بشه و زیباترین لحظه برای من وقتی هست که خواهر مجردم که از مردها بیزاره باهاش همخوانی میکنه.

سخن دوم:اگر قرار بود دوره ای دیگه رو برای زندگی انتخاب میکردم پاریس رو در دوره ژان پل سارتر و سیمون دوبوار و اون زمانهای اوج روشنفکری و شکوفایی اندیشه انتخاب میکردم.

سخن سوم:طعم گنجشک کباب شده رو نمیشه با هیچ چیز عوض کرد علی الخصوص اگر کنارش یه ته پیک عرق سنگین باشه.

سخن چهارم:روزها به طور سینوسی و فراز و نشیب وار میرن جلو،کمی غم و کمی شادی و کمی خشم از این که نمیشه اوضاع رو تغییر داد.

سخن چهارم:هیچ وقت نمیتونم فکر مهاجرت رو از سرم بیرون کنم،ولی افسوس که به همسرم قول دادم خارج نریم اونم در طرف مقابل قول داده شمال نریم واسه همیشه.و من باید تا آخر عمر تهران بمونم.

سخن پنجم:شهر تهران مثل یه مادر مهربون سالهاست که آغوشش رو باز کرده به روی امثال من و همیشه مهربانانه بهشون هر آن چیزی رو که میخوان میده.فکر کنم یکی از سخاوتمندترین شهرهای جهان تهران باشه.

سخن ششم:نمیدونم گفتم یا نگفتم اما این حرکت دیوار مهربانی خیلی پسندیده و خوب هست.

سخن هفتم:بعضی وقتها به سرم میزنه همه چیز رو بزارم واسه سین چشم سبز ویه بیست تومن بردارم و از مرز خارج بشم و برم یه جایی تو اروپا کارگری بکنم و از دست همه مشکلات راحت بشم.

سخن هشتم:در پایان دست بوس همه شما هستم و عرض میکنم که من همیشه به کامنتها جواب میدم چرا از من گله میکنید؟؟؟فدای چشمهای مهربون همتون.

نظرات 68 + ارسال نظر
مهشید یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ب.ظ

تراویس
منم میتونم دقیقا مث خواهر مجردت باشم.
آخ ک مورد دوم هم اشراک داریم
من دلم میخواد تو اون زمان بیشینم کنار
سیمون دوبوار
تو این زمانا شاید فکردن ب این رویاهامون
برای چندثانیه ی لبخند روی لبمون بیاره.

خواهش میکنم.من به اون کثیف بودنی که فکر میکنید نیستم.تو هم جای خواهر منی

mahdis یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:30 ب.ظ http://f4ll.blogfa.com/

به به..موزیک عالیه...عنوان هم.

خودت از همه بهتری.تو وبلاگت نمیشه نظر گذاشت

تازه وارد یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ب.ظ

واقعا! چرا نمی ری؟ بچه هم که ندارین خیلی هم ازخانوم سین راضی نیستی. حالا این قسمتشم فاکتور بگیریم و باور نکنیم
نهایت اینه که یه جا و مکانی ردیف می کنی خانوم سین هم میبری پیش خودت. اگه واقعا بهت علاقه مند باشه باهات میاد. موندی اینجا که چی بشه؟
هر روز بدبختی واسترس و هزار کوفت و زهرمار دیگه
منو همسرم اگر شرایط مالی برامون مهیا بود می رفتیم
درضمن کباب بلدرچینم امتحان کن، خیلی خوشمزه س

نمیتونم.نه میاد و نه میزاره من برم

مینااااا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

کارگری در غربت رو به پادشاهی در کشور خودت ترجیح میدی ؟؟؟ اخ که ما ادمها چقدر ناشکریم...
ببخش رک گفتم !

والا اینجا هم فقط تو رویاهامون پادشاهیم

مینااااا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

حداقل چیزی که اینجا داری دیدن مادرته. که یه دنیا میارزه

دقیقا درست میگی مینای عزیزم

مینااااا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

بهت پیشنهاد میکنم "نامه های فروغ فرخزاد" رو بخونی

والا الان حوصله ندارم.ولی شاید یه روزی خوندم

Sara دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

پادشاهی در کشور خودت:||||| تراویس من الان باید بفهمم تو پادشاهی؟ اونم اینجا توی وطنمون؟

توی ذهن خودم یه پادشاه شهوتران هستم

Sara دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

بچگیام با عموی کوچیکم تفریحمون گرفتن گنجشک و کباب کردنش بود،هنوز مزه ش زیر زبونمه:) ولی الان دلم نمیاد بکشمشون

Sara دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

گفتم اگه با اون بالا دستیا میپری مارو هم بکشی بالا،خب منم توی ذهن خودم یه پادشاه قوی و ترسناکم:)

گلشن دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ق.ظ

این عنوانا رو از کجا میاری تراویس مثلا مال این پست ؟

mahdis دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ق.ظ http://f4ll.blogfa.com/

هروقت اینقدر دلنشین از تهران میگی٬سرعت تورق کتابهای کنکورم بالا میره..دوست دارم تهران مهربون خیلی زود منو هم در آغوش بگیره..

+ سخن ۴ رو دوبار نوشتی..خواسم بدونی چقدر با دقت میخونمت.:D

دمت گرم

مینااااا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ق.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

خخخخ این چه کاری بود کردی تراویس چرا پاک کردی پاسخت رو ؟ خب بگو این تیترهارو از کجا اوردی خاله گلشن ببینه ... :)))

دیدی پاسخ رو؟؟؟

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:13 ق.ظ

خودت ببین ب همه جواب دادی؟؟؟بیا ببین!!؟؟؟؟
من هم کباب گنجشک خوردم هم کباب بلدرچین.من بلدرچین و خیلیییییی بیشتر دوست داشتم.
تراویس خیلی دوست دارم ببینمت و بزنم تو گوشت.واقعا خیلی.نمیدونم چرا...

منم خیلی دوست دارم ببینمت و ببوسمت.نمیدونم چرا....

خانم ف دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ق.ظ

سیمون دوبوار  چه فرقی با سیمون بولیوار داره؟

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ق.ظ

:)))))) باشه ،اون جور ک من قراره بزنم تو گوشت دیگه چشات من و نمیبینه
اخه شوخی بوسیدنم با کسی ک متاهل هست درست نیست.یکم بفهم تراویس.برای من مهم نیست.کلا میگم
زدنم ک فک کنم خیلی ها دوست دارن بزننت من ب جا اونا میزنمت :)))))

من چه گناهی کردم که خیلی ها دوست دارن منو بزنن؟؟؟؟

روزهای خوب دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ق.ظ

جالبه
ما برعکسیم
من میگم بریم ولی همسرم نمیاد
من حاضرم اونجا تو سوپر مارکت کار کنم ولی بجاش میدونم که میتونم بچم رو یه جای درست و حسابی بزرگ کنم با اینده ای مطمئن

واسه چی خودتو اذیت میکنی؟؟؟ خودتو از تحریم در بیار و چشم سبز برو شمال یه دوری بزن...

من عاشق گنجشگ کبابی ام ولی همزمان که میخورمش حس بد و عذاب وجدان هم دارم

روزهای خوب دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ق.ظ

راستی دیشب رفتم سرچ کردم چن تا از فیلمایی که در سال های 92 فک کنم معرفی کرده بودی
ایتالیایی بود واسه سال 1975 اسمش بود سالو فک کنم
فیلمش سادیسمی بود
من عکسشو دیدم قفل کردم
چجوری نگاه میکنی اینارو >!!! تو روحیت تاثیر نمیزاره ؟
اون یکی ولی جالب بود همسرم دیده
بود تعریفش کرد من دیگه دانلود نکردم :)))

کلا هیچ کدومو دانلود نکردم :))

من خودم هم این فیلم رو ندیدم راستش رو بخوای فرصت نشده.

مینااااا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ق.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

اره دیدم پاسخ به جا و بسیییییییار مناسبی بود :))))

گلشن دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ق.ظ

بازم جوابمو ندادی دروغگو
حتی یه کلمه نگفتی که نمیگم
انگار من اصن نیستم و سوالیم نپرسیدم خب راحت بگو نیا وبم!
معلوم نیس چی نوشته بودی که میناااا اینجوری مسخره میکنه

نوشته بودم از تو کونم عنوان ها رو درمیارم

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ب.ظ

خخخخخ
گناه نکردی، یکم کارات روی اعصابه، حرف زدنتم نمیفهمی...

نه والا.همیشه فکر میکردم خیلی تو دل برو هستم.کاخ آرزوهام فرو ریخت

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ب.ظ

تراویس کی بهت گفته بود تو دل برو هستی؟؟؟ o-0
احتمالا فقط برای خانواده درجه یکت اینجوری باشی؟:)))))

ببخشید اصلا.
من عنم.خوبه؟؟؟راضی شدی؟؟

مینااااا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

گلشن جان به نظر من تراویس بسیار ادم فرهیخته و فهمیده ای هست چون عنوان هاش با پست هاش کاملا همخوانی داره و یه جورایی منظور نویسنده رو کاملا می فهمونه. پس به نظر من این عناوین رو از معلوماتی که داشته و داره می نویسه . این که دیگه سوال کردن نداره عزیزم

به افتخار مینا خانم.درود بر تو خوشگل خانم

زن عاشق دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ب.ظ

تو ازاونایی ک باید باهات فاصله داشت مثلا ی دختر خاله یا داماد عمو یا عمه ...معشوقه و زن تو بودن کار سختیه

اتفاقا کار خیلی آسونی هست.میخوای امتحان بکنی؟؟؟

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ب.ظ

گلشن اینجا همه چیز ب کون تراویس ربط داره.

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

اخی.نه تو عن نیستی ^-^

هانیه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ب.ظ

تراویس چرا نمیشه اینجا نظر خصوصی گذاشت؟
قبلا هم تو صفحه " تماس با من " ازت پرسیدم ولی جواب ندادی.

هانیه گلم تو صفحه نظرات نمیشه نظر خصوصی گذاشت.
باید از گوشه بالا سمت راست روی تماس با من کلیک بکنی و اگه پیامی بود واسم بزاری.
اونجا هم که پرسیدی خوب نمیشد جواب بدم

mahdis دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ http://f4ll.blogfa.com/

به نظر من معشوقه ی تراویس بودن خیلی جالب و هیجان انگیزه..چیزایی که بهش علاقه داره جالبن..جاهایی که دوس داره بره تاپ و قشنگن..آرزوهاش رنگی و بهترینن..موزیکا و آهنگایی که گوش می کنه دلنشینن..به هر چی میخواد میرسه و اگه به چیزی نرسیده واسه اینه که خودش نخواسته ..به همه احترام میزاره و معشوقه هاشو هیچوقت فراموش نکرده..قلب مهربون٬ صداقت و حافظه ی محشری داره و این چیزیه که از همه ی مردای آلزایمری و بی معرفت دوروبرمون جداش می کنه...همه ی این خصوصیاتشه که آدمو وسوسه میکنه عاشقش شه٬همراهیش کنه٬حتی اگر متاهل باشه و متعهد..

قلب من با خوندن این متن لرزید و چشمهای من پر از اشک شد.من فدای تو بشم مهدیس مهربون و خوبم.بعد از این همه کامنت توهین و حرفهای تحقیرآمیز و تو این روزهای مزخرف و سخت.خوندن این کامنت حال منو خوب کرد.
محبت تو هیچ وقت فراموش نمیشه.

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:28 ب.ظ

اینجا اگه کسی بهت توهین میکنه (من تحقیر ندیدم) حتما دلیلی داره،کسی باهات پدرکشتگی نداره
من تو کامنت کسی دخالت نمیکنم.اما کامنت مهدیس واقعا جالب بود.
من ب دبگران کاری ندارم.اما من واقعا قصد توهین نداشتم.شوخی بود بیشتر.
در مورد کامنت زن عاشق هم چیزی رو گفتم ک حس میکنم.مساله اینه اکثر ادمایی ک اینجارو میخونن همین حس رو دارن پس حتما ی چیزی هست تراویس...
دوستانه بود کامنتم

اگه اکثر کسایی که اینجا رو میخونن و حس بدی نسبت به من دارن پس چرا میان و میخونن و نظر میزارن .
واقعا درک این حرفت سخته واسه من که میگی اگه کسی بهت توهین میکنه حتما دلیلی داره.من اینجا به هیچ کس توهین نمیکنم.واقعا دلیل دشمنی تو و کسایی مثل تو رو نمیفهمم.

هانیه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ

خب تو صفحه تماس با من پیام بذارم چطوری جوابمو میدی؟
البته ایمیلمو میذارم ولی وبلاگ ندارم :((

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ب.ظ

من گفتم حس بد دارن بهت؟درست بخون جمله رو
تو بعضی کارات برای جنس زن قابل درک نیست و عصبی کننده س.
من بهت توهین نکردم. حالا برداشت تو رو نمیدونم.
نمیدونم چرا متوجه حرفم نمیشی.

چون خرم

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ب.ظ

والا اینجا بیشترین توهین و خودت ب خودت میکنی.
البته تو دپرس بودنت هوا هم دخیله،اخرای سال همه رو میگیره.ایشاالله خوب میشی...

شراره دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 ب.ظ

بابا چرا پاچه همو میگیرین؟ عین آدم صحبت کنین با هم دیگه!!
تراویس اون ادرسی رو که دادم بهت خوندی عزیزم؟

کدوم آدرس؟؟؟

مهشید دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ

تراویس، من منظورم این بود ک
منم شبیه خواهر مجردتم ک از مردا بدش میاد :)
نمیدونم چجور ارتباطش دادی به اینکه
ما فکر میکنیم تو کثیفی....
حالا ولش کن یوقتایی سوءتفاهم تو برداشت از
حرف همدیگه پیش میاد.
تازشم همه اشتباهاتی دارن
یسریا بیشتر یسریا کمتر
بعضیا خودشون میدونن تکلیفشون باخودشون چند چنده
بعضیام ن
توام حداقلش خودت بهتراز همه میدونی
منم همیشه سعی میکنم بی قضاوت بخونمت
چون نمیشه و نباید قضاوتت کرد
حالا این وسط ممکنه گاهی از دستت بخوام سر ب بیابون بذارم
اما خب بالاخره اینم بخشی از توئه ....
با مهدیس موافقم ، منم این حسو دارم نسبت ب تو
من دلم نمیخواست مثلا همسر و ازین نسبتا باهات داشته باشم
دلم میخواست رفیقت بودم
مث دوتا مرد.


آها راستی من فیلم سالو دیدم
حتی دو سه بار
بیشتر از اینکه محتوای فیلم ناراحتم کنه
مصنوعی بودن فیلم اذیتم کرد
بنظرم خیلی مسخره و تابلو ساخته بودن همین.
دیگه همین

مهشید مهربون ممنون از اظهار لطفت.

م.د دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ب.ظ

از نظر من تو خیلی آدم موفقی هستی
خوش به حالت

فدای تو بشم

سحر دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:27 ب.ظ

بعنوان یه خواننده خاموش اصلا و ابدا با خوب و بد بودن تراویس کاری ندارم هممون عیب و ایراد داریم نمیخوامم از کسی هم طرفداری کنم.اما واقعا واقعا از پست زن عاشق د رمورد تراویس ناراحت شدم اون چه حرفی بود نوشته بود! یه مرد هرچی هم که بد باشه ما حق نداریم توهین کنیم و غرورشو بشکنیم .اصلا کار مناسبی نبود و کاملا" به دور از ادب.یعنی اگه تراویس حرفای زشت میزنه میایم کلی بارش مبکنیم تو کامنتا و پستاتون میشین یکی مثل تراویس فقط ایشون ادعا نداره شماها خدای ادعایین.
زن عاشق باید از تراویس عذر بخواد این واقعا" لازمه چون حق نداریم به حریم همدیگه تجاوز کنیم و در مورد خواننده ی وبمون اظهار فضل کنیم.
من خودم خیلی موقعها از دست تراویس حرص خوردم بابات حرفای بدش ناراحت شدم اما این کارامم در شان هیچ کس نیست و به دور از انصافه.

گلشن دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ

شک داشتم که همینو نوشته بودی حتما،اما مطمئن نبودم . خودت میدونی چی میخوام بگم خخخخخ

بعدشم مینا جان به نظر من دقیقا از همونجا درمیاره چونکه اگر اینطور نبود میگفت از فلان کتاب فلان نویسنده و فلان ......


اما خب عب نداره اونم ظاهرا منبع خوبیه خخخخخخخخخ

بیا گلشن مودب بود که اونم خراب شد.

مینااااا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

دوستان.....
بنظر من تراویس پسر خوبیه . بی شیله پیله اس . صاف و ساده اس. فقط لحن صحبت کردنش ناجوره وگرنه ذات خوبی داره :)

قربونت مینای خوشگل

جلبک خاتون دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:47 ب.ظ

گنجیشکا گناه دارن...

منم گناه دارم که گرسنه بمونم

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:45 ب.ظ

تراویس تو الان از ما ناراحتی آیا؟؟؟

به هیچ وجه من الوجود

ایرونی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 ب.ظ

چقدر آنا رو تحویل میگرفتی و دوسش داشتی،الان اونم مثل بقیه شده،حوصله شو نداری فهمیدی چه دروغ گویی بوده :))))))

آنا رو همیشه دوست دارم و خیلی هم دختر خوبیه

ماهی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ب.ظ http://manazinshahrmiram.blogfa.com

سلام تراویس جان,من چندروزیه که میخونمت,تقریبااکثرپستاتوخوندم,منم۱مهرماهیم,مثه تو
تازه وبلاگ زدم,خوشحال میشم سربزنی.
بقول یکی ازدوستان من هیچوقت به خودم اجازه ندادم تو یابقیه ی وبلاگ نویساروقضاوت کنم.
شادباشی

یه ماهی داریم تو وبلاگ نویس ها.تو میگو باش

..... دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

I love you

Me too
من بیشتر

ماهی,کپی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ

الان من اسمموگذاشتم ماهی کپی!خوبه؟
ماهیومیشناسم,اول وب توروباهاش اشناشدم,بعدازطریق توبابقیه اشناشدم,خب من اسم ماهی رودوس دارم,اگه ماهی اجازه بده منم ماهی خاهم بود.
ادرس وبم اینه:
manazinshahrmiram94.blogfa.com

تو ماهی ناز منی عزیزم

گلشن دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:27 ب.ظ

من هنوزم مودبم
ولی کتمان نمیکنم وبلاگا روم تاثیر مخرب گذاشتن هههههه

عزیزم

mahdis دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:37 ب.ظ http://s3.avanavaz.ir/dl2/music/1392/10/Miraa%20-%20Panjareh%20[128].mp3

این موزیکو دوس داری؟

فردا دانلودش میکنم.ولی میرا که نوشته منو برد به سالهای سالهای پیش.




الان فرداست.ترانه اش رو دوست نداشتم.اون میرایی که من گوش میدادم یه گروه راک بود.این اصلا چی میخوند؟؟؟

آنا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

من و دوست داشتی؟؟؟تو ؟! 0-o
من دروغ گو اممممم؟!هه هه

آره من تو رو دوست دارم.

مینااااا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

اقای تراویس وقتشه که یه پست جنجالی دیگه بزاری و دوباره ولوله برپا کنی!!
راستی از کجا فهمیدی من خوشکلم شیطووووون؟ خخخخخخخ

عزیزم هم خوشگلی و هم مهربون و هم پر ازناز و هم خیلی بلا

ماهی,کپی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ http://manazinshahrmiram94.blogfa.com

تراویس۱سوال,
فک کن شب که میخای بخابی تصمیم میگیری به رویاهات فک کنی,رویاهات چیان؟
روزای خوبی که درانتظارشونی چجوریه؟
اصلادرانتظارروزای خوب هستی یانه؟
چندتاسوال شد!!!خخخخ!

من شبها بدون این که متوجه بشم خوابم میگیره و رویا پردازی نمیکنم
اما در جواب تو فقط بگم که سقف آرزوهای من کف آرزوهای دیگران هست.
من دلم یه آپارتمان دوخوابه 70 متری میخواد با یه ماشین پژو206 و یه شغل ثابت و دو بچه و ماهی یک دفعه هم رابطه ای با کسی غیر همسرم.تمام شد و رفت

گلشن سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ

قابوس نامه
بابا تراویس چه اهل مطالعه اس
فرهیخته ی بی ادب هم ترکیب جالبیه

فدای گلشن جون عزیز

آویشن سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

آهنگای سارا نایینی رو دوست دارم،میدونی که آهنگاشو رضا روحانی میسازه معمولا.
طعم کباب ترش ما یه چیز دیگست(خواستم پز گیلانی بودنمون و بدم اینجا):دی
+ خوبه که نظرت راجب تهران مثبته و مثل خیلی وبلاگا ازش بد ننوشتی.
تو علاوه بر فرانسه به نظرم بهت میومد تو دوره رنسانس اسپانیا هم زندگی کنی.
راجب اون تیکه که گفتی شاید یه روز بری از ایران یه حسی بهم میگه تو بالاخره میری ولی دعا میکنم هر وقتی تصمیم به رفتن گرفتی با سین چشم سبز بری و در غیر این صورت همین ایران بمونی.
کلا نمیدونم چرا ولی فکر میکنم اینکه دور از هم باشین درست نیست

آره میدونستم.انگار یه سرو سری هم با هم دارن
کباب ترش نخوردم.باید امتحانش کنم
رفتن از ایران رو نمیدونم.خیلی چیزا دلم میخواست انجام بدم که تنبلی بهم اجازه انجامشون رو نداد.همسر من نمیاد خارج.منم میترسم.از ریسک و شروع جدید میترسم

روزهای خوب سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ق.ظ

چرا نظرات رو سانسور میکنی ؟

چون نظر تو توهینی بود به دیگران

mahdis سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ http://f4ll.blogfa.com

منم اولین بار بود میشنیدمش.خواستم تجدید خاطره شه واست.که گویا موفق نبودم.ببخشید.

مخلصم

ایرانی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ب.ظ

پس خونه ای که تو محله خوب تهران داشتی چی شد؟
متناقض ننویس دوست من

دارم.ولی کوچیکه

شراره سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:05 ب.ظ

مگه تو الزایمر داری؟یا اینکه کامنتا رو سررسری میخونی عزیزم؟
تو پست قبلی این ادرس رو برات گذاشته بودم گفتم بخونی بد نیست
fromzero.mihanblog.com

چشم میخونم.ولی الان نمیشه

شراره سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ب.ظ

بعد اگه زنت بزنه زیر قولش و بخواد بره شمال زندگی کنه تو طلاقش میدی؟ نهایتش چیکار میکنی؟

همچین آدمی نیست نمیره

... سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:16 ب.ظ

واقعناااااا تو سقف ارزوت ی خونه 70 متری با دوتا اتاق خوابه من تو خونه 95 متری دو اتاق خوابه حرص میخورم ک کوچیکه.چرا ما ادما اینجوری هستیم؟؟؟

بنده ابتدای صحبتهام عرض کردم سقف آرزوهای من کف آرزوهای دیگران هست

گلشن سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

اینکه چیزی نیس سقف آرزوی من اینه که یه کار هرچند موقت پیدا کنم بتونم یه اتاق اجاره کنم و برم سی خودم اما قطعا باید بدانم که بعدش با غول خانواده طرفم!

بیا بزنیم بریم از اینجا منو تو

گلشن سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

تراویس یه وبلاگ معرفی کرده بودی که موزیک داشت موزیک lovesong هومن اژدری رو گفته بودی.آدرس اون وبلاگ یادته چی بود؟

من یادم نیست ناهار چی خوردم خوشگل خانم

مینااااا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

یعنی هلاک اون تیکه از ارزوهاتم که ماهی یک بار رابطه نامشروع میخوای...تازه فکر میکنی کف ارزوهای دیگران هم هس... یعنی مردای ایرانی ارزوی ماهی چند بار رابطه نامشروع دارن؟ یا پیغمبر 112 ام !!!!

سحر سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ب.ظ

منم دلم همینا رو میخواد اضافه کن متراژ آپارتمان رو 200 متری و البته مذکرا رو مونث کن و بالعکس. من فکر میکنم بقول یه جمله از کتاب آناکارنینا همه ی زنها کاری رو که آنا کرد آرزو دارن بکنن ولی جسارتشو ندارن!

mahdis سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:27 ب.ظ http://f4ll.blogfa.com

به اندازه شوقی که قدیما واسه فیلمای سینما پردیس قلهک داشتی٬من الان مشتاق پست جدید و حرفهای قشنگتم.رخ بنما و رو گشا....

فدای تو بشم مهدیس غمگین مهربون

مونا_ردپای شبح عاشق_ سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ب.ظ http://3pecter.ir

من فکر میکنم که باید یک معذرت خواهی به شما بدم .
بفرمایید معذرت خواهی :)
شما اصلا یک شاخ مجازی نیستید ولی شاید شاخ های دیگر باشید :/

ای بابا شاخ چیه؟؟شاخ کدومه؟؟؟؟یه چیزی میگین شما هم

آنا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 ق.ظ

سحر کدوم کار؟!

آنا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ق.ظ

اقا من خواب بودم نفهمبدم آنا منظورش همون کتابست!:)))

والا نمیدونم منظورش چیه.
چرا تو دوباره وبلاگ نمیزنی؟؟؟؟؟؟

آنا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:18 ب.ظ

حسش نیست اصلا

سحر چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ب.ظ

خطاب به آنا: آنای عزیز منظورم شما نبودی منظورم آنا کارنینا بود که رفت با یه پسر خوش چهره و خوش قیافه دوست شد با وجود داشتن شوهر و بچه. می دونی، واقعیت اینه که همه ی آدمها صرفنظر از تابوهایی که باهاش بزرگ شدن، دلشون تنوع میخواد و چه مرد و چه زن، هیچکی بدش نمیاد یه اغوش دیگه جز آغوش همسرش رو تجربه کنه، اما توی کشور ما بخاطر نوع تربیت و 2500 سال مرد سالاری و ... این حق به مردها داده میشه اما زنها حتی فکر خوابیدن با یه مرد دیگه هم براشون گناه محسوب میشه. و شاید خیلی از زنها به همین حرف من هم واکنش نشون بدن که وااااای ما فقققققط شوهرمون و ...، در حالیکه اگه واقعاً کلماتی مثل گناه و آبرو و ... رو از مغزشون حذف کنی آرزوشونه با یه مرد دیگه سکس رو تجربه کنن.

آنا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:04 ب.ظ

اره عزیرم متوجه شدم منظورت همون شخصیت کتاب بوده
من ب گناهو این چیزا اصلا کاری ندارم خیلی ب این چیزا فکر کردم من نمیتونم با کسی باشم چون اصلا نمیتونم تحمل کنم کسی جز همسرم بهم دست بزنه یعنی دلم میخواد فقط برای ی مرد باشم اما اگه بدونم اون با من اوکی نیست،چون همه زنها میفهمن مگه اینکه نفهم باشن،ازش جدا میشم نمیذارم اون افسرده و پژمرده بشه
من ولی نمیتونم.اتفاقا اگه طلاقم بگیرم دبگه ازدواج نمیکنم.ی مرد برای اینکه تن من رو دیده باشه کافیه!شاید املانه باشه اما برام اهمیت نداره

مونا_ردپای شبح عاشق_ پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:09 ب.ظ http://3pecter.ir

احوال شاخا :))
چرا اگر پلی بک میزدن دوباره با سین ازدواج نمیکردی ؟
آپ کن .

شاخ نیستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد