تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هرزگی در سلوک و رفتار موجب هرزگی در اصول و اخلاق می‌گردد. یونان و رم به علت انحطاط اخلاقی فرمانروایانشان سقوط کردند

یاوه گویی اول:بعضی مسائل هستن که اگر ساعتها و ساعتها در موردشون بحث کنیم به نتیجه ای نمیرسیم.یکی از اون مسائل خوشبختی هست.واقعا انسان خوشبخت در عصر جدید چه کسی هست؟؟چطور میشه احساس خوشبختی کرد؟؟؟من همیشه از خودم و همسرم این سوال رو میپرسم.یه وقتایی ازش میپرسم که تو خوشبختی؟؟؟؟ و اونم در جواب انگار که پاسخ مناسب رو روی کاغذ نوشته باشه پشت سر هم خطابه کوتاهی در باب خوب بودن من و وضعیت مالی و جسمی خوبمون ایراد میکنه و فصل الخطابش میشه این که من خیلی خوشبختم و وقتی اون این سوال رو از من میپرسه من فقط میگم آره من خوشبختم.اما خیلی فکر میکنم که آیا واقعا خوشبختم؟؟؟.

یاوه گویی دوم:امروز پیاده داشتم برمیگشتم.هوا خیلی سرد شده.یه زن میانسال از بغلم رد شد و بهم لبخند زد و منم رفتم که بهش شماره بدم.وقتی نزدیکش شدم به من گفت تو رو با داداشم اشتباه گرفتم و منم بهش گفتم پس داداش خوش تیپی داری.

یاوه گویی سوم:دلم نمیخواد هیچ مسافرت شمالی رو با همسرم برم.دوست ندارم برم تو اون روستای جنگلی نمور که هیچ جای خشکی نداره.همه جا یا خیسه یا یه درخت یا گیاه یا چمن هست.زمین خشک و بایر نمیبینی و دل من میگیره.

یاوه گویی چهارم:دلم داره واسه شهرم تنگ میشه.واسه جنوب گرم،این موقع از سال هوای اونجا خیلی خوبه.اون موقع که من اونجا بودم دختربازی نمیکردم وگرنه خیلی خوب بود واسم.

یاوه گویی پنجم:من اگر بمیرم شماهایی که نور چشم منید و هر روز اینجا رو میخونید چطوری میفهمید؟؟

یاوه گویی ششم:الان از قیافه خودم راضی هستم.کاش همیشه همین جوری میموندم.

یاوه گویی هفتم:عاشق اینم که تو وبلاگ های دیگه در مورد وبلاگ من مطلبی مینویسن.همه آدمها شیفته تمجید هستن و منی که سراپا خودشیفته هستم هم از این قضیه مستثنی نیستم.

یاوه گویی هشتم:یه بار من پیشنهاد دادم که یه گروه تو تلگرام بسازیم که خیلی ها موافق نبودن.اما الان دوباره این پیشنهاد رو مطرح میکنم که یه گروهی بسازیم توی یکی از این نرم افزارها.یه جوری هم باشه که کسی شماره کسی رو نداشته باشه.

یاوه گویی نهم:دلم میخواد یکی از همین روزها حسابی مست کنم.

نظرات 19 + ارسال نظر
خواننده خاموش چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ب.ظ

الانم در حال حاضر مست هستین که اینقد یاوه گفتین :)

الهام چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

والا اگه قصد نداری تو گروهت مخ بزنی،من موافقم!

قول نمیدم بهت که این کار رو نکنم

مینااااا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

از خانوم میانسال هم نگذشتی ؟؟؟ ای وای بر من !!!

نگاه معناداری کرد آخه

آنا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ب.ظ

تونمیتونی بد بخت باشی اما خوشبختم نیسی
خانوم مسنه قشنگ بود!چ جوری رفتی ک بش شماره بدی؟؟
والا همینجا تو پستات خوندم ک عاشق شمالی!
ی جوری میفهمیم
گروه ساختین منم پایه م خخخخخ

نمیدونم والا
همه به نظر من قشنگ هستن.جور خاصی نرفتم

م.د چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ب.ظ

یعنی آدم چقدر میتونه ریلکس باشه؟؟

در چه موردی؟

سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
6325

مهناز مامان رایان پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ق.ظ

خدا نکنه اتفاقی برات بیفته ترا یس بیکل مهربون

رایان فدایی داره

هانیه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ق.ظ

آخه به یه زن میانسال چه میلی داشتی؟!!
شمال خیلی هم خوبه :)) زمین خشک و بایر که دلگیر تره.
با پیشنهاد گروه موافقم.همینجا لینکو بذارین هر کی خواست عضو شه که دیگه نیازی به شماره هم نباشه.

نمیدونم والا.میل مبهم هوس داشتم

گلشن پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ق.ظ

ازونجایی که خانوم میانسال نخوابوند تو گوشت پس شاااید درست فکر میکردی
بابا تو چته تراویس? اه نمیدونم تو دنیای واقعی اگه تو رو میشناختم میخوابوندم تو گوشت یا نه?
مریض شدی دیگه بابا! اه

احتمالا میبوسیدی منو

خانم ف پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ق.ظ

خوب اگر تا مدت ها ننویسی میفهمیم که دارفانی رو وداع گفتی برادر
گروه رو شدیدا هستم،

خدا رحمتم کنه
خوب یه کاری بکن پس واسه گروه

بیضا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:07 ق.ظ

بازهم جالب نوشتی.

عاطفه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ

خیلی خوبه که اینقدر راحت حرفات رو میزنی؟
چیزی هم تو دل تو نگفته باقی میمونه یعنی؟

یک زن پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

با الهام موافقم. تو که از پشه ماده هم نمیگذری (چشمک)

اذر پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

خوشبختی بیشتر ی حسه که ممکنه ادم تو شریط معمولی داشته باشه وتو ی شرایط خاص نداشته باشه
تو هم جو گیریا به خاطر ی لبخند شماره میدی .ههههه
خوب اگه مدت طولانی نیایی میفهمیم مردی
مگه قیافه ت چجوریه الان

چلچله شمالی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

من یه بار تو خیابون واسه خودم میرفتم تو خیالات خودم غرق بودم واسه خودم لبخند میزدم و الکی الکی به یه پسر بیچاره نگاه می کردن درحالیکه اصلا حواسم بهش نبود اون فکر کرد دارم بهش نخ میدم اومد سراغم
حالا مگه زن میانسال چشه بیچاره دل نداره ?
شمال خیلیم خوبه خودتو لوس نکن

یک زن پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:37 ب.ظ

همش دوست دارم نظر بدم ولی یک خانم دیگه با همین اسم اینجا کامنت میذاره... برا همین نمیشه نظر بدم
گروه درست کردی منم عضو کن

حتما

زن عاشق پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:01 ب.ظ

یاوه گویی ششم ..سیاه سوخته
یاوه گویی هفتم ..کم ظرفیتی ،تعریفو تمجید میخای
یاوه گویی هشتم ..راه خوبیه واسه مخ زدن
یاوه گویی نهم.. خونه بابا از این خبرا نیس

من هیچ وقت حرفای تو حالیم نشد.ضمنا سیاه و سبزه هم نیستم

رابین پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ

خیلی دوست دارم ازنزدیک ببینمت

دختری یا پسری؟؟؟تو رابین آشنایی با مادر نیستی؟؟؟

جکی هستم جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:30 ب.ظ

خدایا تو این مستی چی هست شمامردا عاشقشین؟

نمیدونم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد