تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اعتدال را در همه‌چیز رعایت کن، استشمام هوای تازه و نظافت و ورزش روزانه را فراموش مکن، سر را خنک و پا را گرم نگه‌دار.

سخن اول:خانم همکاری که در دو پست پایینی ازش حرف زدم و گوشواره پروانه ای داشت امروز برای دوست پسرش عکسی از خودش فرستاد که مربوط به اولین سالگرد ازدواجش بود.شوهرش واسش کیک خریده بود و ساعت و دستبند.همون عکس رو خانم واسه دوست پسرش فرستاد.از ناراحتی میخواستم گریه کنم.خود کار خیانت زشت و ناپسند است.اما وقتی زشت تر میشه که یه آدم خصوصی ترین لحظاتش،زیباترین حرفهاش،بهترین کارهاش و چیزایی که مربوط به زندگی زناشوئیش میشه رو با یکی دیگه شریک بکنه.اگر کسی میخواد خیانت بکنه لااقل تو خونه خودش این کار رو نکنه،لباسی رو نپوشه که همسرش با عشق واسش خریده،ادکلنی رو نزنه که همسرش واسش خریده.در حیوانی ترین امیال و غرایزمون باید حداقل حرمتها رو نگه داریم.

سخن دوم:تجربه گروه تلگرام موفق نبود به نظر من.توی وبلاگها همه از ترانه ها و کتابها و تابلوها حرف میزنن.من فکر میکردم میتونیم توی گروه اینا رو با هم به اشتراک بزاریم.اما دیدم نشد.شاید به زودی گروه رو پاک کنم.

سخن سوم:امروز بعد از مدتها فوتسال بازی کردم و بعد بازی اون قدر بالا آوردم که دیگه از دهنم خون بیرون میومد.نمیدونم چرا اینجوری شدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
خانم ف یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ق.ظ

بسیار کار نیک و پسندیده ای کردین ،من باب حذف گروه

گلشن یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:18 ق.ظ

سخن اول شما رو ندیده و نشنیده میگیرم بهتره.
سخن دوم خداروشکر
سخن سوم هوا کثیف نیست؟


هرچی فکر میکنم میبینم نمیتونم سخن اولو ندید بگیرم پس بنابراین: خوب شد از ناراحتی گریه نکردی چون فوش خورت ملس تر میشد

م یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ق.ظ

خب مشخص تو گروه تلگرام فقط چت میشه...
ای بابا مواظب خودتون باشین
سخن اول هم بسیار عالی

مریم یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ق.ظ

من پنج دیقه عضو گروه شدم دبدم همه دارن فقط چت کی کنن گفتم مطالب غیرتکراری و زیباتونو بذارید اما گفتن رسااالت این گروه فقط چته :/ منم گفتم پس خدافظ

مونا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ق.ظ http://3pecter.ir

وایسا ببینم تو خودت یه پا خیانتکاری , اوتوقت خیانتکارارو محکوم میکنی ؟ با خودت چند چندی ؟

من یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی بده که حرمت ها فراموش میشه

مروارید یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ق.ظ

خیانت خیانته
میدونی فرقی نداره
همه مدلش دردناکه
و همشیه مدل روح ادم رو کثیف میکنه
ولی یه چیزی وجود داره
همه ی کسایی که خیانت میکنن طرف مقابلشون رو به اندازه کافی و کامل دوست ندارن
اگه کسی رو با همه وجودت و همه جوره دوست داشته باشی اینقدر ازش پری که توی وجودت جای خالی برای خیانت وجود نداره
امیدورام برای همه عشقی باشه که وجودشون رو لبریز کنه تا دیگه کسی به کسی خیانت نکنه حالا از هر مدلش که میخواد باشه

مهناز یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ق.ظ

عنوان پست عالی بود
ممنون تراویس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد