تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خواهش عاجزانه

چرا به من فحش میدین؟لطفا به من توهین نکنید.من اون قدر در طول روز تحقیر میشم که واسم کافیه.اگر کثیف و آشغال هستم وبلاگ منو نخونید.من آدم بدبختی هستم که خوشبختی رو هیچ وقت تجربه نکردم.ازدواج کردم اما همسرم منو دوست نداره.شما نمیدونید تو زندگی من واقعا چی میگذره.خواهش میکنم به من فحش ندین.

نظرات 7 + ارسال نظر
تازه وارد سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ق.ظ

عه. ما فکرکردیم کلا رفتی.گفتم بی خداحافظی!
خانم سین شما رو دوست داره. از نوشته های قبلیت کاملا مشخصه.
قدرهمدیگه رو بدونید و ساعت های باهم بودنتون رو با دعوا خراب نکنید
زندگی خیلی کوتاهه.

... سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ق.ظ

به نظر من تو خیلی دوست داشتنی هستی.

ایدا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 ق.ظ http://ateshesardon.blogfa.com

سلام کی بهتون فحش داده؟فک کردم وبلاگتو حذف کردی خیلی ناراحت شدم .

مونا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ق.ظ

تقصیر خودته
آدما واقعیت رو دوست ندارن
همه آدما عاشق دروغ هستن
چون دروغ شیرین تره
وقتی تو واقعیت رو لخت میذاری جلوی آدما معلومه طاقتشون طاق میشه و فحشت میدن
اگر چه مهم نیست
باید با آدما ساخت
زیاد برات مهم نباشه

بیضا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ

من با نظر مونا موافقم.

خانم ف سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

وبلاگ و چرا بسته بودی اخه،نگرانت شدیم،کی بت فوش داده،آدم عوضی همی جا هست دیگه
دیگه نبینم وب و ببندی که خودم میام فوشت میدما!

گلشن سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

من بت فوش ندادم اما همیشه نظرمو گفتم ،که شاید ناراحت شده باشی واسه همین ازت معذرت میخوام و امیدوارم منو ببخشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد