تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نفرت

زن جنده من پاشده رفته شمال عروسی خواهر جون خرابش.از دیروز یه مسیج هم نزده حتی ببینه من کجام،چی کار میکنم.آدم به خودخواهی زن من اصلا وجود نداره.کارت عابر بانک منم که نزدیک 50 میلیون توش هست رو هم برده و کارت خوش رو که فقط صدهزارتوش هست به من داده.الان من اینجا دارم خون میخورم و سیگار پشت سیگار میکشم از ناراحتی،اون جنده هم اونجا داره شمالی میرقصه و با پسر خاله های مادر جنده اش که قبلا خواستگارش بودن لاس میزنه.اون شوهر جاکش سابقش هم اونجاست.و احتمالا تجدید خاطره ای بکنن با هم و به ریش تهرانی داماد به قول خودشون میخندن.

آدم عوضی تو اون دورانی که لیلی مجنون بودیم و خیلی خوب بودیم به من میگفت من اگه بچه دار شدم خدا رو شکر از فامیل مادری هیچ کم نداره و مثل باباش بی کس و کار نیست.زنیکه بی لیاقت رو من آدم کردم و فرستادم دانشگاه.زنیکه با من ازدواج کرده بود،رفتیم خونه مادرم شربت آبلیمو واسمون آورد نمیدونست چی هست و باراولش بود خورده بود.میز توالت تو زندگیش ندیده بود و میگفت میز آینه،به سینک ظرفشویی میگفت حوض.اینقدر رو مخش کار کردم و بهش آداب معاشرت و حرف زدن یاد دادم.حالا واسه خودم شاخ شده.رفته بود دانشگاه "رواندرمانی"رو میخوند"رو عن درمانی"اصلا نمیدونست رواندرمانی یعنی چی؟حالا به من میگه تو سرخوش و شیدایی.در تمام سی سال زندگیش میگو ندیده بود،نه خودش و نه خانواده اش.من میگو خریدم به من میگفت این چیه؟گوشتش حلاله؟


از من به شما نصیحت،وصیت،هر چی که میخواین حساب بکنید.هیچ وقت با کسی ازدواج نکنید که با شما تفاوت فرهنگی داره.من جنوبی چه گهی خوردم شمالی گرفتم.زنیکه به من میگفت پدرم صدها هکتار باغ و مزرعه داره و تو جنگل زمین داره،الان واسه عقد خواهرش از من دو تومن قرض گرفته.

نظرات 32 + ارسال نظر
مانیا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

چرا یهو بعضی عاشق معشوقابعدش باهم بد میشن؟:(

hasti چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 ب.ظ

حرفتو قبول دارم.تفاوت فرهنگی و ازدواج با غیرهمشهری مشکل افرینه.خداکمکت کنه.

سحر چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ب.ظ

یعنی تو زن بیوه گرفتی؟ چه آدم خوبی!

یونیک چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ

تراویس شما که میگید خانومت مذهبیه!!!! ولی با این چیزای که میگی به نظر نمیرسه مذهبی باشن !!! چطوریه که اینطوریه?!

پریسان پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

:)))))
بیشتر شبیه شر و وره
تو چرا نرفتی عروسی
مردی ک ب زنش بگه جنده، عوضیه
تو اگه حرفات راست باشه ب راحتی میتونی طلاقش بدی.مارو اسکول فرض کردی
اونم نمیتونه کازی کنه .الان ب راحتی با ی معاینه میشه فهمید طرف دوخته یا اولین نزدیکی چند سال پیش بود.
بس کن بابا شر و ورا رو.
مرد نیسی اگه طلاقش ندی
موندم با این رفتار گند و ی بار طلاق چ جراتی داره با تو اینجوری میکنه.
بخدا تو مشنگی

عقاید مجستیک آقای دکتر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ http://3pecter.ir

ایرادی نداره , کاری که شده . یه اشتباهی بود حالا قراره خلاصش کنی . زودتر برو دنبال وکیل .
چرا تا حالا حکم تمکینی چیزی نگرفتی ؟ یا شکایت در مورد مسائل زناشویی , یکی از وظایفشه . موقع طلاق یکم اذیتش کنی بد نیست .

اینجور آدمی نیستم.گناه داره.بدم میاد ازش خیلی.اما دلم نمیاد اذیتش کنم

لوچیا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ق.ظ http://muir.blogfa.com/

ترو خدا خودتو کنترل کن
یهو سکته می کنی
خیلی بد حرص می خوری
آروم باش

خانم ف پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ق.ظ

انقدر خودت رو داغون نکن،خیلی ناراحتتم،اگه کاری از من برمیومد بگو :(

خاموش میخونم! پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام.
واقعا شربت آبلیمو و میگو و حوض و اینجور مسائل؟؟؟؟ بنظرم شما مسئله تون چیزی فراتر از اختلاف فرهنگی بوده!
ربطی به از دوشهر مختلف بودن نداره... من خیلی هارو دیدم از شهرهای متفاوت ازدواج کردن ولی خوشبختن و مشکلی ندارن.. بیشتر به همون سطح خانوادگی برمیگرده..
حتی اگه دونفر از یک شهر باشن ولی سطح خانوادگی ناهمگونی داشته باشن به مشکل میخورن!

خواننده خاموش پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ق.ظ

از ماست که برماست
فیلم انعکاس‌ رو ببینید پی به این جمله و زندگی تون میبرید !

هر کی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:03 ق.ظ

برات متاسفم به ناموس خودت فحش میدی این یعنی بی غیرتی
جرات داری ثبت کن و جواب بده

آبدارچی ادارتون پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ق.ظ

اول صبحی دلمان ریش شد اخوی -_-

هانیه پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

تراویس آروم باش.کار دست خودت میدیا..
باورم نمیشه تا این حد بهت دروغ گفته باشن و تو متوجه نشده باشی.انگار هیچ تحقیقی نکردین اونم تو این دوره و زمونه.
به هر حال دیگه پیش اومده.بهترین کار همینه که الان تو فکر وکیلی.طلاق و گرفتن حقت واست کار سختی نیست.
ولی تراویس اینطوری به زنت فحش نده.به هرحال اون قسمتی از زندگیته.آدم که اینطوری درمورد زندگیش حرف نمیزنه.

من پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

واااااااااای
من ایتقدر از این تفاوت فرهنگی میترسم که خدا میدونه

بیضا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ق.ظ

تراویس من نه فحش میدم بهت نه انګ بیغیرتی میزنم ولی لطفا اګه این حرفات راست هست یه اقدامی بکن اینایی که تو میګی همش داری مظلوم واقع میشی که از نظر شرعی یا انسانی ظالم و مظلوم هردو ګنه کارند.

ترنم پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ق.ظ

این که خانمتون از ازدواج قبلیش به شما چیزی نگفته کار اشتباهی بوده، ولی شما خودتون هم آدم چشم و گوش بسته ای نبودین و قبل از ازدواج دوست دختر و رابطه داشتین، آیا خودتون از رابطه های قبل از ازدواجتون به خانومتون چیزی گفتین، با توجه به اینکه تو شناسنامه ی المثنی ایشون هم اسم نفر قبلی نیست نشون دهنده ی این هست که ایشون با اون آقا حتی رابطه ای هم نداشته در حالی که شما خودتون (طبق مطالبی که تو وبلاگتون خوندم)داشتید! البته به نظرم اینکه قبل از ازدواج دو طرف چه جوری بودن اصلا مهم نیست مهم بعد از ازدواجه که متاسفانه شما خیانت کردین، احساس میکنم شما میخواید با این حرفها دو بار خیانتی که کردید رو برای خودتون موجه جلوه بدید. شما بارها در جواب دیگران برای رفتن پیش مشاور گفتین که همسرتون خودشون روانشناسه، اما این دلیل نمیشه که از فرد دیگه ای کمک نگیرین، ایشون نمیتونه در مورد حل مشکلات خودتون بی طرف باشه و راه حل مناسبی ارائه کنه، شما هم نمیتونید همه ی حرفها و مشکلاتی که دارید و روابطی که داشتین - که قطعا روی زندگیتون تاثیر گذاشته- رو بهشون بگید، باید حتما پیش نفر سومی که همکار یا دوست خانومتون نباشه برید. من به شما خانم دکتر راحله امانی رو پیشنهاد میکنم، س..ک../س تراپیست هستن، چند سال پیش که من ایران بودم تو مرکز مشاوره ی مهر تو سعادت آباد کار میکردن الان هم احتمالا هنوز همون جا باشن اگر نبودن هم میتونین شماره و آدرس جدیدشون رو از همون جا بگیرید یا پیش یه س..ک./..س تراپیست دیگه برید. ولی حتما این کار رو بکنید. شما با هر کسی ازدواج کنید مسایل و مشکلات زیادی داره و هیچ آدمی بی عیب نیست.
http://mehrcc.com/consultants/راحله-امانی/

در مورد کارت بانکی شما و ایشون هم بهتر هست که حساب مشترک داشته باشید، خودتون میگید که توی کارت شما پنجاه میلیون موجودی هست تو حساب ایشون صد هزار تومن، واقعا این تفاوت موجودی عجیبه اصلا چرا نباید پولهاتون همیشه مساوی تقسیم بشه.

در مورد غذا درست کردن هم با توجه به اینکه ایشون هم درس می خونن هم کار می کنن، شما خودتون رو جای ایشون بذارید شما فقط کار میکنید و استرس درس و امتحان رو هم ندارید ولی حتما وقتی میرسید خونه خیلی خسته اید حالا ایشون با این شرایط سختی که دارن چه طوری بخوان هر شب غذا هم درست کنن، به نظر آدم روشن فکری میاید، واقعا چه عیبی داره که شما غذا درست کنید؟! یکی دو روز از هفته رو هم ازش بخواین که با هم آشپزی کنید که ایشون هم دستشون تو آشپزی راه بیافته و براشون آسون تر بشه.

ساناز پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ق.ظ http://myemotions.blog.ir/

من بودم همین الان می رفتم بانک، کارت رو می سوزوندم، حساب رو می بستم و یه قرون بهش نمی دادم . همین الان ها ! همین لحظه !

اذر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

واقعا راست میگی تراویس
تو که ادم هفت خطی بودی پس چی شد
ای بابا دست بالا ی دست زیاد است
میگن گناه تو زندگی اثر وضعی داره .نمیشه که هر کاری بکنیم واخرش خوش خرم باشیم
تو پستهای قبلیت از خوبیهای سین تعریف میکردی . اینکه مذهبیه .ولی الان حسابی داری میکوبیش
تو که این چیزها رو میدونستی چرا نرفتی عروسی
50میلیون فقط پول شما بوده

یک زن پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

با عرض معذرت اما" خلایق هر چه لایق"
کسی که شروع زندگیش با این دروغای شاخدار باشه به درد لای جرز دیوارم نمیخوره چه برسه به همسری و این مزخرفات.
ظاهرا دوست داری این سبک زندگی رو که کوچکترین حرکتی در مقابلش نمیکنی یا شایدم سانسور میکنی گفته هاتو.

مستانه پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ

سرکاریم دیگه؟
تا دیروز دوستش داشتی و یه شوهر خیانتکار ظالم بودی و همه چی خوب بود
تو این دو روز یهو تو شدی مظلوم ماجرا و اون شد خانم گرگه!!!!!!
چه جوریاست؟
تریپ جدید وبلاگ نویسیه؟چالشه؟داری داستان مینویسی؟سرکاریم؟زندگی راستیکه؟چه جوریاست؟
تو رو خدا بگو

کاش داستان بود

اعظم46 پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

اگه عروسی می رفتی نه فحش می دادی ونه حرص تازه لذت هم می بری انوقت سین هم یه زن مومن وصالح در خدمت شما

چرا این خوانندگان شما رو به طلاق تشویق می کنن ؟
نمیگن الان عصبانی هستی وحرص میخوری که اینجا تنها ویالغوز ی وسین داره لذت می بره ......

حالا برگرده دوباره آسمون دلت آفتابی می شه وسین می شه همه کست (به فتح کاف)

آویشن پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:13 ب.ظ

اینکه با خانومت اختلاف داری تو خیلی مساءل درست اینو از تک تک متنایی که می نویسی میشه متوجه شد ولی تو نباید بگی کلا جنوبیا خوبن و شمالیا بد.یا اینکه دو نفر از دو فرهنگ مختلف باشن نمیتونن با هم کنار بیان.بیشتر ریشه مشکلات تو و خانومت فک کنم بر میگرده به تفاوت خونوادگیتون تا تفاوت شهر و فرهنگ.وگرنه من حتی آدمایی و دیدم یکی از این سر ایران یکی از اون سر کشور،یکی مذهبی یکی غیر مذهبی ولی خیلی خیلی راحت دارن با هم کنار میان.مهمترین چیز تو زندگی خونواده و اخلاق دو طرفه.
من واقعا یه چیزی و نفهمیدم هنوز تو که تو زندگیت دوست دختر زیاد داشتی چجوری تو ازدواجت شکست خوردی؟منظورم اینه با شناختی که از دخترا داشتی باید بهتر میفهمیدی سین چشم سبز مناسب تو هست و یا بالعکس

چی میگی آویشن.اصلا خوندی؟
زن من به مدت هفت سال عقد یک مرد دیگه بوده و به من نگفته.من خودم با کارآگاه بازی فهمیدم.بعد تو میای واسه من از اختلاف فرهنگی حرف می زنی.حالت خوبه؟

مستانه پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

یعنی داستان نیست؟
خدا وکیلی؟
یعنی حقیقته؟
پس چرا اون روز تا حالا هیچی نمیگفتی؟
من که باورم نمیشه !!!!

کاش خودم هم باورم نمیکردم و همه چیز دروغ بود

عغهغع پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ

در مورد ازدواجت و زن گرفتنت

بگذریم که تو به معنی واقعی کلمه ادم تنوع طلب و حریصی بوده و خواستی با هر دختر و هر زنی که شده روی هم بریزی و رابطه برقرار کنی زهر مار توی دلت آدم لاشی که میگی با هر کسی بودی دوسش داشتی و ادم خوبی براش بودی و هیچی واسش کم نگذاشتی
تو یه ک.کش خوب بودی ، لاشی
اما دلیل این ازدواجت و وضعیت فعلیت اینه که ندیده و نشناخته زود قرار و مدار ازدواج رو با یکی که هنوز کامل نشناختیش ریختی
اینم به احتمال خیلی زیاد به دلیل ویژگی های ظاهری اون دختر بوده شاید تو ته فکر و خیالت یه دختر خیلی سفید و با چشم های رنگی همچین یکمی هم تپل و با سینه های درشت یا درشت نه متوسط، بانمک و شاید هم خنگ تصور میکردی و با دیدن همچین دختری یهو گفتی این همون که همیشه دنبالش بودم من که میشناسم یه جونورهایی مثل تو رو
یعنی یه ادم 7 خطی مثل تو چطوری که اینطوری زن میگیره
البته من مردها و اقایونی مشابه تو هم دیدم که هر روز با یک نفر دوست میشن و میریزن روی هم ولی بازم توی زندگی شون گیر همچین زنهایی افتاده
تقصیر خودته اصلا ربطی نداره و بیخودی داری تقصیرا رو گردن زنت میندازی تو از همون اول هم ادم تنوع طلبی بود و چشمت هر کسی رو ببینه دلتم اونو میخواد و میخوای که باهاش دوست بشی و بعدش هم ادامه ماجرا
بهونه جور نکن و نگو که دلیلش این رفتارم و کارام زنمه که واسم کم میزاره یعنی این حرفو کاملا گه خوری زیادیه خودتم میدونی اینو دیوث مثل مارموولک همه چی رو ننداز گردن دیگران
ولی یه همچین ادمی حقشه وقتی هر لحظه خیانت میکنه این بلا هم سرش بیاد
اگه ادمی بود میگفتی مجرد بود و هر گهی که دلم خواسته خوردم ولی الان زنگ میگیرم و ادم میشم و زنتو هم درست انتخاب میکردی بعد اینطوری میشد اونوقت حرفتو باور میکردم و حق بهت میدادم
ولی بازم یه خدایی هست کسی که اینطوریه زن خوب نباید به پستش بخوره
ولی تو توی زندگیت بازم رفتارهای اشتباه گذشته رو مرتکب شدی و به نظرم حقت نبود یه دختر درست و حسابی بگیری باید یکی دختر مثل خودت یا از خودت بدتر نصیبت میشد تا بفهمی اینجوریام نیس خیانت کنی و زنت به پات بمونه
همینه اینام جدای از این حرفا دلیلش اینه که تو ظاهر خانمت رو دیدی ولی نتونستی توی اون مدت کم باطنش رو بشناسی
یکم عجله کردی دیگه یا باید درستش کنی این وضعیت رو مثل ادم البته
سعی کن بهش بگی اینا رو و خودت ادم باشی
میفهمی چه توی خونه و چه بیرون خونه ادم لاشی
سعی کن مثل ادم بهش بفهمونی که تو متاهل و همسر و شوهر داری و باید بهش برسی مثل همه ادمها و ارتباطت رو با مردهای دیگه هر خری که میخواد باشه به حداقل برسونی بازم مثل همه مردم دنیا که اینکار رو میکنن و اینطوری که داره پیش میره درست نیس و بقیه چیزایی که خودت بهتر میدونی
سعی کن بگی من مردم و روت تعصب دارم و تو زنمی و ناموسم و نه اینکه بگی هر دوتایی تون بیایین برین توی فلان جام
اینطوری میگی یعنی عین خیالت نیست و چراغ سبز بهش نشون میدی بعضی وقتها باورم میکنم ادم هایی مثل تو واقعا بی ناموس هستن و وضعیت الانت خودت باعثش شدی یا کارات و رفتارت پس حقته
تو وقتی نمیخوای واقعا مثل یه انسان باشرافت زندگی کنی و درست رفتار پس نخواه که اونم ادم بشه
چرت و پرتم نگو و دیده گاه و طرز برداشت رو از دوست داشتن و عاشق بودن و خوب رفتار کردن نگو که فحش میخوری ها مثلا توی دوست داشتن و برداشت تو از دوس داشتن و خیلی چیزا تناقص هست میدونی خودتم
کسی که با همه بپره و همه رو دوس داشته باشه و عاشق همه باشه و بخواد با همه روی هم بریزه اینو نمیگن ادم خوب و درست تو باید به پای کسی این دوست داشتن و عشق ها رو بریزی که زنته میفهمی

عغهغع پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:31 ب.ظ

در مورد ازدواجت و زن گرفتنت

بگذریم که تو به معنی واقعی کلمه ادم تنوع طلب و حریصی بوده و خواستی با هر دختر و هر زنی که شده روی هم بریزی و رابطه برقرار کنی زهر مار توی دلت آدم لاشی که میگی با هر کسی بودی دوسش داشتی و ادم خوبی براش بودی و هیچی واسش کم نگذاشتی
تو یه ک.کش خوب بودی ، لاشی
اما دلیل این ازدواجت و وضعیت فعلیت اینه که ندیده و نشناخته زود قرار و مدار ازدواج رو با یکی که هنوز کامل نشناختیش ریختی
اینم به احتمال خیلی زیاد به دلیل ویژگی های ظاهری اون دختر بوده شاید تو ته فکر و خیالت یه دختر خیلی سفید و با چشم های رنگی همچین یکمی هم تپل و با سینه های درشت یا درشت نه متوسط، بانمک و شاید هم خنگ تصور میکردی و با دیدن همچین دختری یهو گفتی این همون که همیشه دنبالش بودم من که میشناسم یه جونورهایی مثل تو رو
یعنی یه ادم 7 خطی مثل تو چطوری که اینطوری زن میگیره
البته من مردها و اقایونی مشابه تو هم دیدم که هر روز با یک نفر دوست میشن و میریزن روی هم ولی بازم توی زندگی شون گیر همچین زنهایی افتاده
تقصیر خودته اصلا ربطی نداره و بیخودی داری تقصیرا رو گردن زنت میندازی تو از همون اول هم ادم تنوع طلبی بود و چشمت هر کسی رو ببینه دلتم اونو میخواد و میخوای که باهاش دوست بشی و بعدش هم ادامه ماجرا
بهونه جور نکن و نگو که دلیلش این رفتارم و کارام زنمه که واسم کم میزاره یعنی این حرفو کاملا گه خوری زیادیه خودتم میدونی اینو دیوث مثل مارموولک همه چی رو ننداز گردن دیگران
ولی یه همچین ادمی حقشه وقتی هر لحظه خیانت میکنه این بلا هم سرش بیاد
اگه ادمی بود میگفتی مجرد بود و هر گهی که دلم خواسته خوردم ولی الان زنگ میگیرم و ادم میشم و زنتو هم درست انتخاب میکردی بعد اینطوری میشد اونوقت حرفتو باور میکردم و حق بهت میدادم
ولی بازم یه خدایی هست کسی که اینطوریه زن خوب نباید به پستش بخوره
ولی تو توی زندگیت بازم رفتارهای اشتباه گذشته رو مرتکب شدی و به نظرم حقت نبود یه دختر درست و حسابی بگیری باید یکی دختر مثل خودت یا از خودت بدتر نصیبت میشد تا بفهمی اینجوریام نیس خیانت کنی و زنت به پات بمونه
همینه اینام جدای از این حرفا دلیلش اینه که تو ظاهر خانمت رو دیدی ولی نتونستی توی اون مدت کم باطنش رو بشناسی
یکم عجله کردی دیگه یا باید درستش کنی این وضعیت رو مثل ادم البته
سعی کن بهش بگی اینا رو و خودت ادم باشی
میفهمی چه توی خونه و چه بیرون خونه ادم لاشی
سعی کن مثل ادم بهش بفهمونی که تو متاهل و همسر و شوهر داری و باید بهش برسی مثل همه ادمها و ارتباطت رو با مردهای دیگه هر خری که میخواد باشه به حداقل برسونی بازم مثل همه مردم دنیا که اینکار رو میکنن و اینطوری که داره پیش میره درست نیس و بقیه چیزایی که خودت بهتر میدونی
سعی کن بگی من مردم و روت تعصب دارم و تو زنمی و ناموسم و نه اینکه بگی هر دوتایی تون بیایین برین توی فلان جام
اینطوری میگی یعنی عین خیالت نیست و چراغ سبز بهش نشون میدی بعضی وقتها باورم میکنم ادم هایی مثل تو واقعا بی ناموس هستن و وضعیت الانت خودت باعثش شدی یا کارات و رفتارت پس حقته
تو وقتی نمیخوای واقعا مثل یه انسان باشرافت زندگی کنی و درست رفتار پس نخواه که اونم ادم بشه
چرت و پرتم نگو و دیده گاه و طرز برداشت رو از دوست داشتن و عاشق بودن و خوب رفتار کردن نگو که فحش میخوری ها مثلا توی دوست داشتن و برداشت تو از دوس داشتن و خیلی چیزا تناقص هست میدونی خودتم
کسی که با همه بپره و همه رو دوس داشته باشه و عاشق همه باشه و بخواد با همه روی هم بریزه اینو نمیگن ادم خوب و درست تو باید به پای کسی این دوست داشتن و عشق ها رو بریزی که زنته میفهمی

ایرانی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ب.ظ

عغهغع مثل سادیسمیا کامنت گذاشته
یعنی کامنتشو خوندم حس کردم مریض و بیماره
خوب میخوای نظرمخالف بدی چرا مثل آدمیزاد حرفتو نمی زنی؟

عاشقتم.خودت رو نارحت نکن.بزار هر کی هر چی میخواد بگه.در نهایت من از اون زن دروغگو رها میشم و دوباره خودم میشم.همون پسر مهربون که جز خرج کردن واسه دوست دختراش کاری بلد نیست.سین چشم سبز هم بمونه با زندگیش و دروغهاش

سی گل جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ق.ظ

همش با تو دو ساله ازدواج کرده...میگی الانم داره واسه ارشد میخونه
پس اون چهار سال کارشناسی چی میشه اگه تو فرستادیش دانشگاه؟
دروغ میگی دیگه

آویشن جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ق.ظ

اتفاقا کل متن و کامل خونده بودم و فهمیدم بهت دروغ گفته.تو کامنتم نخواستم دوباره به اون حرف اشاره کنم واسه همین فقط نظرمو راجب تصور تو در مورد شمالیا نوشتم.برام غیر قابل هضم بود که تو فک میکنی همه شمالیا دهاتین.فهمیدی یا باز توضیح بدم؟
+اینکه زنت چجور تونسته دروغ بگه و تو برای چی بعد فهمیدن این ماجرا هنوز باهاش موندی یه بحث جداست که من چون جای تو نیستم نمیدونستم راجبش نظر بدم ولی در کل با دروغ گفتن مشکل دارم.یه جورایی انگار دروغ گفتن آدما با خیانتشون فرق نداره.

نل جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ http://ykishodan.blogsky.com

ولی من درک نکردم چطور تو فرستادیش دانشگاه و الان داره ارشد میخونه؟اونم روانشناسی؟؟
بعد ب رواندرمانی میگه رو عن درمانی؟
یعنی لیسانس؟؟؟؟
بعد ب سینک بگه حوض؟؟
اگه لیسانش دانشگاه چوس قول آباد مُنْقُل آیاد هم ک بوده باشه ب رواندرمانی نمیگه... یا ب سینک.. یا شربت ابلیمو؟؟؟؟؟بعد معنی سرخوش و شیدا میدونه ک بگه؟
تازه بخاطر باغ و هکتار زن گرفتی؟

جواب بده ایندفه لطفا

خواننده خاموش شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ق.ظ

هفت سال یا پنج سال، سین چشم سبز با یکی قبل از شما بوده است ؟
شنیدین که میگن:
... کم حافظه است ؟

فاطمه سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:33 ق.ظ

تا الان که 4:28 صبحه دارم وبلاگتون رو میخونم، یکی تو اینستاگرام معرفی کرد این دومین وبلاگیه که بعد از وب نوشته های جراح خواهم خوند، ببخشید اولش تو دلم خیلی ازتون بدم اومد اما اونقدرا بد نیستین
یعنی بد نیستین فقط از نگاهتون به جنس مونث بدم میاد....

وبلاگ من از اونایی که شما متنفری ازش، اما الان با اینکه دلم نمیخواد قضاوت کنم، میگم اصالت خیلی مهمه، توضیحش نمیدم الان برم بخوابم
که فقط چند ساعت تا رفتن به باشگاه مونده.

واگویه شنبه 16 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 12:08 ق.ظ

معلومه بدجور عصبانی بودی
میگم این چیزهایی که تو پستت به چن نفر نسبت دادی میتونی ثابت کنی؟
زنت دروغ بزرگی بهت گفت..
اما حق نداری به کسی نسبت ناروا بدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد