تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

الان اونقدر مستم که حتی نمیتونم راه برم.فقط میخوام بگم کس خوهر مشکلات.عاشق همتون هستم

نظرات 16 + ارسال نظر
ایرانی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ب.ظ

آدم مست میتونه پست بزاره؟

فعلا که میتونه

پریسان پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ب.ظ

بی نوا
ترحم امیزی

زدی تو خال عشقم

پریسان پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ب.ظ

خب تو مستی شر و ور زیاد میگن
تو اگه عشق داشتی الان این وضعت نبود بیچاره

^_^ پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ب.ظ

جوووووووون

سحر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ب.ظ

اینم تقدیم به حال امشبت
http://sakhamusic.ir/esfandiar-called-masti/

دمت گرم.

? پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

یعنی چی مشروب خوردی؟

سحر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ب.ظ

وبلاگت رو خیلی دوس دارم. مرسی از اینکه با وجود همه فحشا و توهینا بازم مینویسی. فقط اینو بدون که اونایی هم که فحش میدن هم میان و با علاقه میخونن پستهات رو و نظر میدن، چه برسه به بقیه. مرسی ازت

نگران پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:57 ب.ظ

درسته تراویس حرفای بی ادبی میزنه طوری که گاهی کامنتم نمیاد
درسته که نمیخواستم تو این پست نظر بدم
اما لطفا دلش رو نشکنید بعضی وقتا یه کامنت شما چه تاثیر بدی که تو روحیه یه نفر نمیذاره و چه عواقبی که نداره
تراویس زودی خوب شو و خودتو جمع وجور کن

^_^ جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

بابا پس مست نیستی که تایید نکردی
همه رو سرکار گذاشتی

تو هم مستی فکر کنم

عقاید مجستیک آقای دکتر جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ق.ظ http://beeeauty.blogfa.com

برسان باده که غم روی نمود ای ساقی

ایول

^_^ جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ

ولی من بهت افتخار میکنم یه ملتو سرکار گذاشتی :)))
ایولللل

tesla جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:12 ق.ظ

هیچ وقت نباید با یه آدم پشت کوهیه ندید بدیده فقیره عقده ای که هزار تا کمبود تو زندگیش داشته و حالا تازه چشمش به روشنایی باز شده دوستی کرد چه برسه به ازدواج !! نتیجش میشه این.این حرفایی میزنن که اصلا مهم نیست طرف کجا به دنیا اومده و کجا بزرگ شده همش چرته محضه.به آدمای تازه به دوران رسیده ندید بدید اصلا نباید نزدیک شد.زن شما هم همین مصداق رو داره یه دختر دهاتیه شهر ندیده عقده ایه دگوری یهو میاد تهران میره دانشگاه میره سر کار دستش میره تو جیبش ..خوب معلومه اور دوز میکنه رد میده ..دیگه خدا رو بنده نیست .هرچی عقده و کار نکرده تو بچگی و نوجونی و مجردی داشته الان میخاد بکنه.از ده کوره اومده چهارتا آدم دیده فکر کرده الان چه گوهریه که تا حالا حروم شده!! اطمینان دارم چهار تا همکار مرد هم هی زیر گوشش مسخونن تو حیفی چرا ازدواج کردی برو حال کن تو حیفی..اینم جوگیر شده دیگه شوهرشو آدم حساب نمیکنه.

چقدر خوب گفتی

خانم ف جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ق.ظ

خوش به سعادتت که میتونی مست کنی

سها جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ

فک کنم سین فهمیده که خیانت کردی

عغهغع جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ب.ظ

از سحر و ایرانی عزیز خیلی خیلی معذرت میخوام که توی کامنتم فحش و حرف بد زدم و باعث شدم ناراحت و یا عصبانی بشن
به بزرگی خودتون ببخشید

من داشتم با دوست قدیمی و همشهریم یه کم بی پرده و واقع بینانه حرف میزدم دیگه اینطوری شد ببخشید همگی

میدونم سرش شلوغه اینجا با نظرات و دخترا منو یادش نمیاد
ولی من که یادمه

اوووووم چی بگم بگم همش تقصیر خودته که بازم دروغه
تمام اشتباهات رفتاری و اخلاقی تو بازم نصف ماجرا هستش و زنت و رفتارش و دروغ هاش هم طرف دیگه
هر کدوم تون داریه به یه شکل لج میکنید با هم و خیانت و اصلا هم به همدیگه احترام نمیزارید و ابدا درک نمیکنید هیچی رو
اصلا دوست نداشتم و فکرشو نمیکردم با این همه تعریفی که ازت مذهبی بودن و ...از زنت میکردی اینطوری ورق برگرده
دروغ اصلا خوب نیست و توی هیچ شرایطی دروغ هیچ گونه توجیهی نداره و باعث خراب شدن همه چیز و توی این شرایط بهم ریختن زندگی مشترک میشه ، کمک بگیرم کم کم حرفاتو بهش بزن ، تا اولشه بیا خیلی منطقی و اعصاب آروم مشکلات و دلخوری هاتو بهش بگو ببین اون چی میگه ...

ایرانی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

منم معذرت که به تو توهین کردم عغهغع
گفتم بیمار
ای کاش ماهم مث خارجی ها بلد بودیم از همدیگه انتقاد کنیم ولی مثل آدم. که هیشکی از دیگری ناراحت نشه. بدون توهین و افترا و...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد