تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به تجربه آموخته‌ایم که تربیت غلط بانوان بیش از مردان به جامعه آسیب می‌رساند

ترانه ای داره Adele به نام when we were young.شنیدن این ترانه منو به روزهای 23 و 24 سالگیم میبره.زمانی که یه جوون خوشگل سفید بانمک بودم که دل هر دختری رو میتونستم ببرم.چقدر انرژی داشتم،چقدر شاد بودم،چقدر قشنگ با ترانه های مایکل جکسون و bunfuk میرقصیدم.

اندوه بهم فشار میاره.همه چیزم رو از دست دارم میدم.پوست سفید و صافم،موهام،انرژی بیکران جنسیم،پولام،خونه ام و در نهایت احساسات مثبتی که به زندگی داشتم.همه چیز داره میره.همه چیزم رو دارم از دست میدم.

نظرات 6 + ارسال نظر
عقاید مجستیک آقای دکتر پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ http://beeeauty.blogfa.com

همیشه اینجور وقت ها قبل از درمان , مهم ترین اقدام رفع علت زمینه ای .
تو هم همینکارو کن .

فرساد پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:51 ب.ظ

چرا اینطور نگاه نمی کنی هر آدمی آگه به قدرت درونی خودش اعتقاد داشته باشه خیلی فراتر زیبایی چهره و قدرت جنسی هست، آدم موجود عظیمی هست فقط کافی به عظمت کارهایی که آدم این موجود ناتوان از لحاظ جسمی کرده توجه کنی، ارزش آدم به قدرت روحی اون هست با باور حقیقی خودت شروع کن و به هدفهای زندگیت عمق بده، خستگی و فرسودگی تو ناشی از باور تو به ضعیف بودنت هست، پرانرژی هدفهای درست و بزرگ راانتخاب کن و از موفقیت هات بنویس

حرفات حالیم نشد

فرساد پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:59 ب.ظ

ببین چرا وقتی پر از انرژی منفی هستی برای خالی کردن انرژی منفی ات و گرفتن انرژی مثبت تلاش نمی کنی، حسرت گذشته خوردن فقط انرژی منفی داره، بدتر از اون نامیدی از آینده هست، تو چرا الان را با گذشته و آینده به هدر می دی، مثلا بیا امشب به خودت بگو گور پدر همه چیز آقای تراویس شام چی میل دارید؟ بعد از شام هم حتما بزن بیرون و یه کم راه برو و همش تصور کن تو آغاز راه یه زندگی شاد و خوب هستی، بعد آنچه برای این زندگی تصور میکنی را بنویس، تا نیمه شب خونه نرو، از سرمایه زمستان لذت ببر، خودتو یک قهوه داغ مهمونی کن و برای آینده برنامه بریز

شکلات پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:54 ب.ظ

من همیشه اینجا رو خاموش میخونم و به این روزها فضای اینجا واقعا ناراحتم میکنه... با این حرفا و تلقین های منفی حال خودتونو بدتر نکنید... همه ی زندگی ها به نحوی بالا و پایین دارن... این هم بحرانیه که در نهایت میگذره... به قول معروف "چنان نمانده ست و چنین هم نخواهد ماند"

ترنم پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

وقتی همه زندگی رو تو پول و کار و خوشگلی و مسائل جنسی و تنوع طلبی جنسی ببینی یه روز چشم وا میکنی میبینی چقدر خنگ بودی
باشد تا یاد بگیری مفهوم زندگی چیزی فراتر از این حرفاست
بلکه رستگار شوی
تو این دنیا بفهمی خیلی بهتر اینه که نفهمی و بمیری
چون اون دنیا دیگه وقت جبران نداری
اما اینجا داری

سحر خانمممممممم جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ق.ظ http://maloosak.69.mu

سایت خیلی قشنگی ساختید...خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
98651

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد