تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

کوتاه سخن اول:تو پالادیوم بهمن فرمان آرا رو دیدم و باهاش سلام کردم و چقدر مرد خوبی بود.

کوتاه سخن دوم:زندگی ادامه داره.

کوتاه سخن سوم:وبلاگ رو اگه میبندم به خاطر اینه که بعضی نظرات جدا آزار دهنده هستن.

کوتاه سخن چهارم:هوا خیلی خوب شده و بوی عید رو میشه فهمید کم کم.

کوتاه سخن پنجم:قربون همتون.

نظرات 1 + ارسال نظر
Blue Mahya شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:14 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

غالبا دوست ندارم روی پست های غمگین کامنت بذارم تا یادآوری بشه براتون،اینجا میذارم.
ولی اولین کامنتی که گذاشتم با ذهنیتی بود که همین الان دارم و خوشحالم که قضاوت نکردم،چون میدونستم یه چیزایی هست، سختی ها و گذشته هر کسی باید درک بشه و من متوجه کلمات شما توی پست هاتون هستم.
-
هم شدیدا به من خنده بخشیدن و گاهی هم صورتم رو خیلی جدی و ناراحت کردن.

:(: ♡

قربون شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد