تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برای مگهان

مگهان عزیز رشتی این پست رو در حالی مینویسم که کله ام داغه و لبام سر شده و این صحبتها.

فقط میخواستم بگم ممنون به خاطر معرفی از حجت اشرف زاده.دمت گرم.

جسم مرا بگیر و در خود مچاله کن 

خواهد چکید از بدنم چشمهای تو



عاشق تو و چوپانم.بیشتر هم چوپان

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
منم وقتی با این البوم آشنا شدم اینقدر گوش دادم تا دیوانه شدم

من والا یک ترانه گوش دادم که عالیه

دندون دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

نوش..................................

فدای تو دندون.به سلامتی تو هم زدم که مهربون ترین و خوبترین هستی عزیزم.

ورونیکا دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ http://veronikaa.blogfa.com

سلام ،راستش مدتیه خاموش میخونمتون .....

پیشنهاد میکنم اهنگ من ماهم و تو ماهی این برکه کاشی اقای حجت زاده رو هم گوش کنین،فوق العااااادست.

چشم حتما خانمی

مگهان دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

^-^
نمی دونید که، نمی دووونید چه حس خوبی داره کسی بخاطر معرفی آهنگی ازتون تشکر کنه...

+ ممنونم و خوشحالم که چوپان رو دوست تر دارید:دی

فدای تو خانمی
چوپان رو ببوس

گلشن دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

عه؟ تو برگشتی ؟ نامرد بی خبر میری؟

من مخلصم.ارادت

هلنا دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ب.ظ

خیلی دوس دارم یه سری برم کنسرت بانو غانم که واسه خانم ها بود.کنسرت تهران زیاد اومدم البته پاپ ولی چارتار و قربانی و غانم رو حتما تو برنامه هست در اینده.بانو غانم خیلی متشخص هستن.

تراویس اهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده رو منم اومدم بگم که ورونیکا معرفیش کرد خیلی دوس دارمم این اهنگو. اینم عالیه. ولی نمیدونم چرا من هر وقت گوشش میدم یاد دلتنگی هام میفتم میدونی یه بار عاشقانه خاص داره این اهنگ اشکم میاد.واقعا قشنگه اهنگش.

فدات خوشگله

مگهان سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ق.ظ

ممکنه ماه و ماهی رو گوش نکرده باشی تراویس:/؟

یه بار تو ماشین بودم.اتفاقا اون دفعه هم مست بودم و گوشش دادم.ولی حالم گرفته بود اون شب

آویشن سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ق.ظ

آهنگ ماه و ماهیه حجت اشرف زاده حرف نداره.عالیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد