تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پر کن قدح باده که معلومم نیست// کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

کس خواهر همه مشکلات.عاشق همتون هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 ب.ظ

تو هم با این مست کردنت...

دوستت دارم

جلبک خاتون چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ق.ظ

شاید باورتون نشه این چیزی که میگم!
ولی تراویس بیکل برگشته!!!




والا میترسم یه چیز بگم بزنی کن فیکون کنی همه چیزو...

ارادت داریم

ناشناس چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:46 ب.ظ

میدونستی رقت انگیزی؟

نه.الان که تو گفتی فهمیدم.

مهشید پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام پسر بد
چطوری؟
حالت خوبه؟
کلی دلنگرونت بودم
مدام میومدم و وبت باز نمیشد
میدونستم بدمیگردی
مشکل من تاحدی حل شد
امیدوارم برای توام حل بشه
دیگه این سال به غایت گه زد ب روانمون.



بیا بغلم ^_^
……………………………

فدای تو مهشید

فرساد پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام تروایس
مطمئن هستم مست کردن هیچ مشکلی حل نمیکنم، یه میکنه فقط
پسر خوب، یه سفر با هم بروید، خلاصه یه جوری یه فضایی ایجاد کن عمق تنهایی و خواسته های بهش بگو، ببین زندگی ترکیب خوب و بد، همه چیز نسبی، خوش بین باش و به اون نیروی مافوق همه فکر کن، شاید یک ماه دیگه اینجا نوشتی خوشبختی را خلاصه حس کردم، به همین نزدیکی، امیدوار باش مرد

کدوم نیروی مافوق؟؟؟؟

^_^ پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ

عِععععععععع کی برگشتی عشقم؟؟

اینایی که به من میگن عشقم کجا هستن که تو دنیای واقعی به داد من نمیرسن

ماتیلدا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام ببخشید فقط اینجارو یادمه که لوچیا دنبال میکرده میشه که براش پیغام بزارم شاید میبینه؟ لوچیا کجا هستی؟خواهش میکنم که برگرد؟ ممنونم که پیغامم رو منتشر میکنی یک دنیا ممنونم

لوچیا به خاطر ماتیلدا برگرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد