تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شادی که با کسی تقسیم نشده است شادی نیست.

از این به بعد زیباترین ترانه هایی که شنیدم اینجا میزارم.شما هم اگه فکر میکنید ترانه زیبایی هست اون رو با ما شریک بشین.تک خوری نکنید.

یکی از زیباترین ترانه هایی که به زبان انگلیسی خونده شده این ترانه هست:"Love Me Tender" از الویس پریسلی فقید.

ترانه زیبای بعدی:"سایه ها" از سیجل و خلسه و نسیم و مجیکو.

ترانه زیبای بعدی:"when we were young" از آدل.

ترانه زیبای بعدی:"دوموج سیاه"  از "Minus1"

ترانه زیبای بعدی:اشارات نظر" از سارا نائینی.

ترانه زیبای بعدی:منتظر بودن کاریه که پسرا میکنن" از مهراد هیدن و آرش دارا و سیجل.

ترانه زیبای بعدی:"کجا به خنده می رسیم" از مانی رهنما.

ترانه زیبای بعدی:"سوغاتی" از هایده

ترانه زیبای بعدی:"دختر چوپون" از سیاوش شمس

ترانه زیبای بعدی:"عسل" از ابی

نظرات 15 + ارسال نظر
ali جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ب.ظ https://telegram.me/sdanaie

سلام به بزرگترین کانال علمی اموزشی تلگرام بپیوندید

https://telegram.me/sdanaie

خانم ف جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:44 ب.ظ

شما که انقد خوبی ترانه معرفی میکنی زحمت میکشیدی لینک دانلود هم میزاشتی خدا خیرت بده جوان

دیگه خودت بگرد پیدا کن خوشگل خانم

هلنا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:04 ب.ظ

توی ارشیو اهنگ های توی فلشم سرچ کردم.این هارو از توشون واست انتخاب کردم.
البوم شخصی فرزاد فرزینم خیلی قشنگه به خصوص که ذو تا قطعه انگلیسی هم داخلش داره.
البوم 6 فرزاد فرزین. اهنگ های محسن چاووشی و چارتارم که خوت میدونی بیشترشون عالین. اهنگ برقص ا محسن چاووشی هم عالیه.البوم سنتوری محسن چاووشی. اهنگ مرد تنها از فرهاد.برخیز از سینا سرلک.بغلم کن از علی جوکار.کف افکارمو موکت کردم از رضا یزدانی این واقعا مخصوص خودته ترا حتما دانلودش کنی.انسان از سالار عقیلی. علیرضا قربانی من اهنگ مدار صفر درجه شو با اینکه قدیمیه ولی تا سرحد مرگ دوس دارمم.اهنگ نیستی از میثم سام (فامیلمونه میثم).اهنگ گانگنام استایل. اهنگ به من شک نکن از محمد ساوه.شادمهر عقیلی رابطه.احسان حق شناس اهنگ لب دریا واسه خودت که جنوبی گرما و دریای جنوب.خخخ.بنیامین بهادری اهنگ اشکال.بارانا.حواسم به تو.علی اصحابی اهنگ خاطرات خوب.فرزاد فرزین نگرانتم و کوچه ها.(اینادوتا رو من تقدیم میکنم به تو)سیاوش قمیشی تصور کن.مازیار فلاحی ازت موچکرم.رویای واقعی و عروسک.حامد محظرنیا ممنونم.مهدی شکوهی بارون.مهدی جهانی اروم اروم.میلاد فرهودی (بگو هنوز هستی)ولی اشکام میاد باهاش یاد بابا میوفتم.محسن یگانه درکم کن. دنبالش میرم. برنامه از لاک جیغ تا خدا تیترازش قشنگه.

اینا چند تا از اهنگ های ارشیوم بود تو همه ژانری هست.
امیدوارم خوشت بیاد. اهنگ خارجی ام من شکیرا .پیت بال . گوش میدم. اهنگ لاو استوری هم دوس دارمم خیلی.

در اخر اهنگ خیلی دوست دارم از حمید عسگری رو از طرف خودم تقدیم میکنم بهت.

درود بر تو با پیشنهادهای خوبت

پرسه جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ب.ظ http://galexii.blogfa.com

another love, Tom Odell
endless song, Aaron

مزسی

هلنا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام سلام. اقا من اومدم یه خبری بدم ترا جونم زود تر برو البوم 6 فرزاد فرزین رو دانلود کن. من تازه دانلودش کردمم وای ترا یعنی بعضی از اهنگ های این البوم واقعععا قشنگه .صداش پرقدرته .قویه.یه اهنگ انگلیسی داره توش فک کنم ترای عشق خارج من خوشش بیاد از اون قطعه. کلا بعضی از اهنگ هاش خیلی خوب و انرژیک بود .

و امااا اهنگ شیش این البوم که اسم البوم از روی ااون انتخاب شده واقعا حرفای ته دل منه به تو اصن انگار من داشتم اونارو بهت میگفتم.اهنگ شیش رو حتما گوش بدی .من تقدیمش میکنم به شوما گلم قطعه ی شیش رو.

خیلی ممنون

mahdis شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

million years ago_adele
need you now_lady antebellum
wildes dream_taylor swift
somewhere with you_kenny chesney
i will survive_gloria gaynor

miss u

خانومی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:52 ب.ظ

این هلنا رو !
چرا اینجا شکلک نداره؟

ساناز شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ب.ظ http://myemotions.blog.ir/

les jours tristes Neil Hannon
White flag Dido
Frank Sinatra Rain drops
You're beautiful James Blunt
Life for rent Dido
Lonely day System of a down
For the rest of my life maher zain
Hay amores Shakira

ممنون
آخری رو گوش دادم.یه دختر خوشگل اینو بهم داد

هلنا به خانومی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:47 ب.ظ

ببخشید منظورتون چیه؟
این هلنا رو چی؟
چرا من تو وبلاگ دوستم کامنت میدم به دیگرا ن بر میخوره که زود میخوان توهین کنن به ادم.
واقعا خیلی ناراحت شدمم.
متاسفم.

چی شده؟؟؟من حالیم نشد

هلنا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ

ترا نمیخوای یه پست راجب اوضاع این روزات بنویسی؟
الان ما از کجا بدونیم اوضاع این روزات خوبه بده چی شد؟
یه پست اندر احوالات زقایع این روزات بنویس ببینیم کجای کاری .

+قابل توجه بعضی فقط بعضی دوستان من خیلی شخصیت تراویس رو دوس دارم.خیلی. حتی اگه خیلی هم ناراحت بشم از دستش اصن از وبلاگش پا پس نمیکشم و مخاطب دوست خوبم میمونممم همیشه.
ترا (عاشقتم)

فدای تو عزیزم

فاطمه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ

"سلام" از ادل
لاو استوری از ایندیلا
پرواز از اناتما
"born to die" از لانا دل ری

مرسی

یک زن یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

دانه های انار از فریدون آسرای عزیزدلم و مانی خان رهنما

ممنون

یک زن یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چرا نمیشه برات پیغام خصوصی گذاشت؟؟؟؟

توی تماس با من گوشه سمت راست

سمیرا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ب.ظ http://cheraghidarofogh.blogsky.com

سلام تراویس جان. من عاشق اون مورد آخریم دختر چوپون خیلی دوسش دارم خیلییییی

اونم تو رو دوست داره

آویشن سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

تمام آهنگایی که گفتی خوبن ولی واسه من دختر چوپون سیاوش شمس یه چیز دیگست

عزیزم سلیقه مشترک داریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد