تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

و چرا ما سقوط می‏کنیم، بروس؟ بخاطر اینکه یاد بگیریم چطوری خودمونو بکشیم بالا

یه چیزی رو متوجه شدم و اونم این که خیلی از وبلاگ نویس ها خجالتشون میاد منو لینک بکنن.واقعا چرا؟؟؟؟

نظرات 14 + ارسال نظر
دندون شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ

ولی لینک وب من هستی.......

تو که با همه فرق داری جیگرم

سها یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ق.ظ

تراویس ما تو این مدت خبلی نگرانت بودیم که اوضات با همسرت چطوره اگه خودت دوس داشتی یه کم درموردش برامون بنویس

باشه

جلبک خاتون یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

ارادت داریم

در خدمتیم

جلبک خاتون یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

مخلصیم :))

چاکریم

جلبک خاتون یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

راستی...
همشون خجالت نمیکشن.بعضی هاشون حوصله ندارن و یا گاهی یادشون میره.مهمه ؟
خودت که لینک وبلاگ هیچکس رو نذاشتی :))


+ الان نگاه کردم دیدم منم لینکت نکردم :)

فدات

یک زن یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

من هر وبلاگی رو لینک نکردم ولی جنابعالی رو دومین لینک گذاشتم.

از بس که خوب و خوشگلی

یک زن یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:27 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تازگیا چه مهربون شدی!!!! از همه جالبتر اینکه جواب همه رو میدی.

شما به بزرگی خودت ببخش دیگه.قول میدم دوباره کره خر و گنده دماغ بشم

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ

من اگه وبلاگ داشتم حتما لینکت میکردم. حتی تو اولای لیست پیوند هام اسمتو قرار میدادم. میدونی چرا؟چون وبلاگتو دوس دارم چون روزی حداقل دوسه بار بیشتر از وبلاگای دیگه بهت سر میزنم. چون عاشق همین حرفاتو و دیوونه بازیاتم. چون خودتی. چون بهترین دوستمی. چون ....وهزاران چون دیگر .
فقط اینو بدون که اگر وبلاگ داشتم با افتخار این کارو میکردم مهربونم نه با خجالت. دیگه این حرفا رو نزن. تازه همین الانشم من وبلاگ یه نفرو میخونم که تو توی لیست پیوند هاشی و جالبه که همیشه از توی وبلاگ اون میام توی وبلاگ تو.
اگه وبلاگ داشتم حتما این کارو میکردم.ولی الانم که وبلاگ ندارم بدون که توی هیستوری و توی پربازدید های کامپیوترم اسم وبلاگته.خخخ.


(درد دل نوشت)
ترا دیشب نصف شب کلی تو سکوت تو اتاقم اشک ریختم نمیدونم چرا ولی دلم گرفته بود از اینکه هیچ دوست صمیمی هیچ کسی نیست که منو دوست داشته باشه از ته قلبش البته غیر خانوادم غیر مادرم غیر خواهرم. حتی یه لحظه به ذهنم خطور کرد ببین همین کسایی که وبلاگشونو میخونی ایا همینا که اینهمه با صداقت و مهربونی واسشون کامنت میدی دوست دارن؟همین ترا واقعا اسم تو هم تو ذهنش میاد؟ دل کسی واست تنگ میشه؟اگه دیگه واسه ترا کامنت نزاری اصن واسش مهمکه رفتی؟نمیدونم ولی حس میکنم حتی این جا م یه ادم اضافه ام. یه حس دلتنگی میاد اخر سال سراغم. خیلی احساساتی ام خیلی.ببخش. همه اینا غیر خانوادمه. اونا خیلی دوسم دارن.دیشب کلی حالم بد بود.

برادری شما ثابت شده است

الی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

منکه با وجود اینکه اینجا خاموشم اما خیلی وقته لیتکت کردم
واااااااااااااا خجالت چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر ادما عقاید و نظرات خودش رو داره و طبعا بسیار هم محترمه

ارادت

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ

یعنی چی برادری شما ثابت شده است؟؟؟

چی شده؟؟ من متوجه جوابت به کامنتم نشدم ترا.

چرا رفتارت با من اینقدر سنگین شده؟
مگه پسرم که میگی برادریت ثابت شده؟من اصن متوجه منظورت نشدم.
میشه توضیح بدی؟
اگه میدونستم ناراحت میشی درد دل نمینوشتم. ببخش.

شما ببخش

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ

واسه همه قربون صدقه رفتی اونوقت در جواب کامنت طولانی و پر از محبت من این چیه که نوشتی؟
واقعا جواب احساس و محبت من اینه؟
چرا یه روز باهام سنگینه جوابت یه روز مهربونه؟
مگه من بازیچه هستم اینجا؟
فکر کردم خوشحال میشی از کامنتم .تازه فکر کردم محرم و دوستی که باهات درد دل کردم. انگار اشتباه کردم.ببخشید.
فکر کردم این همه من واسه زندگیت تو کامنتام دلداریت دادم ای کاش تو هم یه بار درد دل کرده بودم دلداریم میدادی. واقعا اینقدر سخت بود؟نوشتن یه جمله محبت امیز.
اگه از درد کسی کم نمیکنی. حداقل نمک هم رو زخمش نپاش. و بد رفتاری نکن.

ببخشید

یاشل.ماجراهای خواستگاری سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

منم یه مدت لینکت کرده بودم ولی از وقتی وبتو هی حذف میکردی حذفت کردم اعصابم خورد میشد یه روز بودی یه روز نبودی.
راستی منم خجالت میکشم لینکت کنم چون کلمات مثبت 18 به کار میبری تو وبت
در ضمن از اینکه جواب کامنتا رو هم نمیددی ناراحت میشم

الان جواب دادم ناراحت نیستی دیگه؟؟؟

یاشل.ماجراهای خواستگاری یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

نه

خدا رو شکر

فاطمه سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:10 ب.ظ

شاید چون خیلی کلمات بد به کار میبرین، یه جاهایی اعصابم خورد میشه اما خوندن تجربه ها رو دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد