تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وسوسه زدن یه گروه تلگرامی دوباره به جونم افتاده.

نظرات 21 + ارسال نظر
یک زن یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

کلا تو کار وسوسه و این حرفایی...

آره دیگه

کیمی آ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:53 ب.ظ

تو کی برگششتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان اتفاقی آدرستو تو هیستوری دیدم گفتم یه تست بکنم شاید برگشته باشی !
کجا بووودی این همه وقت ؟؟؟؟؟

زیر سایه شما

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:48 ب.ظ

خو من که فعلا تلگرام ندارم پس چی کار کنم؟؟؟
خیلی بد شانسمم.خیلی.
یادمه ارشیوتو میخونذم خیلی قبلنا این گروهو مث اینکه با وبلاگی ها زده بودی. حالا نمیدونم فضاش چه جوری بوده . ولب بعدا باز حذفش کردین ظاهرا. ولی خب منم با اینکه وبلاگ ندارم خیلی دوس داشتم شرکت کنم . اگه میشه بزار واسه تابستون یه وقته دیگه الان نه اون موقع منم ایفون میخرم تلگرامم مینصبم.
باشه؟

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:56 ب.ظ

فعلا که همینجا همه نظر میزارن با همیم خوبه.
البته من خیلی واسه فرا ترشدن ارتباط با دوستای خوب که صادقانه دوسشون داری از وبلاگ بیشتر ذوق دارمم.

ترا یه چیزی دیشب که حالم بد بود یه سوالم تو ذهنم اومد
خدایی اون همه اهنگ واست نوشتم یا همون البوم 6 این همه گفتم خدایی حتی یه دونشو دانلود کردی؟میدونم البته اهنگام خیلی سطحی و مسخره بودن ولی بحث اهمیت دادنه. بحث اینه که دیشب فکر کردم به خودم گفتم مطمئنم اونقدر برش نداری که یکی بره اهنگ معرفی کردی دانلود کنه گوش بده.خخ.میدونم یه دونشم گوش ندادی.
خلاصه ببخش. اینا بیشتر درد دله شاید اشتباه باشه.
(ولی من دوست دارم.)راستی اهنگ سالار عقیلی رقص ذرات بود اشتباه نوشتم انسان. اهنگ یادت از محمد امید هم خیلی قشنگه.

خیلی ممنون

Mohamad یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ http://momo2016.blogfa.com

منم دوس داشتم تلگرامت رو

خیلی ممنون.شماره ات رو واسم بزار.گروه بزنیم دوباره

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ب.ظ

چرا کامنتمو بدون جواب گذاشتی. واقعا که یعنی چی این رفتار ترا.

کدوم کامنت؟

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ب.ظ

هیچی. بی خیال.
ولی دیگه باهام اینجوری رفتار نکن. احساساتی ام . دلم میشکنه. با اینکه اشکمو دوباره دراوردی. ولی نمیدونم چرا نمیتونم از وبلاگت برم بیرون.
تو هم منو ببخش.
من که دوست دارم همیشه .
البته تو رو نمیدونم.
شبت بخیر.

خیلی ممنون
شب شما هم خوش

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ

قسمتی از متن اهنگ تو جه باشی چه نباشی از البوم 6 فرزین. تقدیم به تو. (قشنگترین اهنگشه پیشنهاد میکنم دانلو.د کنی عین رفتار خوتو داره میگه)

یه روز حالت خوبه یه روز بد
یه روز صفری عشقم یه روز صد
نمیشه اصلا رویه حرفات حساب کرد
هنوزم این اخلاقو داریو تو واسم بازی درمیاریو
یه روز دوسم داریو یه روز نداری
توچه باشی و چه نباشی صدات میزنم عزیزم
میدونی تو یه جوری مریضو منم یه جور دیگه مریضم
تو چه باشی و چه نباشی تو رفتی تو روحو جونم ولی فکرشم نکن عزیزم به هز قیمتی باهات بمونم
با اینکه عشقت معجزم بود و غرورت خط قرمزم بود
مهم نیس واسم که از چشای تو بیفتم

+راستی اگه در جواب کامنتم یه بار دیگه بنویسی خیلی ممنون میام میزنمت .خخخخ.
+واسه اون بنده خدای توی استیج هم ناراحتی نکن چون اون داره عشق و حالشو تو خارج میکنه .ولی تو ناراحت.(به هر حال ارزش نداره ولی بازم خودت میدونی)

میبوسمت. شبت پر از ارامش.

خیلی ممنون
شب خوش

هلنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ

خخخخخ. پس واجب شد بیام بزنمت. اخه بازم گفتی خیلی ممنون.خخخ. کلا رو دور این کلمه افتادی ترا.خخ. فک کنم اصن نمیخونی کامنت هارو همینجوری داری جواب میدی.

حالا بازم بنویس خیلی ممنون.خخخخ. والا.

خیلی بی ذوقی شعر به این قشنگی واست نوشته بودم.

هلنا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ

مث یه بت بی احساس فقط میگی ممنون. این جمله تکراری رو کامپیوترهم میتونه همش تکرار کنه ولی ادما احساس دارن .
حالا که اینقدر سرد و بی تفاوت هستی در برابر محبت مخاطبت. منم شاید دیگه اینجا کامنتی ندم.

سخته ولی خداحافظ.

هر جور صلاح میدو نی

هلنا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ق.ظ

کسی چیزی راجب من بهت گفته ؟
تازگی ها خیلی باهام سرد شدی.
یعنی واقعا فرقی نمیکنه که دیگه نظر ندم؟

بابا ولمون کن.گه خوردم.میخوای نظر بده،میخوای نظر نده.دست از سر من بردار.چه مکافاتی داریم باهات.

خاله ریزه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چقد خندیدم تراویس به این جواب آخری که به هلنا دادی :)):)):)))) طفلکی دوست داره اذیتش نکن :)))

باشه

هلنا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام ببخشید .همش تقصیر من شد. کمی تند رفتم. معذرت.
نمیدنستم درگیر جریان طلاق هستین. ایشالا حل میشه خدا بزرگه نگران نباش.ایشالا شب عیدی هیچ کس درگیر مشکلی نباشه.
خوشحالم که پیگیر کاراتون هستین.

فقط ای کاش شمام اینقدر با تندی جواب مخاطبتو ندی واقعا وقتی جواب کامنت قبلیمو دیدم جا خوردم بگذریم از این که دیشبم از ناراحتی و غصه و گریه نخوابیدم. ولی بازم میگم اگه تقصیر من بوده شما ببخشید.هر چند شمام مقصری که اینقدر بد جواب مهربونی هامو دادی.چون منم به هر حال یه دختر خیلی جوونم احساس دارم گاهی دلم میشکنه زود شما به دل نگیر.

معذرت. حالا با من اشتی شو.خخخ.

هلنا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ

چرا کامنتمو بدون جواب گذاشتی؟
بد نبود شمام یه عذر خواهی از من میکردی.
واقعا اینقدر سخت بود ترا؟

ببخشید.گه خوردم.غلط کردم جواب ندادم.خوب شد؟؟؟؟

Donya دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ب.ظ

هلنا جان شاخ و بکش... :))))

مهشید سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

وای خدا هلنا کشتیمون انقدر خندیدیم.


تروایس منم میخوام کانال تلگرامی باشم.
سری قبل ک اصلا ی مدت نبودم وقتی ام اومدم جمش کرده بودی

شماره ات رو بده.چون شماره هیچ کس رو ندارم.حداقل یه نفر باید باشه.بعدش که درست شد.لینکش رو میزارم.

مهشید چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ق.ظ

شمارمو بذارم کامنتو خصوصیش میکنی؟ ک شمارم معلوم نشه؟

بله

جلبک خاتون چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

دوست دارم باشم توی گروهتون.تلگرام ندارم خب.
نمیشه گروه هنگ اوتی درست کنین؟توضیح بدم درموردش؟

+ دفعه ی قبل گفته بودی درمورد منم داشتین توی گروهتون حرف میزدین.شوخی بود یا جدی؟

هنوز گروهی نزدیم.چون شماره تلفن حداقل یک نفر رو باید داشته باشم
جدی گفتم

جلبک خاتون چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

خاک تو سرم!
چی میگفتین؟

+ پیغام هاتو چک کن

چک کردم.هنگ اوت محبوبیت و مقبولیت نداره

مهشید پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:41 ق.ظ

هیچی هلنا
بیشتر از جوابای تراویس خندم گرفته بود
بنده خدا به عجز و لابه افتاده بود از دستت

anad جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

:/
بعضی کامنتا خیلی سوژه ان
خوبه باز مینویسی . نوشته هات خوبن . مخصوصا عنوانات .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد