تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

لعنت به من

ازدواج من اشتباهی به بزرگی خطاهای تمام انسانهای کره زمین بود.سریع،بدون فکر،براساس فریب و طمع.و حالا هیچ چیزی نداره واسم جز رنج و پریشونی.

نظرات 4 + ارسال نظر
.... سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:03 ب.ظ

گفتن لعنت به من فایده ای نداره من هم اینقد خودمو لعنت کردم ولی چه فایده هنوز اسمش تو شناسناممه و تهدیداش وتحقیراش وفرار ازش ادامه داره
هیچ کاری نمی تونم بکنم چون یه بچه دارم و اون نمی فهمه که پدرش چه جونوریه عاشقانه دوستش داره

ورونیکا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ب.ظ http://veronikaa.blogfa.com

قطعا من و خیلی از مخاطباتون دلمون میخواست راهی بود تا میشد اینجوری نشه ولی حتما همه راه ها رو امتحان کردین و این تصمیمو گرفتین!
الان نمیشه چیزی گفت ولی سرزنش کردن خودتونم کار درستی نیس.بخشی از زندگی بود و میتونه چراغ راه ادامه زندگی باشه...قطعا شمارو دقیق تر،صبورتر,محتاط تر میکنه برای ادامه زندگی

+ممنونم از دقتتون،اون پست خیلی حاشیه درست کرد مجبور شدم حذف کنم:/

پدربزرگ سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ

امیدوارم در ادامه اونقدر شاد و نیک بخت باشی که این روزها فراموشت بشه

امیدوارم

مگهان پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ق.ظ

مهم اینه حالا تجربه ی خوبی داری و میدونی نباید سریع، با طمع و بی فکر عمل کرد. خیلی خوبه و مطمینم خیلی زود احوالاتت بهتر خواهد شد جناب تراویس

فدات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد