تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

باید یک بار برای همیشه گریه کرد آنقدر که اشکها خشک شوند، باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.

من این جمله رو خیلی دوست دارم:

"چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟و چقدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟..."


نظرات 17 + ارسال نظر
سامبادی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

تقریبن ٢ سال!
پوووف!

یه کم زیاد نیست؟

Amitis دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ب.ظ http://amitisghorbat.blogsky.com

یادم نمیاد کامنت گذاشتم قبلا یا نه !! ولی وبلاگ عجیبی داری بی پروا مینویسی ، از شمالی ها هم که بد مینویسی :)

شما به بزرگی خودت ببخش.معذرت میخوام.

سپیده مشهدی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ق.ظ

منم خیلییییییییییییییی دوس دارممممممممممم

حس مشترک

سامبادی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:22 ق.ظ

باورت بشه یا نشه همینه!
تجربه دارم که میگما

عجب.دوسال خیلی هست آخه

خانم ف سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ق.ظ http://khanomef.blogsky.com

به نظرم هیچ وقت آدم نمیتونه کسی رو که دوست داشته فراموش کنه،چون اون آدم یه جای بزرگی از زندگیت رو اشغال کرده هر چند که تو گذشته باشه.

بالاخره ولی فراموش میشه

کیمی آ سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

آناگاوالدا میخونی ؟
آنا گاوالدا نخون تو این وضعیت ...

وضعیت من خوبه
نگران نباش

مهشید سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:50 ق.ظ

من از ی نفر شنیدم به اندازه زمانی که با ی نفر بودی
به همون اندازه ام زمان نیازه تا پاک فراموشش کنی...



بنظرم هیچ وقت فراموشی مطلق برا آدم ممکن نیس
اون آدم هست اما ما فکر میکنیم فراموش کردیم
بالاخره ی زمانی یهو باز بیاد آدم میاد.
این خیلی بده :(

...... سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 ق.ظ

من کسی رو که چند روزی بهم محبت کرد وتمام تلاشش رو کرد که اوقات خوشی داشته باشم رو فراموش نمیکنم برسه به اونی که نصف عمرمو باهاش زندگی کردم و فکر میکردم دوستم داره تراویس کمرنگ میشه دیگه اون حالت آزار دهنده اش رو از دست میده بی معرفت یه عیدی کوچولو درست کردم حتی بهش یه نگاهم نکردی بابا چشمام کور شد تا دوختمش که تو این وضعیت خوشحالت کنم :) وقتی نگاش میکنم به یاد تو می افتم وهمون لحظه برات دعا میکنم که خدا بهت آرامش بده واز تلاطم روحی وبلاتکلیفی در بیای

جلبک خاتون سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ق.ظ

فراموشش میکنی اما وقتی که دیگ چیزی از خودت نمونده....
آدما خودشونو به راحتی میتونن فراموش کنن.ولی دوست داشتنی هاشونو نه!


توی جمله ت....حرف « د» فعل «بگذرد» اولین قسمت رو ننوشتی.
نمیخوای بگذرد ینی؟

ممنون از حسن توجهت عزیزم

هانیه سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:10 ب.ظ

به نظر من نمیشه یه حکم کلی داد که فلان قدر طول میکشه.
بستگی به آدمش داره. بعضیا زودتر کنار میان و بعضیا دیرتر.
ولی در هر حالت فراموشی مطلق وجود نداره. بازم ممکنه بعد از چندین سال اون آدمو ببینی یا یه اتفاق باعث بشه یادش بیفتی و تو کسری از ثانیه خاطره هاتون جلوی چشمات رژه بره.

اینم نظری هست.

بیضا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:48 ب.ظ

میدونی تراویس من جدایی رو تجربه نکردم تنها بعضی وقتها بعضی اتفاقات ما رو به اون مرحله نزدیک کرده ولی واقعا با خوندن این جمله اشکم در اومد، من نمیدونم ولی تنها بعضی وقتها فکر کردم که هیچ وقت نمیتونم یکی رو که روزها، ماهها و سالها باهاش زنده ګی مشترک داشتم فراموش کنم یه خاطره کم رنګ همیشه برامون میمونه حتی وقتی که دردها و رنج هایی که به ما داده رو بیاد مییاریم نمیتونیم فراموش کنیم، نمیدونم ولی شاید نباید این چیزها تو این شرایطی که تو هستی مینوشتم ولی واقعا خیلی با خوندن این جمله به هم ریختم

Lady سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:53 ب.ظ http://writtenbylady.blogsky.com

واقعا چرا مردها اگر عاشق بشن و ازدواج کنن پایبندتر از زن ها هستن ...زن ها فرتی میخان طلاق بگیرن و فرتی کاسه ی صبرشون پر میشه ولی مردها مردونه ترن
نمیدونم والا کلا طلاق بده نامردی و خیانت بده طمع بده..
------------
میدونی میگن انسان از کلمه ای فراموشی میاد یعنی فراموش کار!
شاید هیچ وقت این مدل فراموشیا نباشه ولی میتونی یه زندگی بهتر و بسازی
درسته که میگی نیمه ی زندگی هستی و الی توی جای میخوندم که سن 33 -35 سن موفقیت ها و شادی های افراده یعنی توی این سن ادم خوب وبد و راه خوب و راه بود و انقدر براش واضح و روشنه که میتونه خیلی راحت خوشبخت شه

درست میفرمایید

جکی هستم سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:03 ب.ظ

در حد وحشتناک و غیر باورت من کلی به این دوتا جمله ت گریه کردم ...

جدی میگی؟؟آخی عزیزم.چرا؟؟؟

جکی هستم سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:36 ب.ظ

خاطره خاطره خاطره ...

لعنت به این جور خاطره ها که اشک تو رو درمیارن

اعظم 46 سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:13 ب.ظ

"چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟
به نظرم هیچ وقت فراموش نمی شه ولی ممکنه خاطرش کمرنگ بشه
چقدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟..."
به اندازه ی اون لحظه ای که ازدستش عصبانی هستی ویا حرف ویاکاری که باعث نفرت آنیت می شه

حالا یعنی چی؟ نکنه منظورت سین چشم سبزه

منظورم شخص خاصی نبود.یه سوال بود فقط

جکی هستم چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:23 ب.ظ

در ضمن کتاب " کاش کسی جایی منتظرم باشد" رو بخونی بیشتر لذت میبری ... چون همه این جمله ها ازون کتابه

Amitis پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:19 ق.ظ

خدا ببخش، هر کی برداشت خودش و تجربه خودش رو از قومیت ها مینویسه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد