تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اولین انسانی که به جای سنگ فوحشی را پرتاب کرد بنیان‌گذار تمدن بود.

باز هم حادثه ای عجیب و بسیار دلخراش باعث شد تا من گریه کنم از ته دلم و به خودم  بگم که ما انسانها از حیوون هم پست تر هستیم.

داستان کودک نازنین افغانستانی رو شاید شنیده باشین.برای من جای تعجب داره که چطور یه نووجون یه دختر خردسال رو میدزده و بهش تجاوز میکنه و بعد به شکل بی رحمانه ای میکشه و در اسید میسوزونه.هر کدوم از این کارها از یه انسان بر نمی آد.آدم ربایی،تجاوز،قتل و سوزوندن یه جسد پاک و بی گناه و خردسال در اسید.

چطور آخه؟یکی بیاد به من توضیح بده.این جنایات بی رحمانه از هیچ کس برنمیاد،چطور یه پسر نوجوون تونسته همه این کارها رو بکنه؟


نظرات 14 + ارسال نظر
پریسان چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ب.ظ

منم خیلی عصبی شدم.
جواب سوالتم نمیدونم...

اتفاقا حرف از سوال شد
بنده هم در مورد جنابعالی و کارهایی که کردی جواب خیلی از سوالهام رو نمیدونم

پریسان چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:54 ب.ظ

هوم ؟! چ کاری؟!o-0

آدم متوهمی هستی.
توهم داری،فکر میکنی چه خری هستی

خواننده خاموش چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:13 ب.ظ

اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش خراب است...
این پسر 17ساله از ریشه خراب بوده و هست ...
یادمه صدام حسین هم همین تجاوز رو میکرد و کسی که باهاش مخالفت میکرد میکشت ولی اول زندونی میکرد بعد اعدامش میکرد ولی هیچوقت
این کار اسیدپاشی و سوزندن و...انجام نداد.

رهگذر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:27 ق.ظ

آفرین. خیلی دقیق به این نکته اشاره کردی. واقعا آدم از بعضی کارای این مخلوق دو پا سردرنمیاره، با عرض معذرت از همگی وقتی برادر به خواهر 3 ساله ش دست درازی می کنه و آزارجنسی بهش وارد می کنه از یه غریبه چه انتظاری می ره؟

والا حیوونا اینجوری نیستن

کیمی آ پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:35 ق.ظ

کثافت داره میره بالا از این شهر ... منتهی از هر صدتایی صدای یکیش بلند میشه !
کسی رو میشناسم که باباش بهش تجاوز میکرد ... روزی صد مدل آزار جنسی اتفاق میفته ... بچه و بزرگ نمیشناسن ...
کاش اشکامون پاک میکرد این همه کثافت رو !

ساناز پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ق.ظ http://myemotions.blog.ir/

با دیدن سریال بریکینگ بد این ایده به ذهنش رسیده حتمن . که جسد رو میشه با اسید سوزوند .... منم همش به این فکر میکنم که تک تک این کارا یعنی مرگ انسانیت . چطوری تونسته با یه بچه !!!! اونم شش ساله این کارا رو بکنه . وای بر من ... نمیدونم چطوری میشه این کارا رو کرد؟

میم بانو پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:17 ب.ظ

این نتیجه عقده های جنسی ملتی است که حتی خود ارضایی هم توش گناهه
فقط باید زن بود یا دختر تا بفهمی این سرکوب شدن احساسات چقدر به ما که جنس دوم هستیم لطمه میزنه
متاسفم

... جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:27 ب.ظ

سین کو از تلگرام بیا بیرون بیشتر بنویس

تو بیا اونجا

هلنا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:55 ق.ظ

روزتون مبارررک.(با تاخیر البته)
ایشالا همیشه زندگیتون پر از مهر باشه و پر از ارامش.
. امیدوارم به زودی زود تجربه پدر شدن رو هم کسب کنید و بگیم روز پدر بر شما مبارک.

ممنون

تیلوتیلو شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

واااااااااااای

مانیا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:23 ب.ظ

داستان کودک نازنین افغانستانی رو من نشنیدم

بیضا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:35 ب.ظ

خاله ریزه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:33 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

برای من از همه دردناکتر تجاوز به یه اندام نحیف و لاغره بچه 6 سالست . تصور اینکه اون بچه اگه بچه من بود.. وای خدایا به خودت پناه میبرم..

Negin سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:01 ب.ظ http://mohajer77.blogfa.com

من وقتى این خبر رو شنیدم اولین سوالى که برام پیش اومد این بود که اون لحظه خدا کجا بوده ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد