تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مرد آزاده حق دارد غمناک شود اگر روز خود را بدون انجام دادن کاری شایسته و مفید به سر برده باشد.

امروز وقتی داشتم برمیگشتم خونه توی تاکسی به یه مسیری رسیدیم که درختهای زیادی بود و همشون یه گلهای کوچیکی داشتن که توی فضا پخش شده بودن وداشتن مثل برف از آسمون به زمین میریختن و سولوی گیتار دیوید گیلمور هم تو تاکسی داشت پخش میشد که یهو یه ماشین محکم به ما زد.هیچیمون نشد و پیاده شدم و کرایه رو دادم و رفتم و به این فکر میکردم که اگر سرعتش بیشتر بود،اگر ما کمی موقعیتمون فرق میکرد و اگر هزار اتفاق دیگه مثل یه پازل کنار هم قرار میگرفت من الان اینجا نبودم

روزها به بطالت و بی هدفی و پوچ میگذره.میرم سرکار و میام خونه و میخوابم و فردا همین آش و کاسه و هر روز پرونده های بیشتری تو دادگاه و کلانتری واسم تشکیل میشه.خودم رو سپردم به جریان زندگی تا ببینم چی میشه.

یه غده تو کمرم هست که چند سال پیش تو خدمت متوجهش شدم.الان که چند سال گذشته هی داره بزرگتر میشه و عجیب بعضی روزها درد میکنه.نمیدونم خطرناکه یا نه.ولی مهم نیست.اگر هم بمیرم دیگه واسم اهمیتی نداره.من دیگه کاری تو این دنیا ندارم.نه دوستی دارم که واسم گریه بکنه و نه همسری که دوستم داشته باشه و نه کودکی که ازم به یادگار بمونه و نام خانوادگی من رو روی خودش داشته باشه.فقط دلم واسه مادرم میسوزه.

تو این قسمت آخری شهرزاد وقتی که بزرگ آقا یه ویلون به شیرین میده،حرف قشنگی شیرین بهش میزنه .با گریه به پدرش میگه که حال من با این چیزا خوب نمیشه.معنی این حرفش رو من با تمام وجودم فهمیدم.همه چیزایی که واسه عیاشی و خوشگذرونی واسه یه مرد لازمه تو زندگی من تقریبا هست.اما چه کنم که حال من خوب نمیشه.حال من با این چیزا خوب نمیشه.


نظرات 17 + ارسال نظر
مانیا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ب.ظ

ولی من با این چیزا قشنگ بلدم خودم سرگرم کنم که حالم خیلی خوب بشه

پریسان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ب.ظ

چون تو ی حیوون پستی ی اشغال
کاش امروز تصادف میشد و قطع نخاع میشدی
ک همه عمر رو ویلچر باشی
امیدوارم بدترین زندگی رو داشته باشی
معلوم نیست با سین بیچاره چ کردی
من فکر میکردم ادمی
اما تو ی حیوونی
ی بیشرفففففف
میدونی ک من کی هستم

مهناز جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

درسته!بعضی وقتا حال آدم با هیچی خوب نمیشه!

دوست ندارم اسممو بگم جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ق.ظ

لیتو و سوگند...
نه با الکل نه قرصی

ما که دادیم رفت تو رو
حالا هی بحث بکن
گیج رو الکلو
شکوندیم هر پل رو

پریسان جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:21 ق.ظ

آخه ادم انقد قابل ترحم :))))))

fahi جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:51 ب.ظ

جدی قصد جدای دارید؟ اگه دوستش نداری جدا شید بهتره اینجوری جفتتون کمتر آسیب می بینید

کیمی آ جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:25 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

هرکسی بلاخره به یه جایی میرسه که میفهمه خودش باید آستیناشو بزنه بالا و حال خودشو خوب کنه ... این که کِی به این نتیجه میرسی احتمالن برمیگرده به این که کِی این ماجرای طلاق و این داستانات کاملن تموم بشه ...
تراویس ، همه شکست میخورن ، شکستای بزرگ و کوچیک ، نمیتونی جلوشو بگیری ولی میتونی جای غمگین شدنش براش ، از تجربه ش استفاده کنی و جلوی یه شکست دیگه رو بگیری .

+ غمگین نباش ... لطفن !

مرسی کیمی آی مهربون

تیلوتیلو شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

داری دوران بدی را میگذرونی
ولی بهتره به فکر سلامتیت باشی
دنیا به این سادگی به اخر نمیرسه

اذر شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

عمر عیاشی و خوشگذرونی کوتاهه اخه زندگی که همش اینا نیست.ی پست نوشته بودی تو اون دلیل خوشبختیت رو نوشته بودی شاید چون داری اونا رو از دست میدی مدل زندگیتو عض کن چیزایی رو که داری نذار اینقد راحت از دست برن

کدوم پست؟؟؟

آسو شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:08 ب.ظ

هیشکی اززندگی هیشکی خبر نداره جی بگم

تیلوتیلو شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:28 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

چرا بعضیا اینقدر حرفا بد میزنن؟
خب نخون عزیزه من... واقعا که

ورونیکا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ب.ظ http://veronikaa.blogfa.com

شاید چون ما ادم ها با چیزی حالمون خوب میشه که از ته دل میخوایمش و با همه وجود مال ماس مال خود خودمون فقط،ما ادم ها چیزای مقطعی و نصفه نیمه شاید بهمون هیجان گذرا و لبخند مقطعی بده اما اصلا از ته دل ،خوشحالمون نمیکنه...

حامد شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:39 ب.ظ http://hamed-92.mihanblog.com

سلام
چه دل پری داره این پریسان خانوم از شما

یه سری اتفاقات هستش توی زندگی که باید زمانش رو طی کنه وقتی زمانش گذشت تموم میشه و تلاش ما هم چیزی رو عوض نمیکنه

غده ی توی کمر رو جدی بگیر

پریسان شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:17 ب.ظ

جرات داشته باش همه نظرام رو تایید کن
لینک و بزار برا این بندگان خدا
البته متاسفم اگه هنوز کسی تو گروه هست.البته که تو خدای مظلوم نمایی هستی
من آبروت رو بیش از این نمیریزم.
اینم اخرین پیامم
هربار میخوام بگم امیدوارم بدترین زندگی رو داشته باشی به خودم میگم من چی بگم وقتی خدا زدتش
بای

بیضا یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ق.ظ

کاش میتونستم یه جمله بنویسم که تسکین باشه....

خواننده یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:37 ب.ظ

اون غده مهم نیست! غده چربیه! با یه عمل سرپایی درمیاد، اگه درد میکنه و اذیت داره. میگن بهتره برین در بیارین! دکترا میگن!

هنگامه سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ق.ظ

غده چربیه جاریه منم داره ...هیچیت نیس جو نده برادرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد