تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آهنگ لالایی زند وکیلی قشنگه.

نظرات 19 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:06 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

اوهوم

کیمی آ دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ق.ظ

"رفتی" رو هم گوش بده ... قشنگه .

ورونیکا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:00 ق.ظ http://veronikaa.blogfa.com

زند وکیلی اونچه که این اواخر خونده کلا قشنگه...

poopak دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

زیاد گوش نده افسرده میشی

هلنا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:58 ب.ظ

ااااا برگشتی
پس گروه چی شد؟
من دو سه روز هی این آهنگ رو گوش دادم.

هلنا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:51 ب.ظ

پسره دست دوست دخترشو تو دستش گرفته بود.هر از گاهی با انگشتش دست دختررو نوازش می کرد.خیلی عاشقانه. ما بین هر دو تا نوازششم با چشماش دخترای رهگذرو نوازش می کرد،خیلی عاشقانه...

فراز سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ب.ظ

خوش بحالت زنت رو داری طلاق میدی ... انقدر هم نشین زانوی غم بغل کن.... زن گرفته ها پشیمونند ... زن چیست ؟ .... اشکش ، مشت صد جنگجو را می تواند بخواباند و اگر کمی لوند یا هرزه باشد با یک کرشمه می تواند یک ارگان ادم با ابرو را بی ابرو کند ... نسخه ی قابل احترامش نیز در بهترین حالت انسانی باهوش و جذاب و کمی مهربان است که هی از این مغازه به اون مغازه می رود تا چیزی بخرد و مردش را بدنبال خودش بکشد ... یادمه گفتی 100 ملیون هم مهریه شه که اگر زن نداشته باشی در واقعیت حداقل 10 یا 15 ملیون در سال ذخیره می کنی و غر هم نمیشنوی پس می ارزه .... فقط می مونه از نظر عاطفی که اون هم بعد از یک مدت فراموش میشه

دمت گرم

هلنای سابق چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:26 ب.ظ

تراویس اینجا چه خبره؟اخه یه نفر انگار با اسم من (هلنا)کامنت داده برا این پست.چرااااااا؟؟؟

اقا من یعنی هلنای واقعی اخرین کامنتم مال 4 اردیبهشته دقیقا 5 پست پایین تر .و تبریک روز مرد رو بهتون گفتم تو اون کامنت.بعد اون هییچ کامنتی ندادم اینجا.اصن وقت نداشتم و درگیر درس خوندنم فقط خاموش دنبال کردم.اتفاقا همین روزا میخواستم بیام واسه دو سه تا پست پایین که نامید بودی دوست عزیزم کامنت مفصلی بدم سر فرصت که هنوز ندادم ولی الان انگار طاهرا یه نفر از اسم من برای کامنت های این پست سواستفاده کرده.
+خانوم یا اقایی که با اسم هلنا نطر دادین لطفا به جای استفاده از نام کاربری دیگران اسم خودتون رو وارد کنید به جهت جلوگیری از سوتفاهم. و قازی نشدن اسامی اخه هلنای واقعی منم و هیچ کامنتی ندادم ولی شما از اسم من سواستفاده کردین.لطفا اگر میشه یه اسم دیگه انتخاب کنین یا اینکه من اسمم رو تغییر بدم.ممنون.

تراویس جان دوست خوبم خودت میدونی که اینروزا درگیر اماده شدن واسه امتحاناتم هستم ایشالا سر فرصت میام و کامنت هم میدم.ولی اسم هلنایی که نطر گزاشته من نیستم.
این دیگه از روی ای پی مشخصه نمیدونم چرا ایشون اینکارو کردن.شایدم سهوی بوده ولی بهتره با یه نام دیگه کامنت بدن برای جلوگیری از سوتفاهم.من اسم خودمو میخوام.

+راستی تراویس اضافه کردن جدول ایکون و شکلک واسه کامنت ها مبارکههه.مررسی.چه خوبه.

دوست عزیزی که با اسم هلنا نظر دادی فراموش نکن یه هلنا و تفکر هلنا یکی هست و مشابهی داره.
هلناییسم جزئی از این وبلاگ میمونه واسه همیشه

و شما خانم هلنا.درس و مشق رو رها نکن و به شدت درس بخون.امیدوارم که یه دکتر موفق باشی و وقتی من توی میانسالی و به خاطر بیماری سرطان میام پیشت ازم خیلی پول نگیری

نگار چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:55 ب.ظ

این فراز چه دل خونی داره از زنها !

حق داره

هلنا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:08 ب.ظ

خب هلنا چرا خودتو میزنی مگه فقط یه هلنا وجود داره
من اسمم رو تغییر میدم.
بزارین فکر کنم تو نظر بعدی اعلام میکنم!

هلنای تقلبی شرم بر تو باد

هلنا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:01 ب.ظ

^-^

رهگذر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:38 ب.ظ

آهنگ بد نبود
اححححححححححححححح، اینجا وبلاگه یا مسخره بازی، دوباره این حرافه برگشت. نبود راحت بودیما. بابا بچه ها رو راه نده

هلنا رو میگی؟؟؟

هلنا ی سابق (مهم ) به رهگذر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:12 ب.ظ


خانوم رهگذر عزیز مثل اینکه شما اصلا به کامنت های قبلی توجهی نکردین و اصلا موضوع رو نمیدونین که زود هنگام قضاوت کردین . لطفا کامنت قبلیمو بخونید تا متوجه ماجرا بشین بعد قضاوت کنید.هر چند اینجا وبلاگ شما نیست ولی خب توضیح میدم که متوجه بشین.ببینیدبنده از فروردین 95 هییییییییچ کامنتی در این وبلاگ ندادم فقط بعد این همه مدت روز 4 اردیبهشت یه کامنت داه بودم اونم مال تبریک روز مرد به دوست عزیزم بوده.و بعد اون هیییچ کامنتی دیگه ندادم. کامنت های این پست که به اسم هلنا ثبت شدن یک نفر با ثبت اسم هلنا یعنی اسم من داره کامنت میده که اتفاقا دیروز معترض این موضوع شدم و تراویس جان به ایشون تذکر هم دادن ولی طاهرا ایشون بازم توجهی نکردن و 7 و 1 دقیقه دیشب بازم کامنت دادن با اسم من. پس بدونید اولا اینا کامنتای من یعنی هلنای واقعی نیس. دوما اگرم تازه من اینجا کامنتی بدم که اونم ندادم ربطی به شما نداره که اینجوری حرف زدین لحن صحبتتون اصلا مودبانه و درست نبود که توهین کردین چه من چه یه نفر دیگه کامنت بده به اسم من اینجا وبلاگ دوستم تراویسه هر وقت دلم بخواد کامنت میدم چون از دوستان وبلاگیمه . منم حق کامنت دادن دارم به عنوان یه مخاطب .همونطور که شما این حقو دارین. ربطی هم به سن و سال و بچه بودن نداره.دوست خوب بودن به سن و سال نیس. خوندن وبلاگ برای همه ازاده. در ضمن اشتباه کردین من برنگشتم اتفاقا من حسااابی درگیرو دار درس خوندن هستم و هدف های مهمی در زندگیم دارم واصلا اونجور که شما فکر میکنین ادم بیکاری نیستم. و وقت ازاد زیادی ندارم.تازه چند روزه درگیر بستر بیماری و تب نیز هستم و حالم اصلا تو این شرایط خوش نیس و هفته دیگه امتحاناتم شروع میشه. و به اندازه کافی تموم وجودم پر از استرس درس و کنکور هست اینروزا.این مسخره بازی هم که الان گفتین اینجا راه افتاده تقصیر کارش من نیستم. اش نخورده و دهن سوخته نمیشه.نمیشه پای گناه نکرده قضاوت زود هنگام کنید. ای کاش اول کمی فقط کمی قبل اینطور حرف زدن دقت میکردین و میخوندین کامنت هارو.فقط بدونید این کامنتا مال من یعنی هلنای واقعی نیس. و تازه اگرم اگرم خودم اینهمه کامنت میدادم که ندادم نباید اینجوری حرف میزدین شما امروز قلب یه انسان رو شکستین و با عث شدین اشک بریزم.من نه بچه ام نه حرافم نه مسخره بازی دارم .اینجا وبلاگ دوستمه و گاهی کامنت میدم. مسبب این کامنت های زیاد هم من نیستم. بدونید که هر چه قدرم بگید از دستم راحتین وقتی نباشم ولی بازم همیییشه کنار دوستم میمونم و همراهی میکنم وبلاگشو مث بقیه وبلاگا هر چند که کامنت ندم.به هر حال خییییییییلی از این لحن صحبتتون به خاطر قضاوتتون و گناه نکردم قلبم شکست .امیدوارم خدا ببخشه.
+تراویس جان از شما میخوام برای جلوگیری از ایجاد سوتفاهمات بیشتر یا به این فردی که با اسم بنده دارن کامنت میدن تذکر جدی بدین اسمشونو عوض کنن یا اینکه لطفا ازت خواهشش میکنم کامنت های این فرد رو (هلنا)رو با عرض شرمندگی پاک کن اگر اسمشونو تغییر نمیدن یا اینکه به دیگران بعد این اگر هلنای تقلبی کامنتی داد خودت توضیح بده ماجرارو تا بیشتر از این قضاوت نشم.
من دیگه درگیرم خودت میدونی.مطمئنم که دوست خوبم خودش این قضیه و این سو تفاهوم رو در وبلاگش رفع میکنه و نمیزاره که بیشتر از این قضاوت بشم.
+تراویس جان ببخش اگه طولانی شد دوست خوبم.

لطفا قوانین کپی رایت رو رعایت بکنید و با نام هلنا کامنت نگذارید.

هلنا ی سابق به تراویس پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:34 ب.ظ

تراویس جان خییلی مچکرم از لطفت دوست خوبم.
اره دارم میخونم و تلاشمو میکنم.
این چه حرفیه سرطان چیه؟خدا نکنه. ایشالا همیشه سلامت باشی.و پیش هیچ دکتری برای مریضی نری .امیدوارم وقتی اون موقع ها میای پیشم برای بیماری نباشه برای دیدار با دوست باشه.بعدشم شما اومدی پیش ما ویزیت رایگان انجام میشه پول نمیخوام.خخخ.بالاخره دوست باید گیرد دست دوست در پریشان حالی و ...
+راستی تفکر هلنایسم چیه ؟
+ ببخش اگه دیر جواب کامنتو دادم.
+امیدوارم دیگه از این سو تفاهمات پیش نیاد تا بتونم حداقل در اینده دوربازم اینجا کامنت بدم.

رهگذر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:58 ب.ظ

اره تراویس. مگه تا حالا اینجا مشکلی داشته؟

نه والا

هلنا ی سابق پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:50 ب.ظ

اره حتما مشکل این وبلاگ همیشه من بودم. حتی همین الانم اون خانومی که کامنت داد ه به اسم منو و ایجاد مشکل کرده حتما مسبب اون کارش من بودم حتما همییشه ایجاد مشکل کردن تو این وبلااگ کار منه. اره من یه ادم مشکل درست کنم. میدونین . یه بدبخت. یکی که هر کسی به خودش اجازه سو استفاده توهین و هر گونه چیز زشتی که بهش بگنو اجازشو به دیگران داده یکی که همه باید اینجا انگار به اون گیر بدن.
اره یه نوجوون یکی که هر کی از راه برسه تو این وبلاگ بهش بگه بچه یکی که نه براش اینجا شخصیت گزاشتن نه ابرو یکی که پای گناه نکرده و کامنت بیجایی که یکی دیگه از اسمش داده باید وایسه . یکی که اگه یه مدت اینجا نباشه همه از دستش راحتن . یکی که اگه اینجا باشه بهش میگن بچه بازی و مسخره بازی.
اگه بگه به پیر به پیغمبر دست روی قران من کامنتی با اسم هلنا ی خالی ندادم واسه پست قبل هیچکی باور نمیکنه. اره کامنت هلنای سابق رو من دادم ولی بقیه رو نه.
واسم مهم نیس خدا که هست . همه تو ن هر چی دلتون میخواد بگین.
من به اون بالاسری واگزار میکنم.

یا حق.

به رهگذر جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ق.ظ

فقط بانو رهگذر هر وبلاگی یه اسمی داری ظاهرا.
اینجا رهگذر تو وبلاگ ایکس گلشن وتو وبلاگ ایگرگ جین و تو یه وبلاگ دیگه شبگرد و .......اووووووهه ماشالا انگار حرافه خودتونی بیشتر البته از بس نطر میدی تو همه وبلاگا.
این ادم که گفتی شرف داره به خودت که هر جایی یه اسمی واسه خودت گزاشتی .این یعنی دورویی و ریاکار بودنو و نقش بازی کردن.اینجا یه جور اونجا ها یه جور دیگه.
پس واسه دیگران شاخ و شونه نکش و کامنت نده .
بعضی ها با جربزن مث شما نیستن حداقل اگه هزاران اسم ندارن همون اسم خودشونو تحت هر شرایطی وارد میکنن و دو رو نیستن.

نه که همه جا تو با یه اسم کامنت میدی

به رهگذر جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ق.ظ

پس تو خودت از همه انگار بچه تری که اینقدر تو همه وبلاگا اسامیت هست وگرنه بچه ها هم واسه خودشون الان دیگه کار و زندگی و هدف دارن والا.
+مسخره بازی رو تو راه انداختی انگار بانو.

هلنا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ق.ظ

من اغلب ب اسم واقعی خودم کامنت میدم .جز یکی دو مورد وبلاگ خاص که لازم بود چون مشابه اسمم رو تو کامنتای اونجا دیده بودم برای قاطی نشدن.+وبلاگ شما که با اسم واقعی خودم ندادم.چون تو کامنتای قدیمیت مشابه اسممو دیده بودم مجبور شدم بزارم هلنا.وگرنه دیگه صد جا تغییر اسم نداشتم والا شاید دو مورد بوده باشه.
ولی بگم اسم واقعی خودم چون خیلی مقدس و زیباس همه جا نمینویسمش.خخخ.ارزش میخواد.

گمونم گفته بودی خداحافظ تا ابد خانم پرارزش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد