تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مهمانت را گرامی بدار، اگرچه حقیر باشد، و به احترام پدر و معلّمت از جایت برخیز، حتّی اگر فرمانروا باشی .

دلم واسه پدرم تنگ شده

من هیچ وقت واسه هیچ کس خوب نبودم.من نه دوست خوبی بودم،نه همسر خوبی،نه همکار خوبی،نه برادر خوبی و نه فرزند خوبی.

زندگی من توی دور باطل افسردگی افتاده.چرا اینجوری شدم واقعا؟

نظرات 14 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:46 ب.ظ

چون هر روز با یکی می پری. حقته

پریسان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ

چون لیاقت نداری
من که هرگز نمی بخشمت برای وقتی که صادقانه برات گذاشتم و فکر کردم تو انسانی اما حیف که حتی حیوونم نیستی.

پریسان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:30 ق.ظ

بیچاره بدبخت نظرای من رو تایید کن
البته به درک
خوشحالم بعضیا حداقل دارن میشناسنت بیمار روانی

مهشید پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:55 ق.ظ

الان تو این زمان غیراز این بودی جای تعجب داره

اما سعی کن ب این وضع عادت نکنی

تصمیمای خوبی گرفتی

آدمی نیاز ب تغییر داره

مثبت و منفیش خیلی فرق نداره

مهم اینه بنظرم راکد نشیم

تراویس بیشتر بنویس

برای دل خودت

شاید الان نوشتن بیشتر کمک کنه

مرسی مهشید مهربون

دنیا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:08 ق.ظ

این احساسات برای همه پیش میاد منم امروز صبح دلم میخواست بخدا بگم لطفا دیگه بیدارم نکن بذار تا ابد بخوابم چون خیلی خستم.............

میدونی هر کار بدی تو روح ادم تاثیر بدی میذاره که عوارزش بعدها خودشو نشون میده مواظب کارا وروحمون باید باشیم...........

پسر خوب برو دنبا زنت برشگردون اشیونتو خراب نکن...........

بذار اردیبهشت براتون بهشت بشه

برای همه دعا میکنم حالشون خوب بشه

مریم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ق.ظ

نه که حالا بقیم خوبن
دهن هرکیو باز کنی راضی نیس... بیخیال باو

Poopak پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ب.ظ

غصه نخور تراویس ،همه به نوعی مشکلات دارن ،هیشکی بی غم نیست

فدات

مانیا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:02 ب.ظ

ولی یه دوست وبلاگی خوب هستی:]

قربونت

sani جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ب.ظ

پس عموی خوبی بودی واسه برادرزادت

بعید میدونم

خانوم میم جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

اگه ای دی تلگرامموداری پیام بده,کارت دارم

نه والا ندارم.واسم بفرست

کیمی آ شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:22 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com/

همین که میدونی خوب نیستی یعنی خوبی :*

فدات

روزهای خوب دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام
خوبی؟
کجایی

زیر سایه شما

مگهان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ

آقا همدردیم!
منم هیچ کس خوبی نبودم برای اطرافیانم...
هعی

تو دوست خوبی واسه همه ما هستی

بهنام شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

ولی هم همیشه خیلی خوب بودم! درکت نمیکنم!

چی بگم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد