تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

موقعی که شنیدم سیگار کشیدن تو را می‌کُشد در سهام مارلبو و دانهیل شریک شدم.

امروز بعدازظهر قشنگی داشتم با"ب کم خواب"،دختر خوبیه که همش فکر میکنه چاقه ولی به نظر من نیست.رفتیم سفره خونه و قلیون کشیدم بعد از سالهای طولانی.جون نداشتم قلیون رو چاق کنم.ولی کلا خوب بود و خوش گذشت.باید دید به کجا میرسه.
نظرات 9 + ارسال نظر
میم خوش خواب پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ب.ظ

آخ پیستولم

عجب

اون نصفه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ب.ظ http://marpel.ir

والا این دخترا دیوونن

سین خوش خنده پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:33 ب.ظ

زنگ زدم در دسترس نبودی بگو پس فردا باید با من بیای کافی شاپ.باید بیاییییی.

چشم

..... پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:42 ب.ظ

حالا بلالات موند رو دستت ماهم دیوننه شدیم.میخاستی گزون نفروشی ماهم دورهمی 180تا کامنت ب هر کامنت یدبلال میدادیم .نونت تو روغن بود.

آنا سنندجی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:02 ق.ظ

عجب اسمهای مستعار جالبی میذاری

خیلی ممنون

ب کم خواب جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ق.ظ

تراویس خوابم میاد میخوام بخوابم تا فردا ظهر خوابم اس دادی جواب ندادم بدون خوابم.

خدا نکشه تو رو.برو بخواب

سین خوش خنده جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:17 ق.ظ

تراویس چرا ب اون توجه میکنی فقط ب من نگاه و توجه کن بزار ب بخوابه ما حرف بزنیم بخندیم.

باشه

سین خوش خنده جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

وااااای دارم روده بر میشم از خنده، خورزو خان همش منو قلقلک میده تروایس یه چیزی بهش بگوووو خب

پر شده توهم تو این وبلاگ
خدا به خیر بکنه

ب کم خواب جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 ب.ظ

تراویس سلام .ظهر بخیر.گوروپ(خواب)

عجب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد