تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از رنج کشیدن آدمی حر گردد/ قطره چو کشد حبس صدف در گردد

دوستای گلم دیگه کامنت گذاشتن رو تموم کنید.من از همه عذر میخوام اگه ناراحت شد کسی این وسط.این دو روز دنیا ارزش ناراحتی نداره.با کمال احترام به همه ولی دیگه کامنتهای حاشیه دار تایید نمیشه.

و در پایان عاشق همتون هستم.

نظرات 11 + ارسال نظر
اون نصفه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 ب.ظ http://marpel.ir

آخی
بیا بلال بخور

دوست ندارم.میره لای دندونام و لبام سیاه میشه

آنا سنندجی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ق.ظ

تراویس بذار کامنت بذارن

من که چیزی نگفتم.فقط میگم حرف بد نزنید و به هم احترام بزارین

:) جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ق.ظ

نامرد به عاشق شدن من رسید کامنت تایید نمی کنی؟
تازه داشتم نیمه گمشدمو پیدا میکردم

:) جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ق.ظ

اقا ما داشتیم میخندیدیم...چرا پست گذاشتی

پدربزرگ جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 ق.ظ

کاش ساعت کامنتها کنارشون نوشته نمیشد تراویس، خیلی تابلوئه

چی بگم والا

پریسان جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ق.ظ

من از تو یاد گرفتم
که تن به یاس بشویم
شبیه باغچه باشم
همیشه راست بگویم
تو رو به اشک نوشتم
که از تو رنگ بگیرم
که از تو سیر بنوشم
دم قشنگ بگیرم

من از تو یاد گرفتم
که بی دریغ بخندم
که بی حساب ببوسم
که دل به خواب ببندم
تو رو به اشک نوشتم
که از تو رنگ بگیرم
که از تو سیر بنوشم
دم قشنگ بگیرم

من از تو یاد گرفتم
که رخت نور بپوشم
به ضرب ساز بچرخم
به جرم عشق بجوشم
من از تو یاد گرفتم

چه کودکانه یاد گرفتم
که ساده تر باشم
من از ترانه یاد گرفتم
که خوش نفس باشم
چه شاعرانه یاد گرفتم
که با خبر باشم
من از پرنده یاد گرفتم
که بی قفس باشم

من از تو یاد گرفتم
که رخت نور بپوشم
به ضرب ساز بچرخم
به جرم عشق بجوشم
من از تو یاد گرفتم
من از تو یاد گرفتم
که رخت نور بپوشم
به ضرب ساز بچرخم
به جرم عشق بجوشم
به جرم عشق بجوشم
من از تو یاد گرفتم
.
این شعر تو رو یاد چی می اندازه؟!

یاد خودم میندازه

ب کم خواب جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام تراویس صبحت بخیر من بیدارشدم.کم خوابیدم توقراره بری کافی شاپ با سین خوش خنده?

صبح بخیر

جنیفر جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ق.ظ

از جنیفر به پدربزرگ
پدربزرگ شما سمپادی هستی?تیزهوشان میخونی?

اون نصفه جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:02 ق.ظ http://marpel.ir

سلام عشخ بابات خدای جذابیت بیدار شده میخواد بره درس بخونه توی فرجه هاشه

اعظم 46 جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:08 ق.ظ

به به ما فکر کردیم هفت سین (چشم سبز--خوش خنده) ردیف می کنی ولی می بینم دارای هفت "ب" ردیف می کنی

این خیلی بده که همه رو دوست داری دلت عجب اتوبانیهمن وب ندارم خوصله نوشتن ندارم

اتفاقا من آدمی هستم که کم پیش میاد کسی رو واقعا دوست داشته باشم

اون نصفه جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:26 ق.ظ http://marpel.ir

واقعا؟ینی این دوس دختراتو دوس نداری؟ پس چطوری میتونی کنارشون باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد