تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان باید در مقابل هرمشکلی با صبر و بردباری و زبان خوش روبرو شود.

دیشب تو هتل پارسیان حراج آثار هنری بود و فروش خیلی خوبی هم داشته تابلوها و یکی از تابلوهای سهراب سپهری فقید به قیمت سه میلیارد تومن فروخته شده.تعجب نکنید    سه      میلیارد       تومان پول رایج مملکت واسه یه تابلو.

نمیخوام ادای مارکسیستها و چپ ها و روشنفکرها و ضد امپریالیستها و آدمای ضد نظام سرمایه داری رو در بیارم و مثل نادر فتوره چی حرف بزنم.طبعا اون شخصی که اینو خریده واسه من خیلی قابل احترام هست به این خاطر که ثروتمند هست.چون ما خواسته و ناخواسته همگی در مقابل آدمهای ثروتمند کمی کرنش میکنیم.به هر روی کاری به این موضوع ندارم.حرفی که میخوام بزنم اینه که من در این جور مواقع گیج میشم.بهتر بگم گوگیجه میگیرم.با این پول خیلی کارا میشه کرد.خیلی بچه هست که پدر و مادراشون سه چهار میلیون پول ندارن که عمل های جزئی ولی مهم رو واسه بچه هاشون انجام بدن.خیلی مرد با شرف و زحمتکش به خاطر دیه و مسائل مشابه تو زندان افتادن،جاهای دور افتاده ای هستن که حتی مخزن آب هم ندارن.بسیار امکاناتشون پایینه.میشه اونجاها حرکت های عام المنفعه خوبی رو انجام داد.خیلی کارهای بیشمار با این پول سه میلیارد تومان میشه انجام داد.ولی از طرفی هم به خودم میگم پول خودش هست.زحمت کشیده،اصلا دلش میخواد آتیشش بزنه.گه خوریش به من نیومده.ولی خوب نمیدونم،نمیفهمم،زندگی یعنی چی؟عدالت کجاست؟یه نفر سه میلیارد واسه یه تابلو میده،یه نفر واسه سی هزار تومن هشت ساعت راه پله و توالت و کف خونه رو میشوره.

پست تقدیم میشود به:م.ج

نظرات 12 + ارسال نظر
نصب دوربین مداربسته یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.iransecuritycenter.com

مطالبی که در سایتتان هست خیلی خوبه ممنون

کجاش خوبه؟؟

رها یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ق.ظ

من مثل تو فکر نمیکنم تراویس،بنابراین تو روح گه احمق اون و کسیکه اثار هنری رو میذاره حراج

اینم نظریه

تیلوتیلو یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:04 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

منم درکش برام سخته... اما میدونم که شما هیچوقت صبح پست نمیزاشتی... مگه سرکار نیستی؟

رمان خاصی نداره پست گذاشتن من.هر وقت بهم الهام شد منتشر میکنم

کیمی آ یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 ق.ظ

تراویس این حراجیا واس خیلیا تجارته ! طرف تو این حراجی قانونی میخره سه میلیارد ، تو حراجیای جمعی که بین خود سرمایه دارا انجام میشه ، میفروشه چهار میلیارد !
کمتر دیدم که به چشمی غیر از تجارت کسی تو این حراجیا شرکت کنه .

عجب

سها یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:31 ق.ظ

تراویس یه چیز بگم
من درک نمی کنم ارتباط بین عنوانها و متن پستت رو

خودم هم درک نمیکنم

کیمی آ یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:06 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

ببین مثلن همین تابلوی سهراب سپهری رواگه اشتباه نکنم تو حراجی قبلی ، بانک پارسیان خریده بود با مبلغی به مراتب کمتر . حالا خورد به پیسی و تو این حراجی به چند برابر قیمت خریدش فروخت .

دم بانک پارسیان گرم

اذر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:50 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

سه میلیارد تومن
عجب

رهگذر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:17 ق.ظ

درست میگی دیگه. 3 میلیارد واسه یه تابلو!
خودسهرابم اگر زنده بود بعید می دونم راضی به این کار بود وقتی این همه آدم بدبخت و بیچاره تو مملکت ما وجود دارن

روزهای خوب یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:50 ق.ظ

عمرا اگه خریده باشه بزاره خونش..

حتما میخواد ببره اونور آب به دلار بفروشه


چرا راه دور میری همین بیمارستان رویان خودمون... سلول میسازن واسه قلب و رگ و اینا ولی کی میبینه ؟!!

کار پژوهشی که هدفش پول باشه و سازمانی که باید نهادش خیرخواهانه باشه به پول فکر میکنه

بریدا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:16 ب.ظ

خب شما هنر دوست نیستین
فقط همین
مثلا چرا نمیگین یه نفر ماشین به این قیمت خریده که فقط باهاش برونه؟ در حالی که میتونه پراید سوار بشه!!!

نمیدونم والا

فاطمه سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:52 ق.ظ http://life-me.blogsky.com/

چند باری از خودم پرسیده بودم اونایی که ماهی چندین میلیارد درآمد دارن چطور خرجش میکنن!؟؟ الان اندکی جوابم و گرفتم.

خدا رو شکر

نقد و بررسی تخصصی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:59 ب.ظ http://mtlc.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری.
خوشحال میشم به وبلاگم بیای ونظر بدی .
موفق باشی

http://mtlc.blogsky.com
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد