تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دو چیز برای من به معنای زندگی است: آزادی و بانویی را که دوست دارم.

با درود

در این وبلاگ من هیچ وقت از شما نخواستم که نظر بدین و کامنت بزارین جز یکی دو بار.اما این  بار و از صمیم قلب دلم میخواد همه شما عزیزانی که این پست رو میخونید نظر خودتون رو بیان بکنید.

"هدف زندگی رو در چه چیزی می بینید؟"

نظرات 70 + ارسال نظر
مانیا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:24 ب.ظ

مرگ

واقعا تو زندگی میکنی که بمیری؟؟هیچ هدفی نداری؟؟هیچ رسالتی نداری؟؟؟

سها دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:40 ب.ظ

گاییده شدن

اینم نظریه

... دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ب.ظ

میشه بدونم چرا ریمووم کردی
واقعا دلم می خواد بدونم
هرچند ک می دونم جواب نمی دی ولی پرسیدم و می پرسم برام مهم نیست اما دلیل کار زشتت برام جالبه
من همونم ک گفتی عکسم شبیه اشباح

کلا گروه رو حذف کردم.ضمنا من یه سوال دیگه پرسیدم

... دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:58 ب.ظ

نه بی دلیل من رو حذف کردی ک چی
زشت نبود کارت؟
مهم گروه نبود
هرچند یکی گفت واسه خودنمایی این کار رو کردی!
تو کامنت بعدی جواب میدم

قرار بود به چیز دیگه ای پاسخ بدین

... دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:00 ب.ظ

سوالت سخته
چون با توجه به گذر سن تغییر می کنه
یه زمانی دلم میخواست پولداررررر بشم و خوشبخت بشم.عاشق بشم بچه داشته باشن...
اما الان دلم میخواد سالم باشم.لحظه لحظه دلم شاد باشه به دیگران کنک کنم
دیگه چیزی نمیخوام!
عاشقم میدونم دیگه نمیشم.

هدف خوبی داری

.... دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:04 ب.ظ

چه طور می تونی عاشق بانویی بشی وقتی انقدر زود به زود دلت رو میزنن و خودت نوشتی دوست داری زنهای مختلفی رو برای سکس تجربه کنی؟
چرا همه فکر میکنن تو صادقی اما من صداقتی نمی بینم؟
حرفات همه ش تغییر میکنه
البته اینم ربط به سوال نداشت فقط برام سوال بود
به هر حال تو مسوول زندگی خودتی
ببخشید دخالت کردم
هرچند با کاری که کردی فهمیدم کارات بی دلیلن
چون دلیلی نداشتی
مثلا من بی ادبی کردم
یا حتی میتونی بگی از من خوشت نیومد
انقدر میبینی پیگیرم واسه اهمیت موضوع نیس واسه اینه ک شنیدم تو گروه های قبلی هم همین بودی
حتی این بار اون بالا زدی پاک نمی کنی اما پاک کردی

سوال من یه چیزه دیگه بود.چرا پست رو نمیخونی؟؟؟

قدیمی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:05 ب.ظ

هدف زندگی من اینه که کنار عشقم ، شاد و آروم باشم. واسه رسیدن به این هدف و حفظش ، هرکاری از دستم بربیاد میکنم.

خیلی خوبه

میلو دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:09 ب.ظ

هدف زندگی آرامش! 
فقط همین...
همه اینقدر تقلا می کنند و دست و پا میزنند برای آرامش روحی و جسمی !
ما درس می خونیم.. کار می کنیم.. شیطنت می کنیم . ازدواج می کنیم.. سکس می کنیم... دنبال سلامتی می دوییم..غیبت می کنیم !  دزدی می کنیم.. زیر آب زنی می کنیم و... خیلی کارهای دیگه !
فقط به خاطر لحظه ای آرامش !
جمله ای هست از ابوعلی سینا که میگن : هر چیز کمش داروست... متوسطش غذا و زیادش سم !
پس خدا نکنه که یکی از اینا زیاد بشه و سم ! اون وقته که هدف گم میشه...

آفرین
خیلی خوب بود

فراز دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:10 ب.ظ

...واقعا هدف از زندگی چیه از آغاز خلقت چند نفر به بهتر زیستن در دنیا کمک کردن آیا واقعا تونستن کاری بدرد بخوری انجام بدن یا فقط راه رو به ویرونی کشوندن سریعتر دنیا باز کردن مثلا کسی که اره برقی ساخته در آغاز کار آدمها رو ساده کرده اما در نهایت درختهای زیادتری از بین برده یا کسی که اینترنت رو ساخته ارتباطات رو ساده کرده اما در نهایت انسانها رو تنهاتر کرده و آسان تر در مقابل صدمه رساندن و صدمه دیدن قرار داده حالا تازه این مخترعین، آدمهای خوبیند از اینها بگذریم چقدر انسانهای بدنام در تاریخ وجود دارند که دنیا رو به نابودی کشیدن کلا همه انسانها در جا زدن و از بین بردن زمین و زمان کار دیگری نکردند حتی اگر آدمهای خوبی بوده باشند هدفی در زندگی نیست مثلا فرقه های مختلفی که اومدن اول برای اصلاح جامعه بشریت بودند اما در نهایت جزء برای چپاول و قتل و غارت ازشون استفاده دیگری شده ..... این هدف عمومی اگر به صورت فردی بگی همه در ره این هستند که پول بیشتری به دست بیاورند و حال آدمهایی که دوست دارند رو بهتر و حال آدمهایی که دوست ندارند رو بگیرند هدف دیگری در هیچ شخصی نمیابی

این نگاهت خیلی تاریک و بدبینانه هست

الی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:16 ب.ظ

هدف خاصی نمی بینم در حال حاضر
وقتی خیلی رو مود باشم حس میکنم خوشحال کردن بقیه ولی وقتی رو مود نیستم به نظرم همین هم استدلال مسخره ای میاد :دی

باید تجدید نظری بکنی تو زندگیت

فراز دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:17 ب.ظ

ببخشید علامت سوال و نقطه و اینجور چیزا در پیام قبلیم یادم رفت بذارم خودتون حدس بزنید ..................

دمت گرم

مانیا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ

خب هرکسی زندگی میکنه که بمیره به قول این کتاب معارفمون زندگی اصلی اون دنیاست



ولی جدی ها خودت هدفت چیه؟؟؟

هدفمون چه بخوایم چه نخوایم میشه مرگ

واقعا مرگ؟؟؟
فکر نمیکنم هدف زندگی این باشه

تیلوتیلو دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:30 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

هدف زندگی سوال درستی شاید نباشه
شاید جواب من هم جواب درستی به این سوال نیست
اما...
من خودم ارزشمند ترین چیز در زندگیم عشق هست
احساس میکنم اگه عاشق نباشم نمیتونم به سادگی به زندگی ادامه بدم...

عشق لازمه زندگیت هست.هدفت نیست.هدف رو به من بگو

سیاوش دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام، من واقعاً جواب این سوالُ نمیدونم ولی تا اونجا که بخاطر دارم همیشه ذهنم درگیر چنین سوالاتی و مسائل پیرامونش بوده، راجع بهش خیلی فکر کردم، گویا انسان از زندگی بیشترین مقدار رضایتمندی رو میخواد البته آدمهای مختلف روشهای مختلفی برای کسب رضایت دارن، قدرت، ثروت، رابطه جنسی، حس منحصربفرد بودن، ... و بعضی وقتها اخلاق به این معنی که بعضیا از اینکه اخلاقی زندگی کنن لذت میبرن، اینکه هدف ماوراطبیعی وجود داشته باشه، بنظر نمیاد، این جوابِ مبهم طولانی و حوصله سر‌بر در پاسخ به تمایل قلبیت بود، ببخشیدو در ضمن بابت مطالب بلاگ متشکرم.

مرسی سیاوش
میدونی من عاشق اسم سیاوش هستم.اگه روزی پسری داشتم اسمش رو میزارم سیاوش
منم از این که اخلاقی زندگی کنم لذت میبرم

اذر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:05 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

زندگی کردن
هدفمون اینه تا ببینیم توانمون چقد باشه

زندگی کردن چطوری؟؟؟

عقاید مجستیک آقای دکتر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:17 ب.ظ http://beeeauty.blogfa.com

به آرامش رسیدن

دمت گرم

بهاره دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:28 ب.ظ

منم ارامش ومردی که دوستش دارم

ایول

sin دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:38 ب.ظ http://lifewithoutme.blogsky.com

هدفی ندارم ولی میخوام زنده باشم تا روزی برسه که 24 ساعتش رو احساس خوشبختی و آرامش داشته باشم و ازش لذت ببرم .بعدش بمیرم .

امیدوارم

بریدا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:13 ب.ظ

ایگرگم:))
و سه شغل که دوس دارم داشته باشم
1-نقاش خیابونای شهر(+کاشی شکسته و کلا هر هنری که باعث زیبا سازی بشه)
2-کافه چی(اسم کافه امو بذارم بریدا و خدمات خاص بریدایانه بدم)
3-گلفروش(خاص بریدایانه)
اینکه میگم خاص یعنی یه چیزایی تو ذهنم دارم

+ایگرگ وجود خارجی نداره!البته فعلا

به به
این خوبه.هدف خیلی قشنگی داری.این که یه کافه با ایده خودت داشته باشی که خاص باشه و واسه همیشه بمونه

فاطیما دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:16 ب.ظ

کلا هیچ هدفی در اینکه ما رو یهو بندازن تو این دنیا و بشینیم و زندگی کنیم نیست، ولی اینکه هیچکس به ما توضیح نداده که چرا اینجاییم، دلیل نمیشه که با افکار پوچ و بیهوده تلفش کنیم و با اه و ناله بگذرونیمش. بنظرم موضوع اینه که ما هستیم. و از همین بودنمون میتونیم استفاده کنیم. همه ی ادما وقتی یه نوزاد هستن با وجود پاکی بدنیا میان ولی بعدش لکه های کوچیک سیاهی و زشتی و پلشتی اونا رو احاطه میکنه. فکر میکنم همینکه بتونیم در تمام طول عمر مثل دوران کودکیمون پاک بمونیم و همه ی کاری که در زندگی میکنیم رشد کردن و به ایده ها و خواسته هامون رسیدن و تجربه کسب کردن و لذت بردن از دنیایی باشه که در اختیارمونه، بخش بزرگی از کارهایی که برای بهتر بودن بوده رو انجام دادیم.

خیلی خوب توضیح دادی.ولی با بعضی قسمتهاش موافق نبودم

ورونیکا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:20 ب.ظ

ببین تراویس تجربه های شخصی زتدگی من عمیق و عجیب بودن،همه هدفم و آرزوم و انگیزم اینه اونقدر رشد کنم اونقدر توانمند بشم تا بتونم به کسانیکه در شرایط مشابه گذشتم بودن،کمکی کنم تا اون ها در حداقل ترین حد ممکن اذیت بشن نه بیشتر.این تنها چیزی که همیشه میخوام از زندگی...

پس تو کسی هستی که میخوای دنیا رو به جای بهتری واسه زندگی تبدیل بکنی

... دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ب.ظ

بابا تو ی کامنت هدفم رو گفتم
تو اون یکی کلی حرف زدم
آندرستند؟؟؟؟؟؟؟

یاه هونی

نغمه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:42 ب.ظ http://hamhame09.blogsky.com/

آرامش و سالم زندگی کردن ....ادم کردن علی هم میشه گف یکی از هدفای مهم زندگیمه

علی کیه؟؟

دندون دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

چطوری مرد؟
هدف من یه خانواده گرم و ارامش همین... و البته سفر...دلم میخواد دنیارو بگردم

فدات.خوبم
به به چه هدف خوبی

^_^ دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ب.ظ

ارامش و رضایت قلبی

دمت گرم

مانیا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:55 ب.ظ

آخه ما هدفی نداشتیم از به دنیا اومدن اون خدا بوده که هدف داشته هدف خدا هم مرگه

نه.من قبول ندارم

phil دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:27 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

ایمان

ایمان به یه نیروی مافوق؟؟؟
ایمان به کسی یا چیزی که کائنات و موجودات زنده رو کنترل میکنه؟؟؟

اوهام بانو دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:32 ب.ظ

اگه بچه نداشتم دقیقا هیچ هدفی هم نداشتم و به پوچی رسیده بودم ولی الان موفقیت بچه م هدفم ئه

چقدر زیبا که زندگیت توی بچه ات خلاصه میشه.هیچ محبتی خالصانه تر از محبت مادر نیست

آنا سنندجی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ب.ظ

نمیدونم

خسته نباشید

منیره سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
همین الان که فک کردم تا ببینم هدف زندگیم چیه؟!
متوجه شدم چقد دنیام کوچیکه.من سلامتی و ارامش در کنار خانوادم میخوام .همین ارزوهای معمول در نقش یک دختر و خواهر و همسر و مادر.چقد به ادمهای با دید و ارزوهای بزرگ حسودیم شد‌.
.

اتفاقا اصلا حرفت درست نیست.تو هدفها و خواسته هات توی زندگی خیلی مهربانانه و معقول و منطقی هست.

الهام سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:28 ق.ظ http://http://deltangetameshgham.blogfa.com/

آرامش پسرم

خیلی هم خوب

مگی سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:33 ق.ظ

هدفم خوب زندگی کردنه، خوب یعنی سالم بودن، دوستای خوب داشتن، راضی بودن از خونواده و جلب کردن رضایتشون، کار خوب،پول خوب و سفرهای پی در پی و خوب و همینا...
هدف بزرگی ندارم واقعا

منم تقریبا همین هدف رو دارم

خانوم میم سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:39 ق.ظ

هدف من شاد زندگی کردنه,خندیدن,تفریح,لذت بردن از لحظه لحظه ی زندگبم
که البته لازمه ی همه ی اینا ازادیه
پس میشه گفت هدف من ازادیه واسه ساختن زندگی شاد به سبک خودم

هدف مقدسی داره

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ق.ظ

تو کلا جواب ادم ها رو نمی گی چون من جوابم دو نگرفتم و منتظر جوابم!

کدوم سوال؟؟؟
من دیگه تصمیم دارم از لاکم بیام بیرون و به همه جواب بدم

فاطمه سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ق.ظ http://life-me.blogsky.com/

شناخت شاید.... شناخت اینکه من کی ام! ؟...
سوالت سخته...

جواب تو هم سخت تر بود

ندا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:17 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلاااااااااااام تراویس
دلم برات تنگ شده بود
یه نفر پرسیده بود چرا بقیه میگن تو صادقی در حالیکه اون صداقتی نمیدید
من دلیله خودم رو از صادق بودنت بگم: تو صادقی چون اون کار و فکری رو که انجام دادی بدونه سانسور مینویسی، تو اینجا خوده خودتی نه اونیکه یقیه میخوان، پس صادقی


آقا من تا حالا انقد جدی به این قضیه ی هدف در زندگی فکر نکرده بودم، امااااا همیشه دلم میخواسته در هر برهه از زمان وقتی به عقب نگاه میکنم پشیمون نباشم از کاری که کردم، در واقع دوست دارم وقتی پیر شدم و توانم رو از دست دادم شرمنده ی خودم نباشم.

سلام ندا گلی
منم دلم واسه تو تنگ شده بود
مرسی از لطف و محبتی که به من داری
هدف خوبی داری.

شهرزاد سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ق.ظ

امتحان ادما ... امتحان نه انگاری ادما موش ازمایشگاهین هر جور بلا و مصیبت رو سرش هوار میکنن تا ببینن بالاخره کدومش این اشرف موجودات رو از پا میندازه ... ازونورم یه چیزای دل خوش کن بهش میدن که بگن ببین ما هواتم داریم ... تا اخر یه روزی سوت پایان این بازی زده شه ...

اینم حرفیه

khcg سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

این سوال ماهیتش سخته
خوب اومدن به این دنیا دست خود آدم نیست .معمولا هدف زمانی تعریف پیدا میکنه که ادمها قدرت انتخاب شروع داشته باشن . اما وقتی به دنیا میایم صرفنشر از دهه اول که در هپروتیم در دهه های مختلف زندگی هدفها و معیارهای متفاوتی از زندگی داریم که خوب در خیلی موارد هم اونجور که تو ذهنمونه بهش نمیریسیم . بنظرم افراد هدفی جز تجربه عشق و ارامش و داشتن سلامتی در زندگی ندارن
اما امروز هدف اکثر ماها شده دویدن برای روز به شب رسوندن و امرار معاش

چاره ای هم نیست.مجبوریم صبح تا شب بدویم

Mohamad سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

هیچ هدف خاصی ندارم
فقط میخوام یه پدر خوب واسم پسرمه و یه شوهر خوب واسه همسرم باشم که فکر نکنم اونم تونسته باشم به خوبی انجام بدم
پست خوبی بود...
چون فهمیدم چه زندگی بی برنامه و بی‌هدف رو دنبال میکنم

نگو این حرف رو

مروارید سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ق.ظ

هدف اینه که بتونی لذت ببری ...قدر بدونی ... عاشق باشی ... عاشقت باشن... دوست داشته باشی ... دوست داشته بشی... بدونی سختی ها وجود دارن که تورو بسازن ... مشکلات وجود دارن تا تو یاد بگیری وبتونی هر روز بیشتر خودت و توانایی هات رو بشناسی...هدف اینه که آدم خوبی بشی آدم خوبی بمونی ... خوب زندگی کنی و بدونی آرامش تودر گرو آرامش دیگرانه ...

چه قشنگ گفتی

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ق.ظ

وای تراویس متعادل باش یهو تصمیم به خوب بودن میگیری خب معلومه نمیشه!
اینکه چرا ریمو شدم؟برام مهمه چون احساس کردم تعادل روحی روانی نداری میخوام ببینم حسم درسته یا نه؟!

حست درسته

رهگذر سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:44 ق.ظ

می خواستم بگم مطمئنا هدف من در زندگی داشتن بچه نیست (هه، انگار به خواست من تنهاست) که اوهام بانو جوابمو داد، اما هدف رو باید به دو دسته کوتاه مدت و درازمدت تقسیم کنیم
هدف کوتاه مدت من یه کار بزرگ برای جذب توریست و گردشگر تو شهرخودمه
هدف بلند مدت کمک کردن به جوونا و نوجوونای معتاده که مسیرزندگیشون رو اصلاح کنن و بیان تو مجموعه من کار کنن
البته این فقط بخشی از اهدافمه. همش اینجا جا نمی شه و از حوصله شما هم خارجه

از حوصله من خارج نیست.اتفاقا خیلی دوست دارم بهم بگی
ولی دو هدفی که داری مقدس هستن و بسیار قابل احترام

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:56 ق.ظ

خب الان میخوای درست رفتار کنی؟!
بعید میدونم
من برات دعا می کنم.
البته می دونم به 5 تا پستم نمی کشه میزنی زیرش

Poopak سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:00 ب.ظ

در حال حاضر هیچی،فقط روزمرگی

عزیزمی

خواننده خاموش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
هدف من زندگی کردن نیست بلکه هدفم درست زندگی کردن است.
اینکه فقط برای خودم زندگی و عشق و حال نکنم...
قطعا خداوند منو بخاطر این نیافریده که فقط خودم زندگی کنم
و خوب و خوش و خوشحال باشم بلکه هدف خدا چیزی بالاتر از این بوده...
اینکه درست زندگی کنیم و فقط برای خودمون زندگی نکنیم...
درست زندگی کردن به این معنی است که اگر شخصی رو دیدیم مشکل داره دستش رو بگیریم و بهش کمک کنم ...
حالا امکان دارد که کمک مالی باشد معنوی باشد و ...
مهم اینکه تو مسیر زندگی مون درست راه بریم...
درست تصمیم بگیریم و هوای بقیه رو هم داشته باشیم...
و فقط به خودمون و خونواده مون توجه نکنیم بلکه به همسایه بغل دستی مون که به نون شب محتاج است کمک کنیم ...
قطعا خدا ما رو نیافریده که یه مدتی بیایم زمین زندگی کنیم بعد ازدواج کنیم بعد بچه بیاریم بعد بچه هامون رو به جایی برسونیم بعد بچه هامون
ازدواج کنند و این چرخه همچنان ادامه پیدا کنه و نهایتش جامون یک قبر باشد ...
من هدف رو در درست زندگی کردن میدونم و تا الان این هدف رو
به مرحله اجرا درآوردم ...

درود بر تو.امیدوارم همیشه موفق باشی

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:32 ب.ظ

حالا ک میخوای به همه جواب بدی
پس بگو حرفای پریسان واقعا راست بوده؟! :/

فرساد سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام
عاشق این سوالم ، از بیست سالگی دنبالش بودم
هدف زندگی چیه؟
هدف فهمیدن و درک کردن، شناختن، این که من کی هستم، این دنیا کجاست؟ آدم چه طور موجودی ؟ جهان چه قوانین داره؟ جریان زندگی چیه؟ چطور میشه بهترین ها بود و بهترین ها داشت؟ اصلا چرا بهترین ها؟ کشش ذاتی آدم به چی؟ جامعه و اطرافیان چه ماهیتی دارند؟ کشش ذاتی توی این دنیا چه تاثیری داره و ......
آخرش خیلی ساده فهمیدم فلسفه خیلی جواب ها داره
اما لااقل من آدمی هستم که بادلم بیشتر زندگی می کنم
دلم و احساسم بر فلسفه غالب شد،‌پس هر مسیری که احساس مفید بودن و احساس تعالی و تکامل به من می داد را انتخاب می کردم
مثل عشق که یک حس مفید مثل وفاداری که حس متعالی مثل بخشش که یک حس تکامل

ایول

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ب.ظ

دیدی
نتونستی
قرار بود به همه سوالات جواب بدی
حوابام برام مهم نبود میخواستم بهت بفهمونم ک فعلا نمیتونی

نمیتونم .هر چی تو بگی اصلا

.... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:53 ب.ظ

ندای عزیز من میگم صادق نیست چون هی حرفاش تغییر میکنه
نمی دونم شاید چون ثبات نداره
برام جالبه یه روز میخواد خوب باشه و هنوز 24 ساعت نشده گند میزنه به همه چیز!

من همیشه خوب هستم

مونا_ردپای شبح عاشق_ سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ http://3pecter.ir

سلام ترا هدفم اینه هم یه پرستار فوق العاده باحال و به درد بخور بشم هم آدم به درد بخوری بشم هم به جایی برسم که از خودم راضی باشم

خیلی هدف خوبیه.فقط اگر پرستار شدی تو رو خدا سگ اخلاق نشو

کیمی آ سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:39 ب.ظ

کارایی رو انجام بدم که دوست دارم (از نظر شغلی)
و کِیف کنم !

ایول.بهترین کاره

شهرزاد سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:21 ب.ظ

خانم یا اقای ... چه اصراری داری به بد نشون دادن این بنده خدا؟ داری با این حرفات ثابت میکنی اونی تعادل نداره تویی نه تراویس!!!!!!! کسی مجبورت که نکرده بخونی اینجا رو ! نه بیا نه اعصاب و روان کسی رو به هم بریز!!!
من از خواننده های خاموشتون بودم تروایس ولی واقعا حرف های این خانم از صبر من یکی خارجه! خدا مزد دلتو بده برادر :-)

خیلی ممنون شهرزاد عزیز

رها سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:24 ب.ظ

هدف همه ادما تو رفاه بودن و به ارامش رسیدنه.من میخوام کارایی که دوست دارم رو انجام بدم،جهانگردی داشتن یه گلخونه، عکاسی یاد گرفتن چند تا ساز پذیرفتن سرپرستی یه بچه و خیلی چیزای دیگه که نمیدونم عمرم کفاف میده به همه هدف هام برسم یا نه..

ایشالا که برسی

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:20 ب.ظ

خانوم شهرزاد خیلی خوبه یاد بگیریم تو کار کسی دخالت نکنیم.
من واقعا نمی دونم اینکه میخواین انقدر ایشون رو بی خطا و پرفکت نشون بدین چه سودی می برین
جالبه که تو هر پست 100 تا خواننده خاموش پیدا میشه
من دارم با تراویس حرف می زنم ناراحتم نشده
شما خود زنی نکن
واقعا در عجب فضولی ادم هام

چیز بدی که نگفت شهرزاد.حرف خوبی زد اتفاقا

... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:22 ب.ظ

خب منظوت اینه من حرف بدی زدم؟

چلچله شمالی سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:45 ب.ظ

این که خوب زندگی کنم

خوبه

اعظم 46 سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:48 ب.ظ

هدف من تو زندگی فضولی توزندگی جناب تراویسه که بالاخره بانوی دلخواه ایشان سین خوش خنده ست ویا سین کم خواب
دست آخر تکلیف سین چشم سبز این وسط چی می شه

خودم هم نمیدونم

هلیا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:37 ب.ظ

من هدفم کمک به دیگران هست.

Mohamad چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

تراویس اون نظر رو که واسه پست من نوشته شده، خودت نوشتی!؟
ناراحت نشدم فقط گفتم نکنه یکی دیگه به اسم شما نوشته باشه
باور کن اصلاً قصد کپی کردن و تقلید از رو دست شما رو نداشتم

کجا؟؟؟

ستاره چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:31 ق.ظ

من حس میکردم بانوی دلخواهش گلی بود.
دست اخر بعد این همه یافتن شاید هم دوباره به همون عشق قدیمی رسید و(هر چند شاید دیگه اون گلی ساده مومشکی نباشه و البته دیرشده باشه )
چونکه خیلی عاشق پیشه و خالص نوشته راجبش.تنها دختری که توی این وب اسمش پست های متعدد ی نامبرده. نمیدونم چرا اما حس کردم واقعی دوسش داشتی.
"اگه یه روز حس کردی یه چیزی رو از ته قلب دوس داری هیچوقت ولش نکن.باید 10_ 15 سال بگذره تا بدونیکه همون یه بار بوده که دیگه حالت خوب نمیشه."عشق یعنی اینکه حالت خوب باشه."( فیلم پل چوبی)
هیچوقت درک نکرد حجم دوس داشتنت رو.
ببخشید ربطی به موضوع پست نداشت.

خواهش میکنم

Mohamad چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:51 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

پس شما نبودین
یه کامنت دارم که به اسم یه نفر و با آدرس شما واسم نوشته شده
شک داشتم شما باشین ولی الآن مطمئن شدم تو نیستی

باشه

منصوره چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ق.ظ

بالاخره منم روشن شدم...
شاید خیلی شعاری به نظر بیاد ولی من واقعا تو کل زندگیم دوس داشتم لبخند خدا رو داشته باشم,ینی یه کارایی بکنم که از اینکه من و افریده راضی باشه,و بعدش به این نتیجه رسیدم که برای این,لازم نیست خیلی کارای گنده و خاصی انجام بدم.مثلا همین که وقتی تو اتوبوس یه بچه میبینم و براش شکلک در میارم تا بخنده,یا وقتی یه نفر ازم ادرس میپرسه و باحوصله راهنماییش میکنم فک میکنم به هدفم نزدیکتر شدم.
البته داشتن هدف الزاما به این معنی نیست که کل روز و واسه رسیدن بش تلاش میکنم.این چیزیه که دوس دارم ولی خب در واقع خییییلی موقع ها(بیشتر موقع ها) گند میزنم...

حسام چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ق.ظ

خداییش خودت و خواننده هات خیلی چیپین...
یهو پیدات کردم نتونسنم نگم.

خودم هستم.ولی خواننده هام گل هستن و درد و بلاشون بخوره توی سر تو

ماجراهای خواستگاری چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:03 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

ازدباج خخخخخخخ
و
موفقیت مالی

بیضا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:54 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

واقعا اهداف در هر دهه ای از سنی متفاوته مثلا وقتی ۱۰ سالم بود یه هدف داشتم ۲۰ سالم شد زیادتر هدفم درس خوندن، تحصیل کردن، پولدار شدن، به یک جایګاه خاص رسیدن، رسیدن به عشق، الان که تقریبا به ۳۰ سالګی نزدیکم هدفم سالم زنده ګی کردن سلامتی خانوادم و موفقیت بچه هام، و یه هدف دیګه هم است که میخام برم یه کشور دیګه واسه بهتر شدن زنده ګی بچه هام ولی اصلا نمیتونم یعنی به هر دری میزنم نمیشه.

خاطرات یک آقای دکتر پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:44 ب.ظ http://peymandoctor.blogfa.com

تراویس زدی به فلسفه

به به آقای دکتر

خاموش2 جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:02 ب.ظ

هدف الکی نگذشتنشه،باید جوری باشه ک وقتی تموم شد انگار ک از ی ترن هوایی پیاده شدی بگی اخییییش چ حالی کردم،دیگم دلت نخاد برگردی سوار شی

خاله ریزه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:59 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

داشتن یه زندگی متعالی از هر جهت. میدونم خیلی هدف بزرگیه اما من تلاشمو میکنم و این تلاشو دوست دارم.

Sahar! شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام.
چقد همه قشنگ نوشتن:)
این پست نظرمو جلب کرد چون واقعا دلم میخواس بدونم نظر بقیه رو.
مرسی تراویس واس این پست:)
من نهایتا میخوام خودمو پیدا کنم.
میخوام ته تهش تونسته باشم از ظرفیتام استفاده کنم و ب خودم اثبات کنم ک وجودم ی دلیلی داشته.اینکه الکی اینجا نیستم.
ولی کلا هدف اون نیروی مافوق بشری رو درک نمیکنم از ب وجرد اوردن این جهان،اگر ک وجود داره.دوس دارم خودش ی روزی جوابمو بده.بعید میدونم البته:/
اگه بدون جواب تایید کنی ناراحت میشم،دوس دارم نظرتو بدونم در مورد هدفم:)

من هیچ وقت بدون جواب تایید نمیکنم
یعنی چی که میگی از ظرفیتهات استفاده بکنی.بعضی وقتها آدمها تا یه حدی بیشتر رشد نمیکنن و انتظار این که از هر لحاظی بهتر بشن بیهوده هست.
و در مورد اون نیروی مافوق بشری بهتره بگیم که اصلا نیست.
من خودم فلسفه زندگیم اینه که ما یک بار شانس زندگی کردن پیدا کردیم،پس باید لذت ببریم و به همدیگه کمک کنیم و وقتی که مردیم دنیا رو به جایی بهتر در توان خودمون تبدیل کرده باشیم.

فدای تو سحر جان.ممنون که کامنت گذاشتی.ایام به کامت البته اگه روزه ات باطل نمیشه

سمیرا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ب.ظ

نیکی کردن

دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد