تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق اگه فانوسه ، حتی به اندازه کورای شهر چیزی نمیبینی ! نگو که نه

یکی از زیباترین ترانه هایی که شنیدم ترانه ای هست به اسم:"اشتباه"از علی عظیمی.

پانوشت:به بهانه انتشار آلبوم "عزت زیاد" از علی عظیمی.

نظرات 11 + ارسال نظر
خانوم میم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:37 ق.ظ

درمورد پست قبلت,بقیه رونمیدونم,ولی تراویس من حتی۱درصد هم امکان نداره توروفراموش کنم
من تاوقتی هستم,وجوددارن,وبه خودم فکرمیکنم به یادتومیفتم,شک نکن

ای جونم عزیزم

تیلوتیلو سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

خاموشانه سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ب.ظ

بی محلی به خانم ها خیلی دردناکه.به نظرم خیلی بی محلی دیده یکی از مخاطبین اینجا که اینقد پیگیره و بد و بیراه میگه.حقارت چه میکنه با ادم

دقیقا

مونا_رد پای شبح عاشق_ سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:15 ب.ظ http://3pecter.ir

پست قبلیت در مورد قضاوت بود ، الان دیدم خاموشانه یه قضاوت برای پریسان داشت قضاوت که نه بیشتر حرفای خاله زنکی . بعد جالبه پست قبل بچه ها ادمای الکی قاضی رو حسابی کوبیدن !
حالا دو نفر با هم بدن ! آتیش بیارای معرکه یکم جلوی خودشون رو بگیرن

گلشن سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:43 ب.ظ

من love song هومن اژدری میشنوم یاد تراویس میوفتم

عزیزم.چه ترانه خوبی هم هست گلم
مدت زیادیه گوشش ندادم.الان میرم سراغش

... سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:14 ب.ظ

به نظرم بهتره کسی به پریسان چیزی نگه
هیچ دختری بخاطر بی توجهی اینجوری حرف نمیزنه.اونم اخه توجه تورو برای چی بخواد
احتمالا خاموشانه خودش دختر نیست یا حرفش خیلی بی معنی هست
من فقط میدونم اون با تو حرف زده و خیلی بیشتر میشناستت و ما فقط خوندیمت
کلا درباره شما حرف و حدیث زیاده ولی من کاری بهشون ندارم.
کاش اسکرین شاتا رو افشا می کرد.
من اسمم دوست ندارم تو این وبلاگ باشه پس نمیگم.
ولی مطمئنم چیزی هست چون همه کامنتاش رو تایید نمیکنی.

Lili سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:28 ب.ظ

تراویس نظرات سخیف این خانم تایید نکن ،این واسه جلب توجه اینقد نظر میده والا بخدا،اولا با اینکار خانم پریسان خودتو تحقیر میکنی بعد تراویس،اگه تراویس پست و حقیره تو چرا این آدم دون مایه رو ول نمیکنی ،مطمىنا با تراویس بده و بستونی داشتی که اینقد کینه برداشتی،یه آدم متشخص با هرکسی ارتباط برقرار نمیکنه

فاطمه سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:32 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

به عنوان خواننده وبلاگتون میتونم خواهش کنم نظرات بد این چنینی اصلا حذف کنید! تا شاید دست بکشه...
این بددهنی بقیه خواننده ها رو هم فک کنم آزار میده...!
اینجا مثل خونه شما میمونه باید آرامش داشته باشه میتونید خیلی ها رو به حریمتون راه ندید حتی...
ببخشید. امیدوارم دخالت نباشه حرفام.

چشم
همه رو پاک میکنم

دندون چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:27 ب.ظ

ترا چی شدی تو؟؟؟؟ دلم نوشته های قبل از 92ت رو میخواد

قبل از92؟؟؟اون موقع که باحال نبودم.الان خوبم

رهگذر پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ق.ظ

تراویس...
بیا بنویس...

من نمیتونم همین جوری بنویسم.باید نوشتن بهم الهام بشه

نغمه پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ب.ظ http://hamhame09.blogsky.com/

نمیخوای بگی چی سر زندگیت اومده دوباره از سین بنویس ...

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد