تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی همه مردم آن چیزی نیست که خودشان ساخته‌اند، زندگی بعضی افراد چیزی است که دیگران برای آنها ساخته‌اند

موردات یک ناملایمتی اول:سنوات گذشته تک و توک جاهایی باز بود که آدمایی مثل من که روزه کله گنجشکی میگیرن برن و لبی تر کنن و غذایی بخورن.اما امسال دریغ از یک جگرکی باز.همه تعطیل هستن.

------------

موردات یک ناملایمتی دوم:دلم خیلی واسه جنوب تنگ شده.ولی اونجا هم دیگه هیچ کسی واسم نمونده.همیشه حس غریبی با خودم دارم.دلتنگ کسی یا جایی هستم که نمیدونم کی هست و کجاست.

------------

موردات یک ناملایمتی سوم:امروز به طور اتفاقی عکسهای نوروز پارسال رو دیدم و "سین چشم سبز" که به زور نشوندمش پای سفره هفت سین و به زور دست گردنش انداختم و باهم عکس انداختیم و بعدش زیر لب گفت :ایشششششش.

------------

موردات یک ناملایمتی چهارم:سی سالگی سن عجیبی هست.بعد از سی سالگی دیگه حریص هیچ چیزی آدم نیست.نه از لحاظ جنسی و نه از هیچ لحاظ دیگه ای.واسه من که اینجوریه.دیگه واسه یه نون خامه ای حاضر نیستم کون خودم رو پاره بکنم یا واسه یه دختر بشینم نقشه بکشم که چطور باهاش رفیق بشم.آدم منطقی تر میشه.

------------

موردات یک ناملایمتی پنجم:وقتی پست میزارم و سیگار میکشم حس خوبی دارم.

------------

موردات یک ناملایمتی ششم:نمیدونم تا حالا چند نفر این وبلاگ رو خوندن اما امیدوارم همه از من به خوبی یاد بکنن و بدونن که پشت این نوشته ها هیچ هیولایی نیست بلکه جوانی است که داره میجنگه با زندگیش تا خوشبخت باشه و سعی میکنه که دنیا رو به قدر وسع و همت خودش به جای بهتری تبدیل بکنه.هر چند با گذاشتن لبخندی بر لبهای شما.

------------

موردات یک ناملایمتی هفتم:چرا وبلاگ هایی که میخوندم هیچ کدوم پست جدید نمیزارن و چرا اونایی هم که پست میزارن دیگه مثل سابق نیستن.نگین که مرگ وبلاگ نویسی داره میرسه که باور نمیکنم.

------------

موردات یک ناملایمتی هشتم:دلم میخواست یه برنامه میزاشتیم و خیلی از شماها رو میدیدم.

------------

موردات یک ناملایمتی نهم:سینا حجازی هم خیلی قشنگ میخونه

------------

موردات یک محبت:در نهایت،عاشق همتون هستم.

نظرات 13 + ارسال نظر
پریسان یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ق.ظ

دیگه پول بابت سکس نمی دی؟؟
عمرا باور نمی کنم
تو یه بدبختی
خیلی ها ازت به خوبی یاد نمی کنن
تو یه حیوونی
امیدوارم هر روزت سیاه باشه
سین بهترین ادم بود . انتقام همه رو ازت گرفت
مطمئنم آشغال بازیت فقط برای من نبود و خیلی ها رو اذیت کردی
واقعا ممنون از سین.
و امیدوارم دنیا انتقام بگیره ازت بخاطر تمام بدی هات

خدایا به حق این شب های عزیز یه دوست پسری چیزی به این پریسان عنایت بفرما که بدجوری سیماش قاطی شده

پگاه یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:23 ق.ظ

دومی رو منم مثه توام!
تراویس هیولانیست
دوستت دارم تراویس

فدای تو

تیلوتیلو یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:11 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر ناملایمات
وای وای

وای وای

بیضا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:11 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

در مورد چهارم و هفتم موافقم و ای کاش مورد هشتم میتونست عملی بشه.

شهرزاد یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:15 ق.ظ

تو ذهن من که تصویر خوبی از خودتون به جا گذاشتید ... همیشه سالم ٰٰ، شاد و مهمتر از همه آرامش داشته باشید ...

فدای تو

ندا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ب.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

من حسه خیلی خوبی بهت دارم و به نظرم اصلا هیولا و بی بند و بار و ... نیستی
فقط کسی که درکت کنه تو زندگیت نیست

همیشه موفق باشی و شاد، امیدوارم بتونی دنیا رو جایه بهتری کنی حتی به قدر وسعه خودت

خیلی ممنون
چقدر نظرات تو قشنگه
خیلی خیلی لطف داری ندا جان

رهگذر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 ب.ظ

ببخشید؟؟

منصوره یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:36 ب.ظ http://daneshjoo1.blog.ir

دوس ندارم سی ساله شم

دلت میاد؟؟؟خیلی خوبه

پریسان یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 ب.ظ

جرات نداری همه کامنتام رو تایید کنی بیچاره

بریدا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:43 ب.ظ http://brida.blogsky.com/

کامنت اول

مانیا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:40 ب.ظ

از آهنگ ستاره سینا حجازی خیلی خوشم میاد

من تو خونمونم چیزی پیدا نمیکنم کوفت کنم حالا فرض کن برم بیرون

دل من واسه کردستان تنگ شده
در مورد ششمی هم بگم بنظر من اصن شما یک فرد هیولا یا عجیب نیستی امثال شما تو جامعه زیاد هست فقط مردم نمیتونن احساساتشون رو بهشون کامنت بدن ولی اینجا میشه:]]]

ندا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.vahshi-1991.blogfa.com

والا شما افتخار نمیدی آقا!!!

فاطمه دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:48 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

مورد دوم: احساس میکنم همه رو دوست داری به جز خودت.
یکم بیشتر خودت و دوست داشته باش:)

باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد