تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بگذاشتند ما را در دیده آب حسرت گریان چو در قیامت چشم گناهکاران

کسی از مدیکو خبر داره ؟؟

کسی از آویشن خبر داره؟؟

کسی از خانوم ف خبر داره؟؟

کسی از ذغالی خبر داره؟؟

کسی از ماهی خبر داره؟؟

کسی از خورشید خبر داره؟؟

کسی از دلقک خبر داره؟؟

کسی از اون پسره که وبلاگ دوستان رو مینوشت و امریکا بود خبر داره؟؟

آه که بعضی وقتها چقدر دلتنگ دوستان وبلاگی میشم.

کاش دوستای مجازی یهو گم نمیشدن پشت خاطرات محو و گنگ

نظرات 11 + ارسال نظر
مونا_رد پای شبح عاشق_ یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ق.ظ http://3pecter.ir

خانوم ف

مگهان یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:45 ق.ظ

من از آویشن خبر دارم:) دوباره کم کم وبشو آپ می کنه... حالشم خوبه، سلامت رو بهش می رسونم.

من از ماهی خبر دارم:) شناوره تو دریای زندگیش... اوضاعش خوبه، رفته از شر مزاحما در امان باشه

من از فرند خبر دارم:) ارتباطی نداریم ولی همینجوری براشون دو تا آهنگ ایمیل کردم و ایشونم تشکر کردن

* چوپان هم بی شک از دلقک خبر داره...

مرسی مگهان عزیز

تیلوتیلو یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:09 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

چه خوبه که مگهان از یه عالمه آدم خبر داره
چرا من از دوستای وبلاگیم بی خیرم؟

چه میدونم والا

م ر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:56 ق.ظ

فرندز که هستش و مینویسه !
friends.blogsky.com

بیضا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

مرسی مګهان جون منم واسه ماهی ناراحت بودم

رهگذر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ق.ظ

من که دیگه مطمئن شدم یه چیزی بین تو و پریسان هست
این همه تنفر حتما چیزی هست!
عقل سالم می گه هیچکی اینجا دنبال دوست پسر و دختر نیست
تازه اونم که می گه شماله!
الان بیشتر از پستات کامنتای پریسان جالبه :))

ندا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:53 ب.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

بنده هم از مگهان بانو تشکر میکنم چون جماعتی رو از نگرانی رهانیدن

ولی تو چه مهربونی تراویس

خودت مهربونی

رهگذر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

و رهگذر، در قالب هلنا حضور پیدا می کند...
کسی با اسم من نظر نده، اینجا یه رهگذر وجود داره، اونم منم
منم کاری ندارم، تراویس با کی ارتباط داره، با کی نداره
والا

والا

Lady یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:31 ب.ظ http://writtenbylady.blogsky.com

من فکر کردم رفتین پیش عمه تلگرام
خوبه دوباره مینویسید

mahee سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ

من خوبم..هستم ولی خاموشم.
مگی...چقد خوبه تو از همه خبر داریا.

عه.سلام.خوبی تو.چه خبرا؟؟

mahee چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:54 ب.ظ

خبر خاصی نیست..میگذرونیم بی دعوا و با ارامش ظاهری!

خدا رو شکر.بالاخره همین که دعوا نیست خوبه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد