تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق به تمام موجودات زنده شرافتمندانه ترین و باشکوه ترین ویژگی انسان است.

الان که دارم به مرز سی و دو سالگی میرسیم و  از نفس پرستی دست کشیده ام و کم کم معنای زندگی و عشق و محبت و دوست داشته شدن رو دارم تجربه میکنم و میفهمم که زندگی و هدف اون خیلی مقدس و ارزشمند و تکرار نشدنی هست، توجهم به نکاتی جلب شده.

من همیشه از پیر شدن و از دست دادن قوای جنسی و تحلیل بینایی و کچل شدن و از دست دادن دندون هام میترسیدم.اما روند پیری اونقدر کند هست که هیچ آدمی و هیچ موجود زنده ای متوجه اون نمیشه.هیچ وقت ما از یک خواب بیدار نمیشیم و 80 ساله نمیشیم همون طور که دیگه 18 ساله نمیشیم.هر مقطعی از زندگی زیبایی های خاص خودش رو داره.نباید از پیر شدن ترسید. کهنسالی هم بخش زیبایی از زندگی هر فردی هست.پیری توام با سلامت جسم و آرامش و آسایش مالی نعمتی است که فقط انسانهای خوشبخت از اون بهره مند میشن.

من همیشه از مرگ میترسیدم.الان هم میترسم.اما دیگه این ترس رو مثل یک زن آبستن حمل نمیکنم.از یک جایی به بعد ترس از مرگ رو سقط میکنم و آزاد و رها زندگی میکنم.مرگ چه بخوام و چه نخوام به سراغ من میاد و در نهایت کونم میزاره.پس چرا ازش بترسم.تا زنده هستم از زندگیم لذت میبرم و سعی میکنم هاله ای از شادمانی به دور خودم داشته باشم و به انسانهای دور و اطرافم تا میتونم کمک بکنم و قدر لحظات خوب زندگیم رو بدونم.

من همیشه از تنهایی میترسیدم.از این که وقتی با یه دختر دوست هستم منو تنها بزاره.این ترس من هم بیهوده بوده،چرا که همسری رو که عاشقانه دوست داشتم و چشمم رو به روی خطاها و دروغ هاش بسته بودم و تمام عشق و احساسم رو بهش داده بودم،شب چهارشنبه سوری تنهام گذاشت و رفت و بدترین تهمت ها و کابوس ها و توهین ها رو به من کرد و پای منو به دادگاه و دادسرا و کلانتری باز کرد.پس چرا بترسم از تنهایی.با هر کس که هستم و هر کس که تو زندگیم هست باهاش صادقانه میمونم و بهش خیانت نمیکنم و عاشقانه دوستش خواهم داشت.انتخاب با خودش خواهد بود.

من یاد گرفتم که خودم رو به خاطر هیچ واقعه ای و هیچ اتفاقی تغییر ندم.اگر آدمهایی تو زندگی من بودن که بهم خیانت کردن لزومی نداره که منم همین کار رو در حق دیگران بکنم.هیچ وقت نجابت و پاک بودن خودتون رو از دست ندین.همیشه خوب بمونید،نزارید سختی های این زندگی شما رو خشن و بی عاطفه بکنه. 

نظرات 10 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:25 ب.ظ http://daneshjoo1.blog.ir

First comment?!
بضی وقتا خوب بودن سخت تر ازین حرفاس.
من که گاهی دلم پر میشه از کینه ادمای خودخواهی که منو واقعا رنجوندن...

پریسان سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:11 ب.ظ

چقدر حرفات قشنگه ولی برای کسی که نمیشناستت
حیف ک من میشناسمت حرفات برام زره مفته فقط :))))

.. سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ب.ظ

پریسان جمع کن خودتو دیگه عهه

والا.خوب گفتی بهش

بهاره چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:25 ق.ظ

چه قدر این پست خوب بود تراویس

مرسی

تیلوتیلو چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:06 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

این یعنی برای خودت زندگی میکنی
و این خیلی خوبه

نازلی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

اگر واقعا به این نتیجه ها رسیده باشی عالیه
فکرهایی که تایخ مصرفشون زود تموم نشه
من از این فکرها زیاد داشتم که صبح پاشدم و دیدم نه ..هنوز منم و ترسهام
این پست دوست داشتم نمیدونم چرا

چون صادقانه و عاشقانه بود

شهرزاد چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:59 ق.ظ

خوبه که ما ادما همیشه و همه جا یادمون باشه هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست حتی از نزدیکترین افراد زندگیمون ... اگه اینو یادمون باشه دیگه بعضا کارا و حرفای ادما ازارمون نمیده ... ما ادما واسه فهمیدن یه سری چیزا تاوان های خیلی خیلی سنگینی میپردازیم .... امیدوارم همیشه حال دلتون خوب باشه ...

مرسی شهرزاد مهربون

نگار چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ب.ظ

بهت نمیاد این حرفا
ولی امیدورام که همین طوری که میگی شده باشی
به هرحال تحت هر شرایطی خوب بودن و خوب زندگی کردن لذت بخش تر از بد بودنه
ایشالا خدا برای هممون خوب بخواد و خوبی اصل اول زندگی هممون باشه

امیدوارم

زینب شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:38 ق.ظ

بعد مدتها اومدم بهت سر بزنم و چقدر حرفهای خوب خوب خوندم شاید باور نکنی ولی همیشه سر نمازم برات دعا کردم که یه روزی به این مرحله برسی چون مطمعن بودم اونی که نشون میدی نیستی حداقل به خودم ثابت شد که درست فکر می کردم همیشه دلم میخواست اون ارامشی که من تو زندگی بهش رسیدم تو هم تجربه کنی مراقب خودت باش تراویس

خدا رو شکر یکی از ما تعریف کرد

زینب شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:58 ق.ظ

تعریف نیست واقعیت وجودته چیزی که هست

فدای تو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد