تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گاوان و خران باربردار//به زآدمیان مردم آزار

یک درصد که چه عرض کنم،نیم درصد هم از این که زندگی با"سین چشم سبز" رو به هم زدم پشیمون نیستم.

یادمه خواهرش و برادرش بیشتر از یک هفته چتر شده بودن خونه ما و نمیرفتن شمال سر خونه و زندگی خودشون.همیشه هم تو خونه ما حرف از جنگ و سوریه و داعش و ارتش و اسلام و جهاد و داریوش و کوروش کبیر و اسلام و توهین به اعراب بود و من واقعا دیگه از دیدن شبکه افق و شنیدن اون حرفها خسته شده بودم.آخرش از کوره در رفتم و خیلی ملایم به اون دخترک احمق گفتم که توی حرفهای تو پر از تناقض هست.تو نمیتونی به اعراب فحش بدی در حالی که خودت مسلمون هستی،تو نمیتونی به اعراب صدر اسلام فحش بدی واسه حمله به ایران در حالی منتظر منتقم فاطمه هستی،تو نمیتونی هم عاشق شکوه ایران باستان باشی و خودت رو زرتشتی بدونی اما نماز بخونی.این حجم عظیم از تناقض رو من هیچ جایی ندیدم.جروبحث کرد با من و منم حوصله نداشتم و اومدم خوابیدم.از اون شب دیگه "سین چشم سبز" به خاطر خواهرش بیشتر از یک هفته پیش من نخوابید.

نظرات 9 + ارسال نظر
مونا_رد پای شبح عاشق_ جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:11 ب.ظ http://3pecter.ir

یه چیزی هست به اسم دوران نامزدی و شناخت متقابل که چون داغ بودی حالیت نبوده ، درست .
نمیفهمم چرا الان بهش فکر میکنی ! با اینکه معتقدی حتی ذره ای ارزش نداره برات

بهم الهام شد

sana جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:17 ب.ظ

من خواننده خاموشی م که گمت کردم. آدرست تغییر کرد یا هر چی...
خوشحالم الان

منم خوشحالم

فاطمیا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:37 ب.ظ

یادمه توی یکی از پستهات گفته بودی که از حرف زدن با خواهر زنت خیلی لذت میبری. گفتی بحث کشش جنسی نیست ولی از اینکه همه ش باهاش حرف بزنی لذت میبری و حالا این پست رو میگی !!
این حجم از تناقض در وجود تو چیکار میکنه؟

اون یکی خواهر زنه بود.که اتفاقا اونم بد گذاشت تو کاسه من
این حجم از قضاوت شتابزده رو چطور تحمل میکنی؟؟

ورونیکا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:24 ب.ظ

من که سرانه کتاب خواهر بانو سین رو نمیدونم ولی اطراف خودم ادم هایی میبینم با سرانه مطالعه منفی یک دقیقه در سال که هرروز از بالای پنجاه و پنج منبر متفاوت تراوشات ذهنشونو پرت میکنن سمت آدم...این حجم از تعارضات از بیسوادیای عمیقه اینایی که میگمه که احتمالا نود درصد منبع مطالعاتیشون کانالای نه چندان موثق تلگرام و سایتای بی در و پیکره ...

دقیقا.کاملا باهات موافقم

مونا_رد پای شبح عاشق_ جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:36 ب.ظ http://3pecter.ir

ول کن بابا الهام شد بهم !!

چشم.ببخشید

فاطمه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

تکلیفش با خودش کاملا نامشخص بوده! کارشناس مسائل خاورمیانه بوده؟:))) زندگی کردن با این مدل آدما عذاب آوره.
این جور مسائل از همون اول کاملا خودشو نشون میده. چطور این همه تناقض رو ندیده بودی؟؟

کور و خر بودم

روزهای خوب شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ب.ظ

اخی
عزیزم

یاشل.ماجراهای خواستگاری شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:09 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

کلا جدا شدی یا هنوز تو پروسه طلاقی؟
مطمئنا الان احساس آزادی داری

اعظم 46 شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:27 ب.ظ

یک درصد که چه عرض کنم،نیم درصد هم از این که زندگی با"سین چشم سبز" رو به هم زدم پشیمون نیستم.

براوووو براوووووو

یادته گفتم فکر سن وسال نباش با حروف های دیگه ای آشنا می شی

خودت رو از قید سین چشم سبز رها کن تا موانع ازدواج مجدد رو برداری

البته خداوند در سوره ی نور اشاره ای به ازدواج امثال شما داره

دم خداوند هم گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد