تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر روزی دختری داشتم اسمش رو میزارم "ژانت".

نظرات 7 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:39 ق.ظ

نگو که مادر دخترت این وسط بوق خواهد بود
اگه این اسمو دوست نداشت چی؟

خوب دوست نداشت یه چیز دیگه میزاریم

خانم ف جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ق.ظ http://khanomef.blogsky.com

تو فعلا یه زن درست درمون بگیر دختر دار شدنت پیشکش

چشم.ببخشید

منصوره جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:35 ق.ظ

دختر خیلی خوبه,کاش دحتردار شی

خیلی ممنون

مریم جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ب.ظ

اخی دخمل بابا

(شاید خنده دار باشه ولی این سوال برام پیش اومده بود
که بچه پسر دوس داری یا دختر ولی با خوندن ارشیو
که گفتی دو تا پسر دو تا برادر خوبه فک کردم پسر دوس داری
هر دو شیرین پسر شیطونی ها ش و دختر طنازی هاش ولی دختر یه جور خاص خواستنی تره:)

اسم خاص و قشنگی بود
واسه چه ملیتی هس فرانسه؟
ثبت میکنه ایران اسم خارجی رو؟

این پست یهو جالب بود
ای کاش میشد این پست رو هزار تا لایک کنم یهو دلم غنچ رفت از اینکه دختر دار بشین حس میکنم بهتون بیاد.و اینکه اولین بار بود راجب دختر اینده خودت نوشتی.چه قدر این پست شیرین بود:)
از ته قلبم امشب دعا میکنم روزی ژانت ناز بیاد بغلت.

ببخش بر خلاف دو نظر قبل من تا کجاها رفتم
مریمی عاشق دختره:)

اینم واسه "ژانت بیکل کوچولوی خوشگلم

مریم جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:32 ب.ظ

نظرت راجب اسم اواز؟؟
خیلی این اسمو عاشقم من
دختر اینده من اسمش اینه از الااااان

راستی احسنت که نظر مامان دخترت برات قابل احترامه

..... جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:10 ب.ظ

چه ادبیات اشنایی در یکی از کامنت ها هست.شماهم متوجه این شباهت شدید تراویس?

بله متاسفانه.

.... جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:09 ب.ظ

مریم اسم جدید ریحانه ست؟!:/

چی بگم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد