تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بخشنده اوست که آزادگان را بخشنده باشد و بزرگوار اوست که دینارش را کوچک بشمارد

اول:دلتنگ "میم لبخند قشنگ"هستم،خیلی زیاد.لعنت به کانادا و استرالیا و امریکا که میخوان از من بگیرنش.

دوم:من پیر میشم ولی بزرگ نه.

سوم:من آدم تنهایی زندگی کردن نیستم.

چهارم:یعنی میشه این ماه رمضون تموم بشه.

پنجم:روزها پشت هم میان و میرن و فعلا خبر خاصی نیست.ولی احساس جوانی و نشاط و سرزندگیم دوباره برگشته.

ششم:فیلمهای لارنس فون تریه رو دوست ندارم با این که صحنه داره.

هفتم:دلم میخواد دوباره برم سینما تک قلهک.

هشتم:ازدواج من اشتباهی به بزرگی اشتباهات تمام بشریت بود.

نهم:دلتنگ جایی هستم که نمیدونم کجاست.

دهم:چرا دل هیچ کس واسه من تنگ نمیشه؟؟

یازدهم:چرا با مهربانی به چیزهایی که میخوایم نمیرسیم؟؟

دوازدهم:صدای هومن اژدری و آراد آریا رو دوست دارم.

سیزدهم:تقریبا تمام مطالب وبلاگ من چرت و پرته ولی واقعا و صادقانه بگم من واسه دلخوشی هیچ کسی نمینویسم و نوشته هام فقط و فقط واسه خودم هستن.پس اگه چیزی از نظر شما چرت به نظر میاد ناراحت نشید.من نویسنده نیستم.فقط چرت و پرت واسه دل خودم مینویسم.

چهاردهم:قربون همتون

نظرات 9 + ارسال نظر
... جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:44 ب.ظ

چرا نظر من رو تایید نکردی؟؟گفتم مریم اسم جدید ریحانه ست؟!
خب خیلی دلم برات سوخت
چقدر تنهایی
حتما بلد نیسی خوبی کنی ک با خوبیایی ک می کنی انقد تنهایی
شایدم ب قول یکی از شاکیات بلانسبتت مثل گاوی هستی ک شیر میده بعد لگد میزنه ب سطل

شاید

. جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:49 ب.ظ

قربان شما

قربان خودت

مریم جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام چه با حوصله جواب چرت و پرت ای بقیه رو میدی
من که یه خاننده گذرام حرصم میگیره....

به هر حال نظرشون محترمه و منت بر سر بنده حقیر میزارن و نظر میدن

خانم ف شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ق.ظ http://khanomef.blogsky.com

به چرت و پرت هات انس و الفت گرفتیم تراویس،

فدای مهربونیت

مونا_رد پای شبح عاشق_ شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:37 ق.ظ http://3pecter.ir

چرا میم لبخند قشنگ دلتنگ تو نمیشه و از رفتن صرف نظر نمیکنه ؟ یا چرا نمی مونه و با تو یه زندگی رو تشکیل نمیده شاید با هم رفتین !
اصلا شاید منتظر درخواست عاشقانه ی توئه .

نمیدونم والا.هیچ چیز این زندگی قابل پیش بینی نیست.کی میدونه آخرش چی میشه؟؟

فاطمه شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:45 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

نگران نباش سختی زندگی صد سال اوله :)
یه مدت از بیکاریت مینوشتی الان دغدغه تنها چیزی که نداری شاید پول و شغل باشه . این روزام مثل اون روزا تموم میشه. نگران نباش

دمت گرم واقعا

فاطیما شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:04 ب.ظ

این اهنگ رو گوش کن
I love it, i dont care by icona pop

گوش دادم.خوب بود

نیو یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:13 ب.ظ

جواب ده و چهارده . عزیزم ما هم دلمون برات تنگ میشه همش دعا میکنیم تند به تند بهت وحی بشه تراویس(ص) .میخواستی دوباره گروه بسازی ک
تا ما اوندیم بستی.چرا

چشم دوباره میسازم

سمیرا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ب.ظ

قشنگ مینویسین

قشنگ میبینی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد