تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آنکه امید از دست می‌دهد، خیلی چیزها را از دست می‌دهد.

خسته هستم.خیلی خسته هستم.جسم من خسته نیست.روح من خسته هست.روح من از آدمها خسته شده،از این همه بی مهری،از این همه تنهایی،نمیدونم چرا این قدر تنها هستم.روز به روز بیشتر دارم خودم رو متقاعد میکنم که من نمیتونم با هیچ کس بمونم.واقعا خسته هستم.من لیاقت دوست داشته شدن ندارم.هیچ کس پیدا نمیشه که اونجوری باشه که من میخوام.نمیفهمم چه زمانی ما این قدرخودخواه شدیم که هیچ توجهی به طرف مقابلمون نداریم،هیچ وقت نمیفهمیم چی میخواد.
نظرات 17 + ارسال نظر
نیوش سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ

دوستانه بگم خسته ای چون تنوع طلبی و به حد اعلا رسوندی
یکم به خودت فرصت نمی دی مدام از این رابطه به اون آشنایی
نخواه که با هر کس و به هر طریقی بخوای جای خالی و پر کنی
یکم فرصت بده و محتاطانه تر انتخاب کن
آشنایی و روابط جنسی خارج از چهارچوب مثل شوره زاریه که ادم و تشنه تر و نهایت غرق میکنه
زندگیه خودت و خودت اختیارشوداری
بعدشم با کسایی که در کوچه و خیابون آشنا میشی نباید انتظار مهرو وفا داشته باشی/اکثرشون دنبال روابط سطحی و گذرا هستن
بازم میگم زندگی خودته و اختیارشو داری

مریم1 سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 ب.ظ

مونا_رد پای شبح عاشق_ چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:25 ق.ظ http://3pecter.ir

من میفهمم چی میگی تراویس ، اینجور وقتا آدم دلش میخواد تمام مشغله ها دست از سرش بردارن . شاید یک سفر حالت رو خوب کنه مخصوصا الان که تابستونه و میتونی یه مرخصی توپ بگیری و بری سفر و برای خودت وقت بذاری .

رهگذر چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:44 ق.ظ

دیدی گفتم باز دو روز دیگه میای می نالی؟

چی بگم والا

روزهای خوب چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ب.ظ

فکر نمیکنی که باید به مشاوره بری ؟!!

نه.چرا باید برم؟؟

پریسان چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ب.ظ

واست بدتر ار این رو ارزو میکنم
اینا تو رو نمیشناسن ولی من خیلی خوب میدونم چرا تنهایی
تو بوبی از انسانیت شعور شرف ... نبردی
تا اخر عمرم برات بدترین ها رو میخوام
خودت میدونی چی کار کردی
کسی درباره کامنتای من حرف نزنه وقتی چیری نمیدونبن

M چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:27 ب.ظ

حقته
تنهایی کوچکترین تاوان آدمی مثل توعه

اذر پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:55 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

قرار نیست همه ادم رو دوست داشته باشن ولی گاهی تو زندگی فقط یک نفر ادم رو دوست داره که اتفاقا طرد میشه

میترا پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ب.ظ

تراویس پریسانو چکارکردی ک اینقد ناراحته ازت?

هیچی والا

پریسان پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:52 ب.ظ

وقتی به کسایی ک می پرسن چیکار کردی ک من اینارو بهت می گم می گی هیچی حس می کنم از حیوونم پست تری که البته هستی
امیدوارم تمام اون کاری ک کردی مث اتیش از بدنت بزنه بیرون
امیدوارممممممم

امیدوا رم اگه راست بگی

خاموش و روشن پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:19 ب.ظ

و باز هم افشاگر بزرگ و پیام آور نامدار پریسان بانو
الحمدالله رب العالمین از وجود پریسانهای روشنگرا
تراویس میدونستی خیلی بوققققققققققققققققق و بوقققققق و باز هم بوق هستی؟؟؟
ای خدا خسته شدم بس پیامای پریسان رو خوندم پریسان جون به ارواح خاک مرده هات فهمیدیم این بشر رذله ولی تو که پاک و محجوبی چرا اصلا با این اقا که زن دار هم هستن ارتباط برقرار کردی که بعد طَی این تماس ها پی به رذالت این فرد ملعون ببری؟؟؟هان میشه اول از همه نقش خودتو وسط این ماجرا مشخص کنی؟؟؟تو خوب و خانواده دار .واسه چی باید با یه اقا بصرف اینکه فقط وب شو میخونی و میدونی که هنوز طلاقم نگرفته در تماس بودی ؟؟؟؟؟؟؟این سوْال جواب بده بعد بیا هر دقیقه بدو بیراه بگو

پریسان خانم جوابگو باش.خدا رو شکر یکی حرف حق زد

پریسان جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:23 ق.ظ

ببین خاموش من با تو حرف نمی زنم ب تو هم جوابی نمی دم کوچیک بودن مغزت با کامنتت مشخصه
تراویس خیلی حیوونی

میشه بگی چه حیوونی هستم؟

خاموش روشن جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:17 ق.ظ

پریسان جون با گذاشتن این کامنتا بر علیه تراویس اول از همه خودتو میبری زیر سوْال.سفسطه نکن جواب بده بزرگ مغز

جواب بده بزرگ مغز

نیمه خاموش جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ق.ظ

پریسان باید هم جواب نده
چون جوابی نداره/ تراویس هرچقدر هم پست باشه به پستی تو نیست که با مرد زندار مجازی ارتباط میگیری و بعد میای جانماز آب می کشی /

فاطمه جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:23 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

میدونی خیلی درکت میکنم...
امیدوارم این روزام تموم بشه زودتر...

مرسی

پریسان شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ

:))))
ببین خاموش گناه من گردنت
می دونم از فضولی داری میمیری اما چیزی نمی گم
تراویس خودش می دونه

خدایا ما رو به راه راست هدایت بکن

خاموش روشن شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:59 ب.ظ

ترو خدا پریسان از گناه حرف نزن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد