تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر چی که سیاهی دیدی الان تو لباس سفیدی

سیجل هم ازدواج کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
بامبو دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ب.ظ

سیجل خوشتیپ و دوست داشتنیه. با اخلاق هم هست . تحصیلات هم که داره بایدم ازدواج کنه

تیلوتیلو سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکش باشه

روزهای خوب سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ق.ظ

اااااااااخی
به سلامتی

اهنگاشونو دوس دارم

فاطیما سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

این بامبو یه جوری درباره سیجل نظر گذاشته، هر کی ندونه انگار رفیق گرمابه و گلستانشه!
:))

سیجل عشقه

ترانه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:28 ب.ظ

اتفاقی وارد وبتون شدم و تمام ارشیو خوندم صداقت شما واقعا قابل تحصین خیلی خودتون هستید تو وب و این کار هر کسی نیست تا حالا کم و زیاد از دهن مردای اطرافم در رابطه با خودشون شنیده بودم ولی هیچ وقت تا این حد حرف دل هیچ مردی نشنیده و نخونده بودم به عنوان یه خانوم نکات خوبی فهمیدم تو این روز های داغ براوتن حال خوب ارزو میکنم

مرسی ترانه جان.فقط تحسین درسته نه تحصین

vero جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:52 ق.ظ http://rooozmaregi.blogsky.com

یه رفیقی دارم که کلا زدبازی رو با اون شناختم . اینقدر که با اهنگاش خاطره داریم که اصلا از ذهنم پاک نمیشه بخصوص اهنگ چرا بدی و سی.گار صورتی :)) بعدم که گروهشون پاشید کلا دیگه به اهنگاشون گوش نکردم. اینهمه حرف زدم که بگم سره اینکه من صدای علیرضا جی جی با سیجل اشتباه می کردم چقدر کتک خوردم:)))))

روزهای خوب جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:50 ب.ظ

راسی از سین چشم سبز چه خبر
طلاق گرفتین؟
یا در رفت و امد دادگاهین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد