تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تا توانید سخن حق مگوئید تا بردل‌ها گران نشوید و مردم بی‌سبب از شما نرجند

کوتاه سخن اول:کارتون باب اسفنجی رو اگر یک بار عمیقا به تماشا بنشینید متوجه میشید که معانی عمیق فلسفی رو با خودش داره.

کوتاه سخن دوم:خیلی خسته هستم.چرا من همیشه خسته هستم؟

کوتاه سخن سوم:چرا خیلی از مردها اکثر وقتها بداخلاق و اخمو و عبوس و کم حرف هستن؟

کوتاه سخن چهارم:دلم میخواست کنسرت سینا حجازی رو با یه عزیزی برم که نشد،نمیدونم چرا زندگی من همیشه یه چیزی کم داره.

کوتاه سخن پنجم:اینستاگرام شده یه دیوونه خونه.

کوتاه سخن ششم:نه تلگرام و نه هیچ چیز دیگه ای لطف وبلاگ رو نداره.وبلاگ نویسی لامصب یه لطف دیگه داره.

کوتاه سخن هفتم:دلم میخواد برم به یه سفر ده روزه.اونم خودم تنها.یک کمی برنامه هام ردیف بشه و کمی دست و بالم پولی بشه از تهران میرم تا چابهار،اونم تنها و با ماشین.هر جا خسته شدم بزنم کنار و تو چادر بخوابم و توی توالت های بین راهی حموم بکنم و غذا هم نون و ماست بخورم.اما خودم تنها باشم تا یه کم تجدید قوا و تمدد اعصاب بکنم.

کوتاه سخن هشتم:قربون همتون.

نظرات 3 + ارسال نظر
یوکتو :) جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:43 ق.ظ http://yukto.blog.ir

کوتاه سخن اول در باب کوتاه سخن دوم : خسته نباشی !

منصوره جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ب.ظ

کوتاه سخن سوم چرا واقعا چرااااا؟
خب ما چه گناهی کردیم عایا؟

ترانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ق.ظ

امیدوارم سفر خیلی خیلی بهت خوش بگذره و بهتر از اون چیزی که فکر میکنی بشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد