تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من یه تتو از بوست رو لبام میخوام که همه بدونن مال توام

ترانه ای هست به اسم"چرا هر چی بده" از آلبوم"پیر شدیم ولی بزرگ نه" که یه دختر میخونه که "چرا هر چی بدن رو من دوست دارم؟مشکل منم یا دوستامن؟"ترانه خوبی هست که ارزش بارها شنیدن رو داره.در واقع کل آلبوم"پیر شدیم ولی بزرگ نه"قشنگ هست و همه باید گوشش بدن و به نظر من جز برترین آلبوم های رپ فارسی همه دوران ها هست.این همه رفتم رو منبر تا نگم که منتظر جلد دوم آلبوم باشین یا نگم که طرفدار موسیقی رپ باشین،بلکه میخوام بگم که لامصب بد بودن خاصیتی داره که توی هیچ چیز دیگه ای نیست.میگین نه پس خوب بخونید.

شما غذاهای ارگانیک گیاهی و با کالری کم و کاملا بهداشتی دوست دارین یا یه سوسیس سرخ شده وسط یه مشت خیارشور و گوجه(لامصب سوسیس همه جوره اش خوبه،میدونی که چی میگم).خیلی کم هستن آدمهایی که اسفناج پخته و کلم بروکلی و سویا و کدو رو به گوشت و همبرگر و کالباس و فست فود ترجیح بدن.همه مامیدونیم سیگار و مشروب و وید بده ولی کیه که نخواد اینا رو استفاده بکنه تا توی قلبش سِره سِر شه؟بیشتر ما پسرهای مرتب و منظم و دخترای پاکدامن و نجیب و سربه زیر و پسرهای چشم پاک رو دوست داریم.ولی تا کجا؟بالاخره خسته میشیم ازشون.اینو دیگه من یکی خوب میدونم که با خوب بودن هیچ وقت به همه چیزهایی که دلمون میخواد توی یک رابطه نمیرسیم.حتی یکی از مباحث روانشناسی مدرن اینه که چرا زن ها جذب مردهای بد میشن؟

القصه همه این روضه ها رو خوندم که بگم متاسفانه یا خوشبختانه همه آدمها تمایل شدیدی به بد بودن،بد رفتار کردن،بد غذاخوردن و بدی دیدن.

نظرات 4 + ارسال نظر
vero شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ق.ظ

نه نمیکنیم ماها عمرو حروم
میریم جلو رند و رون
مشکلی نیست همه آسونن
نمیتونن ما رو واستونن

رهگذر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:35 ق.ظ

هموم قانون سوم ترمودینامیک
همه چی، همه سیستم هایی که در جهان وجود داره دوست داره به سمت انتروپی یا عدم تعادل بره
انسان هم از این قاعده جدا نیست
اما خوب من، از کسانی هستم که شاید 6ماهی یکبار سوسیس بخورم واسه خونه هم نمی خریم.
یه جمله دیگم هست که می گه دو چیز خیلی کثیفه و بهتره در معرض جزییاتش قرار نگیری یکی سوسیس و دیگری سیاست!

عجب.مرسی

ترانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ق.ظ

با همش موافقم الا اون بدی دیدن اخه چرا یه ادم باید تمایل داشته باشه بدی ببینه

تجربه بهم ثابت کرده

پریسان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:28 ق.ظ

کاملا درست میگی برای اولین بار
در مورد من فقط مورد آخر
مثلا با اینکه میدونستم موجود روان پریشی هستی حرفای اون شبت رو باور کردم و تو دوباره بهم بدی کردی
من از هیچی تو رابطه با تو پشیمون نیستم
ولی به معنای واقعی فهمیدم توبه گرگ مرگ هست
:)))))
راسی من هرگز نه میبخشمت نه ازت به نیکی یاد میکنم. یادت باشه :))))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد