تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق بلائی است که همه خواستارش هستند

میدونید که طلاق و متارکه و جدایی در ازدواج با کات کردن دوست دختر-دوست پسر خیلی فرق داره.و هر کس که بگه من هیچیم نشد تو طلاق و همه چیز رو به کیفم گرفته بودم داره گه زیادی میخوره.حالا قصد و غرض بنده از طرح این مقدمه این بود که بگم بنده حقیر در زمان مجردیم و متاهلیم هر فیلمی رو میدیدم که مرده التماس زن رو میکرد که دوستش داشته باشه سرزنشش میکردم که این کس مشنگ رو ببین چیزی که زیاده دختر.این نشد صدتای دیگه از این بهتر.ولی وقتی ازدواج کردم و بعدش هم این داستانهای جدایی واسم پیش اومد دیگه هیچ کس رو سرزنش نمیکنم.اگر مردی التماس زنی رو میکنه خوب دوستش داره حتما،نمیخواد از دستش بده.دوست داشتن آدمها خیلی پیچیده هست.به خصوص دوست داشتن زن و شوهری و رابطه ازدواج.

نظرات 10 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:23 ق.ظ

ما که از خدامونه شما خانومتو دوست داشته باشی و نزاری بره و برگردین سر زندگیتون

... شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ق.ظ

تو سین رو دوست داری؟
الان برگرده قبولش میکنی؟

نع

... شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:29 ق.ظ

به نظر من شاید دلشون میخواد باور نکن کسی که عاشقشون بود حالا ازشون متنفره
این خیلی حس بدیه
شاید تو هم همینی؟!

دقیقا همین هستم

... شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ق.ظ

پرسیدم تو سین رو دوست داری؟؟برگرده قبولش میکنی
اینو تایید نکردی یا نیومد؟

نع

ترانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:22 ق.ظ

در این که دوست داشتن تو دوستی با دوست داشتن تو ازدواج فرق داره شکی نیست ولی بنظرم وقتی ادم یه رفتاری مدام از یکی میبینه نسبت به خودش و باور میکنه اون رفتار یهو تغییر رفتار اون طرف براش گرون تموم میشه

درست میگی

حامد شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:16 ق.ظ http://hamed-92.mihanblog.com

همیشه فکر میکردم اینکه دو نفر بعد طلاق بتونن بازم برگردن و برن سر خونه زندگیشون چقدر میتونه بی معنی باشه و اصلا تو روحیات خودم اینچیزا رو تصور نمیکردم
ولی چند مورد اطرافم میبینم که بعد اونهمه دعوا و آجان کشی دوباره برگشتن و انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده دوباره باهم زندگی میکنن

من شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

والا چیزایی که تو از سین تعریف می کردی به نظر نمی اومد خیلی هم عاشقت بوده باشه که حالا از تنفرش حس بد داشته باشی
بازم تاکیید میکنم که تو تعریف می کردی
ولی واقعا امیدوارم که هر چی صلاحه همون برات پیش بیاد
حتی اگه برگشت سین و زندگی دوباره باشه

من نگفتم که عاشقم هست

.. شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ب.ظ

ساده اید هااااااا
تراویس زنشو طلاق نداده
اینو مطمئنم
سرکاریه

سحر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:50 ب.ظ

قشنگ معلومه همه سر کار میان وبلاگ خوندن چون هجوم نظرات مال روزای کاریه!

شما به بزرگی خودت ببخش دیگه

میس تیچر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:57 ب.ظ http://miss-teacher.blog.ir/

عاشق این نوشته هاتم

آره.خودم هم دوستشون دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد