تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دنیا کوچک تر و حقیر تر و ناچیز تر از آن است که در آن از کینه ها پیروى شود.

گفته بودم که بعد از داستانهای تلخ زندگی مشترکم و پروسه های متارکه و طلاق که همچنان ادامه دار هم هستن خیلی از اخلاقای من عوض شده و من آدم دیگه ای شدم؟.اگه نگفتم خوب حالا گفتم.پیرامون این تغییر از همه کسایی که اینجا رو میخونن درخواست دارم نظر بدن و بگن چه چیزی در این وبلاگ و طبعا در شخصیت من وجود داره که منو گاها نفرت انگیز،وحشتناک،منحرف،سادیسمی و پست نشون میده؟؟؟

لازم به ذکر است کلیه نظرات تایید میشوند مگر این که حاوی کلمات مستهجن و ترویج خشونت باشند.

ضمنا به سوالات حاشیه ای هم پاسخ میدم.هر کس هر سوالی داره بپرسه.

نظرات 59 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:25 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

به نظر من شما هیچکدوم از این صفت ها را ندارین
من که چیزی ندیدم که باعث بشه همچین برداشتی ازتون بکنم

خیلی ممنون.شما همیشه مهربون و محترم هستین و به بنده حقیر لطف دارین.زنده باشید

j شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:28 ب.ظ

حس من این بود که نسبت به خیلی از مساِیل مهم بیش از حد بی تفاوت بودید...این خیلی ناراحت کننده بود.
مثلا در مورد خیانت جوری صحبت میکردید انگار یه مسِیله ی خیلی عادی و روتین باشه.درحالیکه اینطور نیست...

اونقدری هم در موردش عادی صحبت نمیکردم.اما واقعیت اینجاست که در خیلی از موارد واسه خیلی از آدمها هیچ چیز خاصی نیست.و یه جور تکرار هست.من اگر واسم عادی بود این کار و هیچ شرم و عذاب وجدانی هم به خاطرش نداشتم خودم رو توی دردسرهای طلاق نمینداختم و زندگی مشترکم رو با کارهای کثیف ادامه میدادم

پریشان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:30 ب.ظ

تو یه عقده ای به تمام معنا و داری عمق کم میباشی:علاوه بر این رزلی و خاک بر سو اونایی که رذالت تو رو نمیبینن

اینایی رو که گفتی من خودم عرض کردم توی پست و لزومی به تکرارشون نبود.دلم میخواست علتش رو بدونم که چرا عقده ای هستم؟چرا رزل و خاک بر سر هست؟دلیل این برچسب ها رو بدونم.
ضمنا تو که خودت داری به دیگران توهین میکنی.این کارت درسته؟؟؟

پریشان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:37 ب.ظ

بخاطر اینکه خمیر مایه ت خاک بر سری هست همین ،عمیق باش

ببخشید متوجه نشدم،کلوچه هستم مگه یا نون بربری هستم که خمیر مایه داشته بشم یا مگه استخرم که عمق داشته باشم؟؟؟

پگاه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:45 ب.ظ

نه تو سادیسمی و وحشتناک نیستی
اما چطور می تونی هنوز به قول خودت درگیر و دار طلاق و جدایی هستی'هفته ای هفت روز با هشت نفر آشنا بشی و دیت بزاری؟
تو این اشنایی ها به دنبال چی هستی؟ دوست و همدم ؟یعنی اینقدر ساده ای که تو خیابون دنبال دوست میگردی

مرسی که منو بد نمیدونی
چون درگیر طلاق و ماجرای مربوط به اون هستم باید برم بمیرم؟باید یه گوشه بشینم و فقط غصه بخورم؟باید فقط گریه بکنم؟
من غصه هام رو خوردم،گریه هام رو کردم،سیگارهامو کشیدم،تا صبح بیدار بودن ها رو پشت سر گذاشتم.زندگی ادامه داره و داستان منم شاید سالها بخواد طول بکشه نباید خودم رو عذاب بدم.
و دیگه این که بنده حقیر کی تو هفت روز با هشت نفر قرار گذاشتم که خودم خبر ندارم؟
توی آشنایی ها دنبال چیزی هستم که دیگران نیستن.همه مردها دنبال کثافت کاری هستن ولی من دنبال پر کردن خلا تنهاییم هستم.
خیابون هم بالاخره لوکشین مناسبی هست.

رها شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:46 ب.ظ

کلا شخصیت منفوری دارین

میشه بگین از چه نظر دقیقا؟

پریشان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:47 ب.ظ

فقط من میدونم چه خاک بر سری هستی .خاک بر سر الف ب پ ت ج خ که با تو دوس میشن

ج؟کی میتونه اول اسمش "ج" باشه آخه؟نه خداییش مگه "ج" هم داریم؟

میلو شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:03 ب.ظ

اسم از ج داریم ! مثلا جمیله ... جمره ..
سرت کلاه رفته. تلاشتو بیشتر کن تا ج به کلکسیونت اضافه کنی

ای داد و بیداد.چطور به ذهن خودم نرسیده بود.چشم حتما تلاشم رو بیشتر میکنم.

قدیمی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:07 ب.ظ

http://www.namefarsi.com/%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC/

دمت گرم.

پگاه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:07 ب.ظ

نه
طلاق و جدایی اخر راه نیست . خدا نکنه بمیری
جدایی برای خیلی ها یه زندگی دوباره ست به شرطی که نخوان خودشونو غرق کنند
تنهایی و خلاهاتو باید با یه نفر مناسب پر کنی نه با آدم های متفاوت
بعدشم چرا دیگه امروز قرار با میم فردا با سین پس فردا با چین و الی آخر
این میشه هفت روزه هفته هشت نفر

مرسی پگاه عزیز
ولی هر جوری حساب بکنی باز هم میشه هفت روز هفت نفر نه هشت نفر

پریشان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:19 ب.ظ

سادیس جسمی و جنسی فقط من تو رو میشناسم و بس،برو حرمسرا بزن

حرمسرا بزنم؟سادیس جنسی؟سادیس جسمی؟حالت خوبه؟میفهمی چی داری میگی؟

جیرانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:22 ب.ظ

جیرانه هستم یه خانم دکتر البته دکتر آینده کی گفته با ج اسم نیست پس من کی م؟؟؟

خیلی خوشبختم.حضور ذهن نداشتم که اسم با جیرانه هم هست

جیرانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:30 ب.ظ

خوبه که فهمیدی،بذار من دکتر بشم شما رو معالجه میکنم البته نگران نباش مجانی

دکتر عمومی هستین شما؟

پری ور بپری شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:33 ب.ظ

من نیومدم از معایبت بگم بر خلاف پریشان فکر میکنم ذاتت و خمیر مایه ت خوب هست ولی عامل محیط باعث شده کمی ب اشتباه بری اونم تو خیالت. ب نظرم هر چی مینویسی زاییده خیالته و تو واقعیت پسر خوب و سر بزیری هستی.

پسر خوب و سربزیری هستم.مرسی که خوب منو شناختی و حق مطلب رو ادا کردی

جمیله شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:37 ب.ظ

بنظرمن شما باید ازمایش بدی و سطح لیتیوم بدنتو بسنجی.چون تشخیصم اینه که شخصیت دو قطبی داری.البته من امسال تازه کنکور دادم و طبق تخیلاتم از مهر پزشک میشم .تو اولین بیمار من بودی.خوشعالم

مرسی خانم دکتر

مینا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:37 ب.ظ

گفتین به سوالات حاشیه ای هم جواب میدین
مشکل شما با خانم پریسان چیه؟؟؟

کی؟نمیشناسم

ترنم شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:39 ب.ظ

ولی من ازت خوشم میاد خیلییییی
شماره مو میخواای؟

برو شماره ات رو به عمه ام بده

جمیله شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:39 ب.ظ

تو که تحمل شنیدن نداری چرا نظر میخوای.مگه وقت من الکیه.یا مخمو از سر راه اوردم.این مخ من گرانبهاست وکلی کلاس کنکور و برنامه ریزی و اردوی علمی رفتم باهاش.

مرسی خانم دکتر.تو افتخار مملکت هستی

سوفیا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:43 ب.ظ

تنوع طلب هستی و مایعات نا متعارف هم زیاد مصرف میکنی

متوجه منظورت نشدم

علی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام تراویس در راستای صندای داغتون
یه خواننده سمج و کم سن و سال داشتین فکر کنم هلنا خانم بود اون چیشد ،آیا پیام خصوصی میده

نمیشناسم همچین کسی رو.اشتباه گرفتی این وبلاگ رو با وبلاگ دیگه ای

سوفیا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ب.ظ

خودتو خوب کوچه علی چپ میزنیا

متوجه منظورتون نمیشم

خود شیفته شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:51 ب.ظ

منم تا مهر ماه خانم دکتر آینده میشم بهر حال بنده هم در خدمتتون هستم ،من بیماری شما رو خودشیفتگی و توهم تشخیص دادم که این بیماری ریشه در کودکی شما و در بزرگسالی مشکلاتی چون خود ...پنداری و خود داف پنداری رو به دنبال داره،در ضمن درمان شما در زمان قجریه با وجود حرمسراها کار رو آسونتر میکرد ولی علی ایهاالحال جهت حل این مشکل به همون الف ب ج خ ف ق خیابون روی بیارین بد نیست ولی درمان قطعی نیست

مرسی

جیرانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:53 ب.ظ

نه فوق تخصص روان و اعصاب دارم

آخرش نفهمیدم تخصص داری یا دانشجویی یا پشت کنکور هستی؟؟؟

جیرانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:06 ب.ظ

همه موارد

دخترک کنجکاو شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:09 ب.ظ

غذای مورد علاقت چیه?

هرچیزی جز کدو و کرفس

دلقک شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:37 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

عذر می خوام ولی چون پرسیدی بهت می گم:
از نظر من،تو حیله گر و مکار هستی.
دلایل:
1-هزار تا اسم داری،گاهی ش**** و گاهی م***
2-زبون بازی می کنی و در راستای رسیدن به اهدافت فقط دروغ میگی
3-مظلوم نمایی می کنی.
4-خودت رو خوب نشون میدی در صورتی که پشت پرده یک چیز دیگه هستی.برای مثال: با طرف بد رفتاری می کنی ولی وقتی توی جمعی نشستی میای ازش تعریف می کنی که بگی مردم ببینید من چقدر نوع دوست هستم

اینم نظریه.ولی تو از کجا اینا رو میدونی؟؟

ترنم شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:51 ب.ظ

نه خوب بود
یکم از اون عقلت مونده پسر

خدا رو شکر

خواننده خاموش شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
هر چند میدونم به جواب سوالم نمیرسم ولی می پرسم .
سوال اول :
تا کی میخواهی دلتون یک پارکینگ‌ باشه و هر روز یکی رو وارد کنین و یکی رو خارج کنید ؟
این راهی که داری ادامه اش میدهی راهش به ترکستان میره...
شاید بگی تا وقتی گزینه مناسب پیدا نکنی !
ولی من میگم پیدا هم کنی و از تنهایی هم در بیاین بازم قطعا این پارکینگ
تون بازه :|

سوال دوم :
اگر الان بچه ای داشتین آیا دوست داشتین شخصیت شما رو داشته باشه ؟
آیا دوست داشتین بچه تون مثل شما می بود ؟

سوال سوم :
آیا الگوی مناسبی برای بچه ی که بعدا ممکنه داشته باشین هستین ؟

امیدوارم به همه سوالات جواب بدین.
ممنون

جواب اول:تا زمانی که اونی که میخوام رو پیدا کنم
جواب دوم:خیلی دوست دارم مثل خودم باشه.
جواب سوم:بهترین پدر دنیا میشم

مروارید شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:56 ب.ظ

چیز خاصی وجود نداره
همه ی آدما اخلاق خوب وبد دارن
بعضی هاهیچ وقت از بدی هاشون نمیگن
اما بعضی ها مث تو در مورد همه یخصوصیات اخلاقیشون چه خوب چه بد حرف میزنن
بهنظرم تو یه کم تو زندگی یه اشتباهات ریزی داشتیکه باعثشده به اون چیزی که میخوای نرسی و الان یه حس تنهایی و نرسیدن به خواسته ی قلبیت رو داشته باشی
اما چون اولینگام برای رفع مشکل و خطا متوجه شدن اون مشکل یا خطا هست و حس میکنم توام در پی اتفاقات اخیر متوجه اشتباهات شدی ایشالا که از این به بعد جبرانشون میکنی و یه زندگی خوب برای خودت میسازی
و در مورد سوال فرعی هم میخواستم بدونم تا حالا واقعا کسی رو با دلوجونت دوستداشتی... جوری که حتی نتونی به هیچکس دیگه فکر کنیو همه ی دنیات بشه اون؟البته اگه دوست داشتی جواب بده
ممنون و موفق باشی

مرسی از نظرت
بله بوده آدمهای اینجوری.همسر سابقم رو از جون و دل دوست داشتم

یوکتو :) شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:04 ب.ظ http://yukto.blog.ir

من هیچ چیزی مبنی بر نفرت انگیز،وحشتناک،منحرف،سادیسمی و پست بودن تو ندیدم.

+ به یاد داشته باشید که کافر همه را به کیش خود پندارد.

ایول.زدی تو خال

مونا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ب.ظ http://3pecter.ir

بعد از شکست در رابطه معمولا اخلاقا یکم تغییر میکنه . مثلا من پرخاشگر و بی حوصله نسبت به قبل شدم .کمی احساساتم تغییر کرده فکر میکردم برمیگردم و همون آدم قبلی میشم ولی خب اینطور نشد .

پریشان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ

وای پریسان اینجا هم پیدات شد وب دکی پیمانم بودی بشما هیچ ارتباطی نداره اسم من

خود شیفته شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:27 ب.ظ

در ضمن حاضرم پریسان و پریشان رو هن مجانی ویزیت کنم البته بعنوان نمونه تحقیقاتی موردای خوبی هستن.

زحمتت میشه

ترانه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:31 ب.ظ

شما صفت بدی ندارید فقط بلند بلند هر چی تو دل و ذهنتون هست میگید در واقع به نظر من همه ی ادم ها یه شخصیت وحشتناک و بدجنس و بد که پنهان هست دارن فقط خیلی رو نمیکنن و سعی در حفظ حاضر دارند خیلی از اقایون روابط مختلفی تجربه کردند خیلی از خانوم ها همین طور ولی جرعت ندارند راحت دربارش صحبت کنن چون میترسند نظر بقیه نسبت به اونا عوض بشه فرق شما با بقیه اینه شما اشکار هستید و بقیه پنهان همین

قربونت ترانه

سحر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ب.ظ

من یه نظر تند دادم راجب تو که هنوز پشیمونیش باهامه. اما اگه بخوام واقعیت رو بگم، تو قلم فوق العاده ای داری. خیلی عالی مینویسی. در مورد شخصیتت، بنظرم بودن با آدمهای مختلف مشکلی نداره تا وقتی به کسی خیانت نشه. همسر سابقت از اون دسته آدمها بود که من هزار سال نمیتونم تحملشون کنم. اما خب خیانت بهش کار درستی نبود. خیانت تعریفش خیلی شخصیه اما بدیش اونجاس که با خودش دروغ میاره. فکر میکنم تنها ایراد تو اینه که هنوز حسابت با خودت صاف نیست و نمیدونی چی مبخوای از زندگی. هوش زیادت باعث میشه به کم قانع نشی و از طرفی هم اعتماد بنفس پایینت باعث میشه سراغ زیاد نری. همین غمگینت کرده و ناراضی. اما خب قلم فوق العاده ای داری!

مرسی سحر جان.ولی من بهش خیانت نکردم

فاطیما شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:45 ب.ظ

بهش خیانت نکردی؟
با یکی دیگه رابطه داشتن اسمش چیه؟

من رابطه نداشتم با هیچ کس

خود شیفته شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

نه زحمتی نیست رحمت الهیه

خدا رو شکر بالاخره یه دکتری هست که مجانی ویزیت میکنه

شیرین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ب.ظ

خب شما فقط هرچی تو دلته میریزی رو دایره
خیلیا خودشونو خیلی خوب نشون میدن در حالیکه تو باطن همه آدما یه سری خصلتهای بد هست حتی اگه به اونا عمل نکنن لااقل فکرشو میکنن.
به نظر من هیچکدوم اون صفات نادرست درموردت صدق نمیکنه

خیلی ممنونم ازت

سحر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:17 ب.ظ

اینم اضافه کنم که بنظرم تو خیلی شجاعی و شخصیت محکمی داری که خودت رو اینجا راحت به چالش میکشی. کاری که هیچکدوم از آدمها جراتش رو ندارن. پس فکر نمیکنم کسی که انقد بزرگ شده از نظرات منفی ناراحت بشه. نکته بعد اینکه گذشته اسمش با خودشه، گذشته دیگه. اگه فازت با یکی باشه باهات می مونه. اگرم نباشه که تهش جداییه. پس افسوس و غصه در هر صورت مسخرس. علت اینکه بعضیا انقد تو رو منفور میدونن خیلی سادس، یا کارهایی که میکنی تابوی زندگیشونه و تصور عبور از این تابوها و لذت بردن ازشون براشون دردناکه، و یا خودشون شبیه توان و در واقع دارن دادگاه خودشون رو برگزار میکنن با محکوم کردن تو

چقدر قشنگ گفتی.درود بر تو

رهگذر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ب.ظ

خصوصیت خیلی خیلی بد و منفوری که از نظر من داری بی پروا بودنت تو رابطه دوستی با جنس مخالفه. به قول دوستان امروز این. فردا اون. پس فردا اون یکی.
در حالی که هنوز اسم یه زن تو شناسنامه ت به عنوان همسر ثبت هست و پاک نشده...

مونا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ب.ظ http://3pecter.ir

ترا تو چقدر خودتو میشناسی ؟

هیچ

نل یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

همه شخصیت خوب و بد دارن..
یک عده جرات بیانشو دارن یک عده نه..
یک عده ذهنیتشون تا یک جایی خوبه یک عده تا یک جایی بد...(مثلا من واژه غلط کردی استفاده نمیکنم و واژه خوبی نمیدونم حتی ب شوخی!! ولی دوستی دارم چپو راست میگه غلط کردی و بی منظووور!!!)
هرکسی ذهنیتی داره..
چ خانم چ اقا از رابطه جنسی بدشون نمیاد بلکه لذت بخشه براشون!ولی نمیان علنن اعلامش کنن..یا کسی هم بهشون بگه انکار میکنن و ب ذات ربط میدن و.... .

تو میای همه چیو بیان میکنی...هرچی توی ذهنت میگذره..من بهش خوب بودن یا بد بودن نسبت نمیدم..چون اصن خوب بودن و بد بودن چه کسی تعیین میکنه؟
عرف جامعه؟
مگه عرف جامعه درسته؟صحیحه؟معیارمناسبیه؟

درگیر کلمات و خوب بودن و بد بودن نشو...زندگی ک دوست داری بساز...زندکی ک بخاطرش خلق شدی...

سحر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ق.ظ

الان از بیخوابی نظرات ملت رو اینجا خوندم. بعد فکر کردم کاش توی یه پست از ملت بپرسی کسانی که یکی رو عقده ای و منحرف و سادیسمی و بیمار روانی میدونن چرا میان مطالبش رو میخونن؟!! جدی این متلک یا طعنه نیست واقعن سوال پیش اومد برام، که برای یک آدمی که بنظر خودش سالمه چه چیز جذابی در نوشته های یک بیمار جنسی هست که با این ولع نوشته ها رو میخونه و نظر هم میده؟ میتونی این نظر رو عمومی نکنی حتی، و ازشون بپرسی

نازلی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.1asemen-deltangi.blogsky.com

تراویس تو فقط داری اینجا خود واقعیت نشون میدی
بدون سانسور و ترس از قضاوت
من اینو دوست دارم .گرچه شیوه پر کردن تنهاییت از شاخه به شاخه پریدنه . مثل پرنده ای که روی هیچ شاخه ای آروم نمیگیره جز همون شاخه نیمه شکسته ای که دوستش داره
اگر همسرت دوست داری مطمئن باش هنوز پلهای پشت سرت کامل خراب نشده
درسته که خیلی چیزها از دست دادین اما مواظب باش بعد این حس تبدیل به حسرت مادام العمر نشه

مرسی

خاله ریزه یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خوب مردمو گذاشتی سرکار:))))))
چند تا خط مطلب تو وبلاگ نباید بشه مبنای قضاوت دیگران.
از کجا معلوم که واقعا اینی که نشون میدی باشی.
بهر حال هر چه هستی باش فقط آدم باش :)

اونم نمیتونم باشم

یک زن یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ب.ظ

مشکل اینجاست که شما رک و راست دنیای پنهانت رو اینجا بیان کردی و خواننده هات با دنیای آشکارشون تو رو قضاوت میکنند، و این بدترین حالت قضاوته
چه بسا خیلی از خواننده هات تو دنیای پنهانشون از تو هم بدتر باشن ولی تو دنیای آشکارشون خیلی مقبول و محترم، مثه خوده من
از خوندن نظرات این جوجه هایی که فکر میکنن پزشک میشن کلی خندیدم، دمت گرم با این پستت و با این پاسخهایی که با حوصله به اینا دادی
کلا میخوام بدونی که من آدمهای مثه تو رو خیلی دیدیم. ایناهایی که نظرات خیلی مخالف میدن ظاهرا یا پاشون رو از خونه شون بیرون نذاشتن، یا تو مریخ سکونت دارن
در کل، دمت گرم

تو مریخ هم مگه کسی سکونت داره؟؟

انشرلی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:26 ب.ظ

متولد چابهاری؟

نع

vero یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:55 ب.ظ

من از اون موقع که مجرد بودی میخوندمت. فکر کنم از جمله تغییراتی که کردی اینه که وسعت دیدت به مسایل بزرگتر و واقعی تر شده. مثلا قبلا خیلی درگیر دسته بندی ادما مثل " مردا فلان..زنا فلان"بودی ولی الان بیشتر انسانی برخورد می کنی یعنی هر ادمی فارغ از جنسیت سن وغیره رو با فاکتورهای ذهنیت ارزیابی می کنی.دیگه این که بنظرم قبلا بیشتر تلاش میکردی ادمارو قانع کنی الان کمتر.
یه چیزه دیگه هم این که وبت نشون میده دسته بزرگی از ادمایی که می خوننت توانایی درک و تفاوت قایل شدن بین خاطرات با الانت و تعداد ادمایی که تو زندگیت هستن یا نیستن رو ازهم ندارن. من به بچه های ۴تا۷سال نقاشی یاد می دادم و چیزی که تو روانشناسی هنر وجود داره اینه که میگه بچه های ۴تا ۵سال اغلب هنوز نمیتونن ارتباط بین چند موضوع رو بخوبی درک کنن یا همه رو بهم ربط میدن یا برعکس هیچ ارتباطی بینشون قایل نیستن.حالا انگار بیشتر مخاطبای تو هم از نظر ذهنی تو این رنج سنی برخورد می کنن.

نظرت واسم قابل احترامه
الان ازدواج کردی؟؟راضی هستی؟؟

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:11 ب.ظ

من یه دوس پسر داشتم، خیلییییییییییی اخلاقاش شبیه تو بود. خیلی

شاید خودم باشم

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:24 ب.ظ

نه تو نیستی

اخیرن با هم دوس شده بودیم آخه

:)))

چی بگم والا.پس دوست پسر جذابی داری اگه شبیه من هست

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ

اوهوم
خیلی جذاب و دوس داشتنی بود
حیف شد

چی شد پس؟؟

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ب.ظ

:(

رفت با دوس.دخدر یکی دیگه ازدواج کنه،
احتمالن
:(

خاک بر سرش

vero یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 ب.ظ

مرسی
نه ازدواج نکردم اما از زندگیم تاحده خوبی راضیم

خدا رو شکر که راضی هستی

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:00 ب.ظ

:))
آره

همش قبلنا میخاستم وبلاگتو بهش نشون بدم
مخصوصن اون وختایی که درباره مشروب و بال کبابی مینوشتی
دقیقن مث اون بود توصیفاتت
حتا فش و دری وریایی که میگی، اونم همینا رو میگفت

کدوم دری وری های من؟

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:05 ب.ظ

همین کس خاهرش و نمیدونم فلانم تو زندگی و اینا!

بی ادب

نازنین یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:51 ب.ظ

نخند

ندا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام به تراویس عزیز
تو هیچکدوم از اینا نیستی
اتفاقا خیلی هم شجاع و جذاب هستی
شجاع از این بابت که خوده واقعی ت رو به نمایش میزاری و حتی نظر بقیه رو هم میپرسی
جذاب از این نظر که بی نقاب دیدن آدمها اصولا جذابه چون با نقاب همه مثله هم هستن ولی تفاوت ها جذابه

به نظرِ من اگه کسایی هستن که این چیزارو بهت نسبت میدن به خاطر اینه که از خط قرمزها مینویسی
خط قرمزهایی که بعضیا شاید تو ذهنشون هم ازش رد نشن
و اینکه من متوجه شدم تعریفاتت از خیلی چیزا با عرف جامعه تفاوت داره، که این به نظر من بد نیست چون هرکس مختاره هر عقیده ای که به زیان بقیه نباشه داشته باشه

در ضمن اونایی هم که میگن شما بدی مجبور نیستن اینجارو بخونن

شادیهات مستدام

مرسی ندای عزیز

از یاد رفته چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام.
فقط اومدم بنویسم که خوش بحالت که حس میکنی بعد از اتفاقات تلخ زندگیت تغییر رو پذیرفتی و حسش کردی. هر تغییری با سختی خیلی زیادی به آدم هجوم میاره. من دارم جون میدم تو این تغییرات زندگی و همچنان دارم دست و پا میزنم تو گذشته اشتباهم

کاش اسمت رو میگفتی.من هیچ کس رو از یاد نمیبیرم

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:20 ب.ظ

هههههه
راستش از خوندن این کلمات «مستهجن و پست و نفرت انگیز و سادیسمی و ترویج خشونت» به قدری خنده ام گرفت که .... کیف کردم...
هاهاهاها
یکهو لحنت کلامت عوض شد... خودت گاهی رعایت نمی کنی اما از دیگران می خوای مستهجن نباشن هاهاهاهاهاها....
خیلی باحالی در کل
اگه بخوام جواب سوالتو بدم، باید بگم که تو اینطوری نیستی... یعنی بودی وقتی به خاطر پول با چشم آبی ازدواج کردی. و وقتی که تصمیم گرفتی که به خاطر پول با کسی ازدواج نکنی، ارزشمندتر شدی.
البته حتی اون موقع هم که به خاطر پول ازدواج کرده بودی، باز هم نوشته هات، انقدر جذاب بودن که خوندنشون رو لذت بخش می کرد. و با خوندن اون نوشته ها، سعی کردم قضاوتت نکنم بلکه از خنده غش غش بخندم.. چون بامزه می نویسی.... من طرفدار این صداقتتم و اینکه گاهی انقدر خودتو تحویل می گیری و خودتو پاکترین مرد زمین خطاب می کنی... یا مثلا در مورد محبت نابت حرف می زنی...
خیلی چیزای جالب می تونم در موردت بگم. که همه اش از صداقتت آب می خوره. و جذاب ترین نکته ی تو همینه...
وقتی می گی سوالات حاشیه ای رو هم جواب می دم، ذهنم ناخودآگاه به سمت چیزای شیطنت آمیز کشیده می شه...
باری به هر جهت، روحیه اتو دوست دارم
مثل رامبد جوان می مونی و مثل باران من و کمی هم جیم کری... خوبه

دمت گرم طه.
رامبد جوان رو دوست ندارم.بیمزه هست.من با نمک هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد