تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دلی دارم چو مرغ پا شکسته

یک بار لیوانی داشتم که خیلی آروم از دستم گذاشتم روی میز و ناگهان هزار تیکه شد.بعضی وقتها ما آدمها هم همین جوری میشیم.منتظر تلنگری هستیم تا بزنیم زیر گریه و های های گریه سر بدیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
گلشن سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:41 ق.ظ

آره . خوب می فهمم!

حامد سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ق.ظ http://hamed-92.mihanblog.com

این نشون میده سالهای زیادی رو تحمل کردن ولی دیگه نتونستن

دقیقا درست میگی

فرن سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
چرا فاز غم برداشتی ؟نبینم غمتو.

من کلا بیشتر وقتها غمگین هستم

ترانه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ب.ظ

خیلی وقت ها ادم بغض میکنه و این بغض دردناک تر از گریه هست کاش این تلنگر ها زیاد باشن بغض تو گلو ادم نمونه

Mah شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ب.ظ

من ٦ ماهه دقیقا همینم با این فرق که بعضى وقتا تلنگرم لازم ندارم همینجورى مورد داشتیم یکى همینجورى تو چشم نگاه کرده گفته سلام منم زدم زیر گریه یعنى میخوام بگم انقدر حالم خوبه .

تو که خیلی اوضاعت داغونه.داری افسرده میشی بنده خدا.به داد خودت برس

mah دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:26 ب.ظ

اره من خیلی ضعیفم اخه پدرمو از درست دادم همش داغونم دارم بهتر میشم ولی در کل به خودم میگم توف به این زندگی توووووووووووووووووووف

عیب نداره عزیزم

به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد