تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فیلم مزخرف

همون قدر که توی انتخاب آدمهای اشتباه استاد هستم توی انتخاب فیلمهای مزخرف هم استاد هستم.فیلمی دیدم به اسم babadook که اونقدر مزخرف بود که وسطای فیلم رهاش کردم.

نظرات 8 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:31 ق.ظ

ببین دوتا فیلم خوب تازه دیدم
now you see me
zootopia
این دومی خیلی خوبه خیلی، انیمیشنه البته.
فیلم خنده دار هم جدیدن spy رو دیدم خوبه

امروز میبینمشون
چرا توی وبلاگت نمیشه نظر گذاشت؟؟؟

آتنا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:30 ق.ظ

منم توو انتخاب ادمها شدیدا اشتباه می کنم چون زود باورشون می کنم

درکت میکنم کاملا

سحر چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:02 ق.ظ

من که اصلن وبلاگ ندارم که! هیچوقت هم نداشته م چون ذوق نوشتن ندارم متاسفانه.

آهان.ذوق نوشتن نمیخواد اصلا.تو فقط کافیه بخوای بنویسی

ندا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:55 ب.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

وای ترا منم دیدمش خیلی مزخرفه اصلا معلوم نیست چی هست
جالب اینکه من تا تهش دیدم
و واقعا مزخرررررف بود
یه فیلمی هست به اسمه The Forest وای اونم خیلی بیخوده
babadook رو دوستم داده بود ولی The Forest رو دانلود کرده بودم، حیفه حجمه اینترنتم که رفت بابتش

حیف واقعا.
جالب اینجاست که هی مینویسن ترسناک ترین فیلم 2015

vero چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:58 ب.ظ

منم این فیلمو دیده بودم..خیلی زیاد بیخود بود. پیشنهاد من فیلم بچه رزمری و انیمیشن caroline

مرسی

ترانه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ب.ظ

من بیشتر تو انتخاب کتاب گند میزنم همیشه کسل کننده ترینش میخرم تو بقیه موارد اضی هستم از انتخابام درباره انتخاب کتاب چطور عمل میکنی

ترانه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:17 ب.ظ

من بیشتر تو انتخاب کتاب گند میزنم همیشه کسل کننده ترینش میخرم تو بقیه موارد اضی هستم از انتخابام درباره انتخاب کتاب چطور عمل میکنی

من والا مدتهاست هیچ کتابی نخوندم.اصلا یادم نمیاد آخرین کتابی که خوندم چی بود

رهگذر پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ق.ظ

در مورد انتخاب اهنگات حرفی نزدی

نه توی انتخاب آهنگ همیشه موفق بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد