تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

روسیه تنها کشور جهان است که انسان در عین اقامت در آن دچار غم غربت می‌شود.

روسیه کشوری است در همسایگی ما که از دیرباز مهاجرانی از آن کشور به دیار ما نقل مکان کرده اند و ......

تلویزیون رو خاموش میکنم و به ساعت نگاه میکنم،از سه و نیم بامداد گذشته و من باید دو ساعت دیگه لباس بپوشم و کت و شلوار تنم کنم و ادکلن بزنم و مسواک بزنم و از این جور کارهای حوصله سربر و برم سرکار.ولی نمیتونم بخوابم چون تازه دارم میفهمم که چی شده و کجای زندگی هستم،مثل یک گنگ خواب دیده.

به تو فکر میکنم که من رو تنها گذاشتی و رفتی که اگر میموندی شاید اوضاع بهتر بود.به خودم که اگر اشتباهاتی نمیکردم شاید الان وضع زندگیم این نبود و به بچه ای که اگر از ما به دنیا می اومد چشماش سبز رنگ یا آبی میشد و به سالهای دور فکر میکنم که روس ها نمیدونم به چه خاطری به ایران مهارجرت کردند.

تو همیشه از من متوقع بودی،ما آدمهای اشتباهی در زمان اشتباهی و با انتخاب های اشتباه بودیم.تو باید شوهری مذهبی رو واسه خودت پیدا میکردی که با هم برین جمکران و قم،منم باید زنی پیدا میکردم که میرفتیم تایلند و پاتایا،تو باید کسی رو انتخاب میکردی که بتونید توی شبهای احیا با هم و کنار هم بیدار بمونید و چادر نماز آغشته به بوی گلابت رو توی کیسه پلاستیک سیگار مارلبرو بزاره و با هم برین مسجد محل و خوش و خرم با هم برگردین و وقت افطار دستات رو بگیره بهت بگه قبول باشه خانمم.تو هیچ وقت آنِ من نبودی،تو با اون چشمهای سبز.

شاید اگر اون روزی که ما رو به هم معرفی کردن من دیرتر میرسیدم و تو رفته بودی،شاید اگر توی اولین قرارمون تاکسی من تصادف میکرد،شاید اگر موقع رفتن به شمال ماشین من میرفت توی دره الان نه من تنها بودم و نه تو خشمگین.ولی اینا همش حرفه،اگر سالها پیش که نه من بودم و نه تو بودی و نه پدران و نه پدربزرگهای ما،نیاکان تو از روسیه به ایران نمیومدن تو همسر یکی به اسم واسیلی بودی و الان توی کلیسا جلوی مجسمه مریم مقدس زانو زده بودی و شمعی برای آمرزش گناهانت روشن میکردی.

باید بخوابم،شاید بتونم یه چرت یک ساعته بزنم و از این افکار مشوش بیرون بیام  و آماده بشم و برم سرکار.هیچ چیز از زندگیم نمیخوام جز این که وقتی یک زن روس دیدم تو خیابون تو جلوی چشمهام نیای و این که بفهمم چرا روس ها به ایران مهاجرت کردند؟

نظرات 87 + ارسال نظر
خانم ف پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ http://khanomef.blogsky.com

احسنت به این قلم زیبایت جوان

ممنون بانوی فرهیخته

فرساد پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام، شاید بهتر خیلی توی گذشته توقف نکنی، درسته که خیلی سریع زندگی قبلی از دست دادید، اما یک تجربه و درک عمیق از زندگی بدست آوردید، که حتما در زندگی بعدی شما مفید خواهد بود. امیدوارم روزها شادت را اینجا بزودی بخونم

مونا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:27 ق.ظ http://3pecter.ir

شاید تبعید شده بودن

رهگذر جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:59 ق.ظ

بله درسته. هرکس باید مطابق افکار و عقاید خودش همسرش رو انتخاب کنه که بعدها به مشکل نخورن.

زهرا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:46 ق.ظ http://ashae.blog.ir

رووان بود و دلی:) قلمتون پایدار

مرسی زهرای عزیز

sin جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ب.ظ http://lifewithoutme.blogsky.com

حس میکنم خودتونم نمیدونین دلت کیو میخواد، واضح تر بگم رویای مشخصی ندارین. این فقط حس منه و نمیخوام بهتون برچسب بزنم

شیوا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ب.ظ

تراویس .آهنگ احمدوند .محالش رو گوش بده

بزار برم ببینم چی هست
دوستش نداشتم.شبیه ترانه های چس ناله مجیدخراطها و امثالهم بود

نازنین جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:41 ب.ظ

من بعدن که مسابقه شد، بهت رای میدم

مرسی نازنینم

سحر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ق.ظ

1. من بهت رای میدم. سبک نوشتنت فیوریت منه
2. از دی که گذشت هیچ ازو یاد مکن/ فردا که نیامدست فریاد مکن/ بر نامده و گذشته بنیاد مکن/ حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
3. امیدوارم شعر رو درست نوشته باشم، این روزا به حافظه ها هم حتی اطمینانی نیست

من قربونت برم مهربون
شما همیشه لطف داری

میم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:24 ب.ظ http://harfemim.blog.ir

تکلیف چیه؟شرکت میکنید یانه؟

شرکت میکنم

الی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:01 ب.ظ

آدمای جالب و هفت رنگی هستید واقعا
نه به اون سحر که طومار نوشت و هر چی فحش بلد بود بهت بست و گفت از این وب میره برای همیشه
نه به الان که نوشته ات فیوریتش شده!!! و می خواد رای بده چند چندین با خودتون؟
اره تراویس/ سحر همیشه بهت لطف داشته مخصوصا با اون کامنتش /

الان تو ناراحتی دلهای ما جای کینه و دشمنی نیست؟

الی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:05 ب.ظ

نه والا
ایشالا ماشالا همیشه دوستی های خاله خرسه پابرجا باشه

خدا شفات بده

الی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:38 ب.ظ

چرا چی گفتم مگه؟ به خاطر گفتن حرف درست خدا شفام بده؟
اگه شفا دادنه که تو در اولویتی

ولمون کن بابا

Maryam h شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:41 ب.ظ http://words-world.blogsky.com

سحر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:31 ب.ظ

وای چقد این الی دیوونه س!!! خیلی خندیدم :))))
بفرض هم که حرفات درست باشن الی خانوم، دقیقن شما این وسط چکاره ای؟!!! یکی دیگه از یکی دیگه تعریف کرده یا به یکی دیگه فحش داده به تو چه؟؟؟!!! جدی به تو چه؟؟!!! اصل اول تمدن فضولی نکردن توی کاریه که هییییچ ربطی بهمون نداره، اینو یاد بگیر لطفن خانم الی.

الی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:42 ب.ظ

سحر جان
نمی دونم به چی خندیدی ؟ چون من فقط رفتار تو رو بازگو کردم و اگه خنده دار بود یعنی رفتارت خنده داره
ثانیا گرچه اصل اول تمدن فوضولی کردن نیست و از خودت درآوردی ولی اوکی قبول/ من میرم اصل اول و یاد می گیرم
شما هم برو اصل دوم رنگ عوض نکردن و یاد بگیر

پریسان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:41 ب.ظ

خب من رو همتون میشناسین
متاسفانه اتفاقای اخیر خیلی بد بوده
کلا دید شماها برام اهمیتی نداره اما نمیشه اینا رو نگم چون همینجا خیلی چیزا گفتم
هرچند تو این قضیه فقط من مقصر نبودم اما کار نادرستم فاش کردن بعضی رازایی بود که تراویس بهم گفته بود
خودمم از بابت فاش کردن رازهاش ناراحت بودم اما بجز کینه و نفرت چیزی تو قلبم نبود
و تنها راه انتقام گرفتن همین بود.
مشکلات بین من و تراویس تا حدودی حل شده همه چیز ی سوتفاهم احمقانه بود
و من از همین جا از تراویس عذر خواهی می کنم بابت خیانت در امانت البته عذرخواهی کافی نیست ولی دیگه کاری نمی شه کرد.
برای اونایی هم ک از طرف من برای تراویس کامنت می ذارن متاسفم.
شاید این اخرین پیام من باشه

مرسی

Lili شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:01 ب.ظ

چیشد الان ؟؟؟
همه نادم و توبه کار شدن
پریسان با اون همه القاب و حرفای زشتی که در مورد شخصیت تراویس میگفت الان عذر خواهی میکنه خب خوبه سر پریسان و سحر به سنگ خورد و این داستان بخوبی و خوشی تمام شد

ایشالا هممون رستگار بشیم

پریشان هستم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:08 ب.ظ

یکعدد پریشان هستم بنده هم اومدم در حضور همگی از سرکار خانم پریسان بانوی گل و گلاب و آدم شناس معروف و بانوی پاک دامن و افشاگر که همگی رو در امر خطیر شناسایی ذات پلید ببخشین ذات پاک شیخ بزرگوار جناب برادر بزرگوار تراویس یاری نمودن کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورده و مراتب تشکر و عذر خواهی خود را به سرکار علیه تقدیم دارم،باشد که بنده روسیاه و شرمسار را حلال نموده و از خطایا و گناهان بنده چشم بپوشند،توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم
فدوی امت پریشان بانو و پریشان دل و پریشان حال

خیلی ممنون از لطف شما
خانم پریسان هم اگر از بنده حقیر کینه ای به دل داشته اند دیگه ندارن ظاهرا
خدایا ما را با آبرو بمیران

ساناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:21 ب.ظ

خواننده خاموشم.
پریسان آدم نیست
.فقط همین رو میتونم بگم

بی ادب

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ

سرکارخانم پریسان که ماه ها اومدی تو این وب و بد تراویسو گوفتی و ذهن مارو خراب کردی گناه منم گردن تو.چون تو گناهت سنگینه زحمت گناه منم در مورد تراویس اون دنیا بکش.حالا اوو همه حرف و کامنت شد سو تفاهم?جمع کن خودتو ادا تنگارم در نیار

الی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ

عه یه الی دیگه هم اینجا کامنت میذاره :|
واقعا احمدوند چس ناله اس

واقعا چس ناله بود.اصلا دوستش نداشتم

..... شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:25 ب.ظ

راه جدید جلب توجه پریشان یا پریسان رو هم زنده موندیم و دیدیم.جمله کامنت اخرت خیلی با حال بود.

مریم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام نظر پریسان جالب بود ولی جالبیش در این بود که این خانم بازم کامنت طلبکارانه میده:دید شما برام اهمیت نداره خب آدم حسابی اگه اهمیت نداشت چرا اینقدر تقلا میکردی ماهیت این اقا رو بهمه معرفی کنی در پایان بنده هم برای شما متاسفم

منم برای خودم متاسفم که الان گرسنه هستم و دارم کامنت تایید میکنم

پری ور بپری شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام من هم دیشب یه چیزایی بهم الهام شد و پاشدم شباهنگام توبه کردم.این کامنت اخرمه.تراویسا شیخااااا مراعفو و حلال کن.اعوذبالله من شیطان رجیم

بخشیدمت

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ب.ظ

تراویس ترسیدی جوابمو بدی.از پریسان بیشتر میترسی یا پریشان?

چی بگم والا

پریناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:53 ب.ظ

خواننده خاموشتونم.نویسندگیتون عالیه.کاش میشد از نزدیک ببینمتون

سعی کن از نزدیک نبینی منو چون واقعا تو ذوقت میخوره

کامران شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام تراویس
ای ول ،نظرات داره جنجالی میشه
بلالیه بلال
بلال دارم
حراجه حراج

کسی اینجا بلال نمیخواد.ما همه باکلاس هستیم.
کمتر از اسپرسو و قهوه اینجا سرو نمیشه

.... شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

بلالی کل بلالات ی جاچند.صدات تو مخمه

ردش کن بره

پریناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ب.ظ

والله اونجور ک پریسان گوف جذابییین

پریسان گفت؟؟؟؟؟؟
تو مگه میشناسیش؟؟

بیتا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ب.ظ

در پاسخ ب پریناز عزیز.والله اونجور ک پریسان از بی محلی تراویس میسوخت بنظر ت میشه جذاب نباشه???

چی بگم والا
دارم گیج میشم دیگه

پریناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:02 ب.ظ

دنیا کوچیکه تراویس و ارتباط ها هم گسترده.سوالت خنده دار نبود?

یعنی تو دوست پریسان هستی؟؟؟
خداییش جالب شد واسم

پریشان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:02 ب.ظ

الهی آمین
باز هم طلب عفو از شما سروران گرامی و مجاهدان در راه خدا میطلبم مخصوصا از مجاهد بزرگوار سرکار علیه بانوی ارجمند پریسان باشد که همگی در مسیر درست الهی قدم گذاشته و خداوند ما را از همه لغزش ها و خطایا محفوظ نگاه دارد و برای شما برادر گرامی نیز توفیق روز افزون را از خداوند باریتعالی مسئلت دارم.
فدوی أمت پریشان بانو پریشان دل و پریشان حال

تو که انگار داری وصیت نامه مینویسی

ساناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ب.ظ

شماها حالتون خوبه؟؟؟
اون تراویس هم که همیشه گیج میزنه
من فکر کنم یکی پستها رو مینویسه و یکی دیگه هم جواب کامنتها رو میده از بس که گیجهخخخخخخخخخخخخخ

یکی دیگه هم حتما میره دختربازی

کامران به .... شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ب.ظ

قیمت توافقی جناب
خودمم میخوام ردش کنم زدم تو ملک و املاک
البته ماشینم خرید و فروش میکنم پیکان جوانان گوجه ای مدل ٥٨اونم قیمت توافقی

گلی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ب.ظ

منم با نظر بیتا موافقم،.حتما خدای جذابیت هستی تراویس که این همه خاطر خواه داری از حروف الفبا تا بچه های بلاگستان

خدای جذابیت!!!!!!!!!!

.... شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:11 ب.ظ

....به کامران خان
میام سر گذر کل بارتو میخرم .درمورد پیکانتم چندتا کارکرده?شاسیش سالمه?موتورش باز شده?

بابا اینجا معامله نکنید

ابر سلطان کامنت گذاران شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام بیا ببین چه خبره باز هم اغتشاشگران و یاغیان

چی بگم والا

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:14 ب.ظ

پریشان رشتت چیه?نگو برا کنکور پزشکی میخونی ک باور نمیکنم.وصیت نامه امام تو دانشگاهم اینقد کلمات سنگین نداشت

والا

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ

بیتا و گلی چرا خدای جذابیت تراویس اونیه که به همتون نظر داره

بیچاره از تراویس که سری سر به زیر و دلی سربلند داره

کامران به .... شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ب.ظ

والا جناب دروغ چرا.نمیخوام دینی گردنم باشه،والا دو بار وأشر سرسیلندر سوزونده، ولی خب بهرحال عروسکیه واسه خودش،دست یه دختر دانشجو بوده که باهاش میرفته دانشگاه و میومده،من خریدم ازش یک و سیصد حالا چون شمایی میدم یک و صد ،دویست تا تخفیف ،بلالا هم روش

عجب معامله گر خوبی هستی

پریشان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ب.ظ

تراویس اصلا تو میدونی توبه نصوح یعنی چی؟؟؟تو میدونی دید من به دنیا و آدما چقد عوض شده همچین حرفی نمیزدی
بیا تا قدر یکدیگر بدانیمممممممممم

چشم

.... شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ب.ظ

.... به کامرانببین داداش معامله اولم نیست. بیا نمایشگام ببینم عروسکتو .نقد میخرم ازت هشتصدتومن تواین بازار کساد. بجون ی دونه بچم رو دستم میمونه این

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:30 ب.ظ

رشتش چیه این پریشان.فقه یا معارف یاعربی?

چی میدونم بابا.دارین میرین رو مخم

پریشان به ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:31 ب.ظ

ندا جون رشته من هنرهای تجسمی هست ولی چیزی که هست بنده خیلی آدم شناسم و سعی در تنویر أفکار عمومی و روشنگری دارم ،باشد که مورد مقبول بیفتد
فدوی امت:پریشان بانو پریشان دل و پریشان حال

خدا رو شکر که پزشکی نیستی

ابر سلطان کامنت گذاران شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:34 ب.ظ

اغتشاش کنین کار خوبیه

کامران شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ب.ظ

به ....
بجون داداش ضرره,این الان میشه روش وأم گرفت

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ب.ظ

پریشان تجسمت از تراویس چیه

Mahta شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ب.ظ

این دختره پریسان خله.یه تختش کمه
اختلافتون سر مسائل عاطفی بوده

والا من خودمم نمیدونم

پریسان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ب.ظ

تراویس عزیز واقعا متاسفم که با کامنتم بازم کامتدونی پر شده از کامنتای بی ارزش
بهشون حق بده طفلکا کنجکاون.
فقط حیف که هیچی رو متوجه نمی شن هرگز

جالب اینجاست که خودمم هیچی متوجه نمیشم و این که از کی تا کی از یه عوضی منحرف متجاوز کثیف بیمار روانی پلید و بی خانواده تبدیل شدم به تراویس عزیز؟؟؟؟

ساناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ب.ظ

پریسان فکر میکردیم شجاع باشی
نمیدونستیم اینقدر بزدلی

درست حرف بزن بی ادب

پریشان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ب.ظ

اول از همه از برادر تراویس مراتب قدردانی رو بعمل میارم بخاطر اینکه آنلاین کامنتا رو تایید میکنن و سپس از دوست بسیار عزیزم ندا جون میخوام با توجه به توبه ای که بنده نمودم و در حال حاضر بنده یکی از بندگان توبه کار به درگاه خداوند محسوب میشم اینجانب رو در مورد به پاسخ سوالتون مورد عفو قرار بدن و عذر بنده را پذیرا باشین
فدوی امت ؛پریشان بانو پریشان دل و پریشان حال

اوه.انگار اینجا کلاس ادبیات فارسی کهن هست

گلی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ب.ظ

به پریسان آنلاین شد ،بهله ما هم میخواستیم بدونیم اون آدم عوضی و کثیف چطور تبدیل به عزیز دل خانم پریسان شد؟؟

ندا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ب.ظ

پریشان بانو از تو غاراومدی?جزو اصحاب کهف بودی?توبتوبشکن یه بار چیزی نمیشه دوست دارم بدونم تجسمتو اخه توکامنتاهم گوفتن جذابه تراویس

کامران شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ب.ظ

کامران به .....
داداش ما اینجا بست نشستیم منتظر جواب شماییم
پریسان جان شما بلال و پیکان نمیخوای
شما که باطن سنج و نکته بین هستین باید ببینین که من رو راست رو راستم البته اگه اشتباهی رو که در مورد تراویس خان انجام دادی در مورد بنده هم انجام ندین و منم تبدیل به رذل و پست و ...بشم

fahi شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

با خوندن پست احساس کردم هنوز ب همسرت علاقمندی، اگه سین هم بتو کشش داره زندگی تو از نو بساز...

دیره گلم دیگه

مهدیس شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 ب.ظ

من هم پریسان رو میشناسم و هم اون تراویس آشغال رو.اون نظر رو هم پریسان نداده.و یه چیز دیگه تراویس کثیف ترین آدمی هست که توی زندگیم دیدم.

خیلی ممنون

پریناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ب.ظ

پریسان سلام چرا جوتب پی اممو ندادی تو تلگرام

میشناسیش؟؟؟

پریناز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:59 ب.ظ

عه مهدیسم اینجاست.بله میشناسمش.ماتوگذوه اولی ک زدی بودیم

پریسان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:07 ب.ظ

خوشحالم بخاطر کامنتی که دادم
اقای تراویس گفتن عزیز خیلی تعجب اور نیست
خانوم گلی من نگفتم عزیز دل خوب چشمات رو وا کن و بخون
تبدیل تراویس از حیوون ب عزیر ب خودم و تراویس حق داره
اما می فهمم ک دارین از کنجکاوی می سوزین
خانوم مهدیس تو اصلا من رو نمی شناسی اما من هم بیمار تر از شما کسی رو نمی شناسم .نمی دونم چرا میخوای خودت رو ب من بچسبونی من رو فقط آنا می شناسه که خیلی وقته اینجاها نمیاد
خانوم پریناز مشکل روانی داری شما.چقدر دوست داری خودت رو دوست من نشون بدی
من شما ها رو هیچ جام نمی دونم و هیچ کسی رو نمی شناسم ولی خوشحالم ک انقدر کوچیکین که میخواین خودتون رو ب من بچسبونین.
خیلی دارم با کامنتا می خندم
پریشان تو هم گفتن نداری از اسمت شخصیتت مشخصه

پریسان عزیز پشت کلمات تند وتیز و جگرسوز تو قلبی وجود داره که واسه کشف مهربونیش کمی باید صبور بود و مدارا کرد.
پریسان عزیزم منو ببخش اگر اذیتت کردم.
بوس بوس

سحر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:31 ب.ظ

چه بدبختی ای راه افتاده اینجا!!! اصن معلوم نیست کی ب کیه. بلانسبت میگن سگ صاحبشو نمیشناسه الان فهمیدم معنیشو!!!

خدا رو شکر بالاخره این وبلاگ از یه جهت آموزشی بود و شما چیزی یاد گرفتی

پریشان به پریسان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:35 ب.ظ

دوست عزیز اسم من برگرفته از خلق و خو و شخصیت شما داره
خدارو بخاطر داشتن همچین عبرت گیرنده هایی شکر میگم
هیچ کس تمایلی بخاطر دگرگونی احوال شما نداره این عقده های درونی شماست که خیلی دوس داره با نظراتش جلب توجه کنه

ببخشید

مونا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:40 ب.ظ http://3pecter.ir

سلام تراویس چطوری

سلام
خوبم
مرسی

پریچهر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:56 ق.ظ

تبدیل تراویس از حییون ب عزیزم ب تودم و تراویس حق داره
ربط دار منظورت بوده عایا?بانوی های کلاس . ملکه دختران جهان . مرکب نشین زیبا رویان.افتخاربده مارو ب خودت بچسبون.که از چسبیدنت کلی افتخارنصیبمون میشه.بچسب دیگه .

ستایش یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام
میخونمتون در تموم أین مدت شاهد فحاشی پریسان و کینه ای که از شما داشتن بودم راستش برام جالب شد امشب که نظراتتون خوندم نتونستم از شدت تعجب نظر نزارم روی صحبتم با خانومه پریسانه راستش بأنوی محترم خیلی دلم میخواد بدونم شما که دلیل کینه تون از أین اقا رو همه جا جار زدین و و ب های دیگه حتی اغتشاش إیجاد کردی و همه جاایشون رو پست و هوسباز و س ک س پولی و حیوون و .... خطاب میکردین چه طور یکهو شدن عزیز ؟؟!!!!خب خانوم محترم همونطور که دلیل کینه و فحاشی تو همه جا جا زدی دلیل. عذر خواهیتم از أین بنده خدا پرده بردار حداقل ملت بدونن مسخره کردین همه رو؟؟؟!!!الان دیگه اون کارو نمیکنه یادروغ گفتی از اول؟!!
جالب اینجاست یه روز تو و أین اقا به هم فحش میدین یهروز قربون صدقه و عذر خواهیتم؟! خب بابا همه فهمیدن شما دو تا دوباره با هم شدین پس جمع کنین ادا هاتون رو . از دختر های اون سمت همین کارابر میاد دیگه:)
پریسان رشتی گرامی لطفا دلیل خوب شدنت با أین اقا رو بگو و پرده بردار چون مسؤول ذهنیت خواننده هاش نسبت به ایشونی نمیشه که یه روز جلوی همه رو بهش بد بین کنی و یهروز عذرخواهی کنی !!!!
شما هم جناب تراویس لطف کن و رو رأست باش یه روز بهش فحش میدی و و برا پست مینویسی میگی گه تو قیافه فلان پریسان و یه روز بهش میگی بوس بوس و عزیزم!!!!
أین همه حجم تناقض در شما ها نوبره والا!
یه کلوم بگین از قبل با هم دوست بودیم از طریق گروه بینمون شکراب شد حالا دوباره بعد به مدت بینمون عسل شد و با هم شدیم وإلا:) دیگه ملت رو چرا مسخره خودتًون کردین؟!جالب اینجاست که همش دم أر حقایق و تلاش برأی فهمین حقیقا و بد نشون دادن تراویس به همه داشتی و الان بعد اون همه نوشتی سو تفاهم بود ؟؟!!!! نوشتی بین خودمون حل شد؟؟!!جالب تَر خود تراویسه که تو نظر اولت و سر شب نمیدونه خودشم که چرا باهاش خوب شدی بعد چند سأعت بعد طَی یک حرکت معجزه وار متوجه میشه و :پری تبدیل به عزیزم و بوس میشه!! و تازه به هر کی از پریسان بد بگه اعتراض :میکنه و میگم حالا دوستیتون از ابن به بعد پایدار فقط ایندفعه :مراقب باشین دیگه جایی سوتی ندین که مث سری پیش لو برین
ایندفعه دیگه مراقب أسکرین شات ها و چت هاتون باشید لطفا
با تشکر از بازیگران شو تابستانه پریسان و تراویس :)

اهان راستی اصلنا متوجه کامنت پریسان و توبه و عذرخواهی یهویی و بی دلیلش با موضوع پست نشدم. وإلا !شما متوجه شدین به منم بگین شب تون رنگی.

ستایش یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:36 ق.ظ

راستی از "میم لبخند قشنگ" چه خبر؟؟چیزی أزش نمنینویسی !! کی بود میگفتی عشقم یادمه اون هم رشتی بًود گفتی! کلا به دخترای. اون منطقه خاصی داری در هر صًورت درانتخاب آدم های اشتباه تبحر داری :)

اهان این رو هم أضافه کنم که امیدوارم پریسان بانو دیگه مردان متأهل رو از تنهایی در نیارن .

ستایش یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:38 ق.ظ

متن بالا هم عالی بود راجب سین رأی میدم منم:)

مرسی ستایش

رها یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:42 ق.ظ

این پریسان مشکل روحی روانی داره
خدا شفاش بده

مروارید یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ق.ظ

آخه مرد تو چقدر بدی چرا زن به این خوبی تحصیل کرده شاغل از دست دادی چرا اینقدر اذیتش کردی امثال تو زندگی خوبو به گند میکشن آهش میگیرتت.....

برو دنبالش ازش بخواه حلالت کنه بدجنس نباش...تو خدا اگه دین نداری تو رو انسانیت تورو وجدان اینقدر اذیت نکنید این خانومارو که باهزار امید میان همراهتون باش...

دلم گرفت بدجور

Mohammad یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام تراویس
خوبی ؟
خدا رو شکر مشکل شما و پریسان سوتفاهم بود
همه چی آرومه .....

خاله ریزه یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

افکار پریشونی که آزارت میدن..
به امید آرامش

مرسی

ستایش یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ

من دو تا کامنت دیگه هم داده بودم چرا تاییدشىن نکردی؟؟؟!!!
جوابی واسه حرفام نداشتی که تأیید نکردی خوشحالم چونکه همه حرفام عین حقیقت بوده هههه پس لطفا ادعای دموکراسی و أزادی بیان نداشتی باش :))
محتوای اون دو تا نظر من دست تو و پریسان رو میکرد تأیید نکردی که پریسان ناراحت نشه یه وقت بینتون شکراب نشه دوباره .اینجوری با تأیید نکردن نظرات حقیقت وار فقط خًودتون رو بیشتر محکوم کردی و متهم واینکه همه میدونن که فقط کامنت هایی تأیید میکنی که به نفعت باشه :)))إینو همه متوجه شدن . و دلم میخواد همه بدونن این رو . کسایی که باورت دارن .وگرنه اگه حرفام نادرست بود و بیگناه بودّی که تأیید میکردی و جوابی داشتی برأی إثبات غلط بًودن حرفام حرفام تند و تیز بود و دلم میخواد همه بدونن که تو وپریسان دستتون تو یه کأسه اس و فقط تموم این مدت همه رو مسخره خودتون کرده بودین اخرشم پشت سر همه غیبت میکنیم دوتایی و به ریش همه مون میخندین.راستی مراقب أسکرین شات ها و چت هاتون إینسری باشین لو نرین دوباره:) . در ضمن این کار شما یکجور توهین به شعور مخاطبه انگار میزنی تو دهن کسی که اون نظر رو داده با مخفی کردن نظرش.
در هر صورت برأی خودم متاسفم که تا حالا میخًوندمت و مخاطبت بودم با این کار امروز ت دیگه دوس ندارم بخونمت و شناختمت. دوستی مخفیانه مجدد بانو پریسان و شما رو تبریک میگم :) ))))برام مهم نیس که این نظرمم تأیید میکنی یا نه مهم اینه حرفامو حقیقتًو گفتم و خودت که میخونی حداقل خودتًو که نمیتونی گول بزنی و دروغ بگی به خودت .با تشکر از بازیگران شو تراویس و پریسان که نقشه و تیاتر جالبی رو براتون پیش بردن. و تهش با هم شدن دوباره.مراقب دوس دختر جدیدت و البته سابقت پریسان بانو باش با اون قلب مهربونششش امیدوارم دیگه هیچ مردی رو از تنهایی در نیاره و تو هیچ وبی مزاحم نشه. مثال وب دکتر پیمان سن و سال أقایون دکتر میپرسن و وب آقای محمد و.. شعارشم تو همه وب ها این بود نمیتونم در برابر کثافت کاری سکوت کنم هه تو وب ماهی هم همینو گفت حتی ولی حالا چی شده که کثافت تبدیل به بوس بوس و عزیزم و گلستون شده خدا داند. نمیدونم با عشقت میم لبخند قشنگ چه کردی ولی مراقب اونم باش چون دوس دختر های شمالی تو همشون مراقبت میخوان وگرنه دس از پا خطا کنی أبروتو همه جا میبرن :)))) خدانگهدار.

دکتر پیمان یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:50 ب.ظ http://peyman doctor.blogfa.com

سلام جناب تراویس .امیدوارم که خوب باشین
فقط خواستم عرض ادبی کرده باشم اسمم رو تو کامنتا دیدم
خوبه که کدورت ها بین شما و خانم پریسان رفع شد

ستایش دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:19 ق.ظ

خب ...,
الان که یه روز از ثبت نظرم گذشته فکر میکنم کمی تند رفتم البته خیلی بیشتر از کمی شاید":(.. خواستم معذرت بخًام .بعد از ثبت نظرم فکر کردم شاید به درصد اون چیزی که اون لحظه تو ذهن من گذشته و تعبیرم از این ماجرا غلط باشه شاید فقط یه درصدمن قضاًوت نادرست و نابجایی کرده باشم . تراویس جان من جرّأت اینو دارم که بگم ببخشیدامیدوارم اگر حرفی زدم که ناراحت شدی ببخشی و بدونی از روی عصبانیت اون برداشت بوده. توذهنم و درست و غلطش با خداست.ولی الان ازت ممنونم و خوشحالم که تأیید نشدن .میدونی شاید اگه نظرم رو تأیید میکردی الان بیشتر شرمنده میبودم چون بعد عصبانیت که آدم منطقی فک میکنه میبینه شاید من اشتباه کرده باشم و عذاب وجدان بیشتری میگیره.تراویس تو قضاًوت مخاطبت رو پوشًوندی و این اصن کار بدّی نبود به نظرم یه حرکت جالب بود تازه:)اینکه به سری کامنت هارو بنا برصلاح دید خودت محرمانه نگه داری أیده نویسنده جالبی مث تو خواهد بود:) راستی .اقای دکتر اسم شمارو بردم اون موقع خواننده وبتىن بودم در سکوت :) اینجارم در سکوت میخونم البته .تو مسابقه رأی میدم.موفق و شاد باشید

ستایش دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:52 ق.ظ

فقط پریسان خانوم علت این تصمیم رو هم توضیح میدادن.واسه خیلی ها جالبه بدونن چی شد یهو تجدید نظر کردن .ولی مهم اینه کدورت ها حل شد خداروشکر:)
تراویس کجایی؟پست نمیزاری؟

مونا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:20 ق.ظ http://3pecter.ir

این همه فضولی در طول تاریخ بی سابقه س

قربونت

پریسان دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:46 ب.ظ

نچ نچ نچ ستایش جان حداقل میذاشتی 2 روز بگذره بعد انقدر تغییر عقیده میدادی! :))
چرا دوستی مخفیانه؟! من و تراویس متاسفانه متاسفانه از هم دوریم وگرنه من حتما همینجا تراویس رو به یه شام دعوت میکردم! :))
در مورد تغییر دیدگامم یه چبزی هست ک بین من و تراویس بود ! ولی چون اینجا بهش توهین کردم اینجام ازش عذر خواستم!
می دونم کنجکاویت برطرف نشد!

بانو دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام تراویس برای منم خیلی جای تعجب داره که پریسان چطور تغییر رأی داده البته با ادبیات ایشون معلومه چقد خاتم بی ادبی هستن
پریسان جان خانم محترمی که چند ماه تمام دوره افتادی توی بلاگستان و تو این وب و اون وب و به همه شخصیت پلید تراویس معرفی میکردی همون موقع یادتون نبود این روابط و دلخوریا بخودتون ربط داره و نباید جار میزدی الانم کسی تمایلی به مسئله بین شما و تراویس و رفع کدورت ها نداشت و نداره و باز این خود حقیرتون بود که اومدن جار زدن،شما یا مشکل روانی دارین که حتما و حتما با یه روانپزشک در ارتباط باشین و یا کمبود توجه که باز هم به روانکاو مراجعه کنین از شخصیت شما در بی آبرو کردن أفراد و گستاخی در کلماتتون شخصیتتون معلومه ،اما جناب تراویس منم با ستایش موافقم شما یه شوی تابستونی به راه انداختین که باید عرض کنم تا الان بخاطر صداقت در بیان احساساتتون هرچند که تمامی احساساتتون پاک نبود ولی جسارت بیان اونو داشتین میخوندمتون ولی با اینکارتون متوجه شدم شما هم آدم صادقی نیستین

حنا دختری در مزرعه دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ب.ظ

پسرک پر حاشیه

رهگذر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ

می بینم کههههه هلنا دوباره برگشته اما به یه اسم دیگه!

الی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ

نمی دونم این جریانات شو بوده یا نه . ولی میدونم اگه هم شو بوده باشه برخلاف حرف ستایش نه به ما بلکه به خودتون خندیدید
کسی که اینکار و کنه بیکاره و کمبودتوجه داره
و به چشم بیمار باید نگاش کرد من میبخشم از بقیه هم می خوام هرجا اینجور بیمارا و دیدن درک کنن و ببخشن
بازم میگم اگه واقعا شو بوده باشه

سحر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام پسرم. بخدا اگه مغزم بکشه بفهمم پریسان و پریشان و پریناز و پری ور بپری و اینهمه پر حرف حسابشون چیه و الان اینجا چی به چیه دقیقن! بقول یکی از دوستان خدا بدادت برسه مرد!!!!

خانم ف سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:44 ق.ظ http://khanomef.blogsky.com

وبت داره رو به بچه بازی های دختر دبیرستانی های دهه هفتادی میره،کلا رو به زوال داره میره این وبلاگ،یه فکری بکن!

خودم هم دارم رو به زوال میرم.چاره ای نیست

کامران به .... سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:58 ب.ظ

.... عزیز داداش چی شد ؟ تصمیم نگرفتی؟

نه آقا جان.من نه پیکان میخوام نه بلال میخوام.شما هی بیا کار ما رو کساد بکن

ترانه سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:32 ب.ظ

بنظرم این ها برمیگرده به اشنایی قبل ازدواج که تایم مهمی هست و خانواده های ایرانی توش یا افراط دارن یا تفریط

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:01 ب.ظ

انقدر خنده دار بود که حد نداره....
واسیلی کاندینسکی؟؟؟
زانو زدن جلوی مریم مجدلیه؟؟؟؟ .... هاهاهاها
خیلی خوب بود
شوخ طبعیت منو کشته

قربونت.لطف داری.طه دختری یا پسر؟

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:38 ب.ظ

دختر

خیره ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد