تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که از آنچه دارد راضی نیست،اگر صاحب تمام دنیا هم بشود،باز ناراضی و بی نواست.

واقعا زن ها واسه من عجیب و ناشناخته هستن و هر چقدر بیشتر که زنها رو میشناسم بیشتر تاسف میخورم براشون به خاطر بعضی از اخلاقهای احمقانه شون که متاسفانه باید بگم در اکثریت قریب به اتفاق خانمها این اخلاقیات وجود داره.امیدوارم خوانندگان خانم وبلاگ بنده حقیر رو عفو بفرمایید اگر از خوندن این پست ناراحت میشن.اما عین حقیقت هست و تمام این صحبت ها یا در زندگی خودم بوده یا دیدم از نزدیک یا در اطرافم رخ داده.

بسیاری از دخترها در زمان مجردی بدترین دوست پسرها رو داشتن و بدترین ضربه ها رو ازشون خوردن،یا پولشون رو بالا کشیدن،یا مجبورشون کردن به دوستاشون هم بدن،یا کتکشون زدن،یا فحششون دادن،یا بدترین رفتارها رو باهاشون کردن و خرج نکردن واسشون یا زمانهای طولانی سرقرار زیر آفتاب و بارون قالشون گذاشتن.یا ازشون فیلم گرفتن و به دوستاشون هم نشون دادن یارفتن با دوستای دختره هم دوست شدن یا با صدتا بودن و هزاران مورد دیگه و پشت سرشون هم به ریششون خندیدن و عکساشون رو به دوستاشون نشون دادن بعد همون دخترا وقتی که دیگه از دادن مفت خسته شدن و یه پسر بیچاره ای میاد خواستگاریشون این قدر واسش صاقچه بالا گذاشتن که پسره رو فراری میدن و بعد آه و واویلا که چرا خواستگار نیست و بعد هم که ازدواج کردن از شوهر بدبخت و بیچاره سرویس طلا میخوان و ماشین مدل بالا میخوان و خونه آنچنانی میخوان و انتظارات بالا دارن.من واقعا نمیدونم این دخترا و زنها پیش خودشون چی فکر میکنن؟شمایی که خونه پدرتون هیچی نبودین و دوست پسرهاتون هم که جلو و عقبتون رو مفت و مجانی یکی کردن دیگه چه انتظاری از شوهر بدبخت و بیچاره دارین که هر روز به خاطر ماشین و مبل و طلا میرین رو اعصابش.

والا من اگر دختر بودم و شوهرم معتاد و تنبل و خانم باز نبود کلاهم رو پرت میکردم هوا و دو دستی بهش میچسبیدم.یه چیز دیگه هم خدمت شما عرض کنم که فکر نکنید اگر از شوهرتون طلاق بگیرین و یا بهش بی محلی بکنید بهتر از شما پیدا نمیکنه.از این توهم بیرون بیایین،پیدا کردن دوست دختر و خانم خراب واسه تخلیه تو این دوره زمونه خیلی آسون شده.

همین موضوع در مورد دوست پسر هم صدق میکنه.اگر پسر خوبی توی زندگیتون هست که از روز اول سر صحبت بیا خونمون رو باز نمیکنه و بچه مودبی هست و تک پره از دستش ندین.

اصلا من آدم گه و بی خانواده و مریض و منحرف و لاشی و بیمار و هر چی که شما بگین درسته من همون هستم.ولی به پیر به پیغمبر این راهی که اکثر خانمها با نارضایتی و جنگ سرد و خیانت نسبت به شوهرهای بیچارشون در پیش گرفتن اشتباهه.فکر میکنید طلاق دادن زن کار سخت و نشد و محال و غیر ممکنی هست؟این پنبه رو از تو گوشتون در بیارین که مهریه ضامن شما هست و این صحبتها،توی این کشور و توی قانون ما همه چیز به نفع مرداست.والا به خدا من بعضی وقتها که بعضی رفتار زن ها رو میبینم مغزم سوت میکشه. با یه پسر چلقوز و چیپ و آسمون جل و بی کار و بی پول دوستی میکنن ولی پیش شوهر خودشون نمیخوابن.یا اگر مجرد هستن با صدتا پسر خانم باز و مزخرف رفاقت میکنن و دوستای پسره هم ترتیبش رو میدن فقط به خاطر این که طرف اسپورتیج داره.ولی حاضر نیستن با یه پسر سالم و خوب و کاری که مثلا پراید داره یا اصلا ماشین نداره دوستی بکنن.

من که خودم دیگه گه بخورم ازدواج بکنم یا با دختری رفیق بشم اما اینا رو واسه خودتون گفتم که اخلاقیات و رفتارهاتون رو درست بکنید و قدر شوهراتون رو بدونید.

امیدوارم که کسی ناراحت نشه.قربون همتون.

نظرات 26 + ارسال نظر
x چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:56 ب.ظ http://malakiti.blogsky.com

دیدن خانم ها از نگاه اقایون ٬ برام جالب بود
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه .... التماس دعا!

الهی آمین

سحر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ب.ظ

مشکل ریشه ای تر از این حرفاس. بنظر من بجای دفاع کورکورانه و یا کوبیدن کورکورانه، اصل قضیه رو باید فهمید. من فکر میکنم انقد اومدن توی گوش ملت خوندن و از قول فلان دکتر فلان دانشگاه (که من خودم چنتاشون رو بررسی کردم و اصلن وجود خارجی نداشتن) خلاصه انقد دلیل علمی الکی آوردن که زنها از لحاظ علمی نمیتونن با بیشتر از یه نفر باشن ولی مردا از لحاظ علمی !!! باید و میتونن با چنتا زن باشن، و انقد قانون به نفع چند همسری وضع کردن، که زن امروزی که دید نمیتونه با این موج زن ستیزی مبارزه کنه، یه مبارزه منفی ناخوداگاه راه انداخت، و متاسفانه به بهترین شکل ثابت کرد زن هم میتونه پا به پای مردها پست و کثیف و خیانتکار باشه.من اینجوری فکر میکنم اما نظر شما هم محترمه

چی بگم والا

پریسان چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ب.ظ

نه چرا ناراحت بشیم!
حرفاتم قبول دارم
اما اخرش میگم خلایق هر چه لایق!!!

پریسان چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ

یعنی دیگه حروف الفبا نداریم؟!
حیف

نداریم
دیگه از این به بعد فقط نصیحت داریم

متاسف چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:41 ب.ظ

کافر همه را به کیش خویش می بیند
چرا فک می کنید که همه خانم ها اهل دوستی با پسرا و دادن بهشون هستن لابد دور و بریهاتون این مدلین که پیشنهاد می کنم در مورد اطرافیانتون تجدید نظر کنید

ببخشید

fahi چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ب.ظ

باز هم جنس مذکر!! باز هم انگشت اتهامی که بطرف زن برده میشه!! مردها همیشه ساده ترین کار رو انجام میدن مقصر نشون دادن زن و توهین و تحقیر اون!! چرا ی زن مردی رو که نه معتاده نه تنبله نه خانم باز رها می کنه؟ چون اون مرد شخصیت زن شو با توهین هاش تحقیر کردناش مقایسه کردن و جدال همه روزه فراری میده کاش اون مرد معتاد بود ولی به زنش عزت میداد کاش معتاد بود ولی به زنش شخصیت میداد کاری می کرد که زنش بافتخار اونو بعنوان شوهرش معرفی کنه نه که هر روز در ذهنش آرزوی مرگش بکنه.
زندگی زناشویی دو طرفه س زندگی که تمام میشه طرفین به ی اندازه درش نقش داشتن.

ببخشید

sin پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ق.ظ http://lifewithoutme.blogsky.com

چرا یه چیزی مینویسید ک بعدش بگید ببخشید؟
من که اصن از حرفای شما خشمگین نمیشم و حتی بهم بر هم نمیخوره.ولی دوس دارم بگم پشت همین چهره احمقی که شما از زن ها میبینید چ بسا سیاست ها و اندیشه ها و آینده نگری ها نهفته س. من دوست پسر دارم پسش میزنم و براش ی عالمه خط قرمز گذاشتم مونده و سمت کسی نمیره چون دوسم داره. چیزی که تو نوشتتون اصن حس نکردم ارتباط دوست داشتن و وصل بودن آدمها به هم بود.
راستییییی نمیخواد بگی ببخشید.من میبخشمت
اون پاراگراف آخرو هم یه تجدید نظر بکنین
شب خوش

چی بگم والا

فاطمه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:19 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

سلام،
آخه برعکسش اینه که دختره با بدبختی و بی پولی و بی ماشینی و ... پسره حالا چه دوست پسر چه شوهر، کنار میاد. آخرش یا پسره ولش میکنه یا سرش هوو میاد!
انگار هیچی سرجای خودش نیست!
خیلی یه طرفه به قاضی رفتین انگار تمام زن ها گناهکار رو مردها قدیسه هستن. پس این مردای زن دار که خیانت میکنن گناهکار نیستن. دخترا احمقن که حرف مردای زن دار رو باور میکنن که مثلا زنشون کم محلشون میکنه! یا کنارشون سه ماهی یه بارم نمی خوابه. مردا چرا این کار رو میکنن؟؟
اگه این طرف زن خائن هست اون طرفم مرد خائن هست!!!

در کل با وجود همه اینا بهترین راه اینه که زیاد درگیر این مسائل نشد و راه درست رو رفت. حتی از آدم های این مدلی که فقط درباره این چیزا حرف میزنن دوری کنیم فک کنم زندگی سالم تری داشته باشیم.

یک زن پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:41 ق.ظ

خوشم میاد که تو پاراگراف دوم، دلیل تمام رفتارای دخترای این دوره زمونه رو گفتی و صراحتا توضیح دادی که پسرای این دوره زمونه چقدر آشغال و بدرد نخورن...
دخترا اکثرشون حداقل زمانی که دوست دختر کسی هستن آدم هستند و به قول خودت مفت بهش میدن و بخاطرش یه ساعت زیر بارون و آفتاب وایمستن، ولی بعد که جنس مردا رو میشناسن دیگه اعتماد نمیکنن و پدر شوهرشون رو به معنای واقعی درمیارن
ولی بالاخره همه دخترا به این نتیجه خواهند رسید که مردا فقط هفته ای یه ساعت به دردشون میخورن و بقیه مواقع باید کلاه خودشون رو بندازن هوا و دودستی بچسبن به خودشون و به ریش همه ی مردا بخندن

شاپرک پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:42 ق.ظ

مجبورش کرده به دوستاش هم بده؟؟؟؟؟؟؟؟
اونیکه این حرکت و می کنه خرابه و جز دسته ی خانم و آقایون معمولی جا نمی گیره. نمی دونم چرا این موضوع و جز مسائل روتین مثل پول بالا کشیدن و بد رفتاری اینا گذاشتی ؟
اینکه اگه دختر بودی و با شوهر معتاد و خانم باز کلاهت و می انداختی بالا " تو که بعله!!!! تو با بدتر از ایناش هم ذوق می کنی
بعدشم اینقدر مرد کثیف و هرزه تو جامعه داریم که به زنا دیگه نمی رسه
همین آشغالایی که چشمشون با دیدن یه زن دو دو می زنه و از هیچ هتک حرمت کلامی و فکری فروگزار نیستن..
جون خودشون همسرشون کم محلش می کنه و پیشش نمی خوابه
بهتره که اول برای مردا متاسف بشی و بری اونا رو نقد کنی

مروارید پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:06 ق.ظ

خوب بخون:

در زندگی هر مردی مخدری است
به نام زن که
دوریش -بیمحلیش-ترکش....

خماری میاورد خماری.......

چقدر شما مردا ساده اید .....

دم روزگار گرم که حال هر کسی رو که باید میگیره بوقتش...

اون مردا یا بهتر بگم نامردایی که تعریف کردی...


یه جایی یه روزی همچین پدر جدشونو در میاره که بیا و ببین

شب دراز است و قلندر بیدار..........

. پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:34 ق.ظ

باشه شماعا خوب

الی پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:11 ب.ظ

پیشنهاد من به دوستان اینه که: نگاه نکنید کی میگه ببینید چی میگه.
دیدتون از تراویس رو بذارین کنار یه لحظه. همه خانما رو نگفتن که، به یه دسته اشاره کردن فقط. هوم؟
درست میگن تا حد خوبی!

مرسی الی جان

خاله ریزه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:14 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

واه واه

نل پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:47 ب.ظ

تراویس تو ب من پسری نشون بده معتاد.تنبل.خانم باز نباشه.و اخلاقم داشته باشه.رسما خودم صیغه عقد دایمو جاری میکنم!

خودم

فرن پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:48 ب.ظ

بهترین حرفها با بدترین لحن ممکن رو گفتی.میخوای چند درصد حرفات رو گوش بدن؟پسر خوب درست حرفتو بزن خو.

مونا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:09 ب.ظ http://marpel.ir

متاسفانه زیادن از این دسته ! درصد شدتش متفاوته .
خانومی که متاهل میبینی از صبح تا شب داره با هزارتا مرد چت میکنه و وقتی هم بهش میگی میگه دارم مگه چیکار میکنم ؟! یه چت سادست.
همین چت ساده هم خیانت محسوب میشه . اگر نمیشه چرا از شوهرشون مخفی میکنن !

نل جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:35 ق.ظ

تراویس جان
شما تنبل نیستی.اهل کاری وتلاش میکنی و این خیلییییی عاالیه:)
اخلاق زندگی مشترکتو نمیدونم ولی ظاهرا خوش اخلاق و مهربونی.و یادمه ب خاسته های خانمت برخلاف میلت عمل میکردی.صرفاچون سین میخاست.(هرچندک یکی از دلایل تنهایی شدیدت همین ازخودت گذشتن بود..)
ازنظر من سیگار هم اعتیاد حساب میشه...شما اهل سیگارومشروبی...
سیگاربرای من خط قرمزه انتخابه..حتی توی پارک کسی از جلوم ردبشه و سیگار بکشه.من اذیت میشم....
شما اهل حروف الفبایی...چ قبل خانمت..چ وقت حضور خانمت..چ بعدش اهل شماره دادن و گرفتنی...
ازنظر من این یعنی خانم بازی....

من کسیو ندیدم ک این چهارگزینه داشته باشه:(:(:(:(:(:(

خیلی مخلصیم نل جان.
ما اینیم دیگه

میس تیچر جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ http://miss-teacher.blog.ir/

جمع نبند تروایس جان!

من خودم با یکی دوستم نه پول داره نه ریخت نه قیافه
ولی خیلی از مرداونیگا که گفتی داره

جمع نبستم
کار خوبی کردی

vero جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:59 ب.ظ

خب میبینم که پست جنجالی گذاشتی! می دونی من شاید تنها چند مورد از زنایی که اینکارارو می کنن دیدم. خانومایی که توصیفشون کردی مطمئنا کم نیستن ولی متاسفانه بخاطر نوع زندگیشون،خانوادشون . سطح مالیشون و چیزای دیگه همه شون دچار تله محرومیت هیجانی هستن برای همین این کارایی که توصیفشون کردی انجام میدن. واین خیلی ناراحت کنندس و تنها چیزی که بهشون کمک می کنه آگاهی دادن و کمک به شناخت خودشونه. تمام زنایی که گفتی فاقد اعتماد بنفس کافی هستن و بخاطر همون خانواده و.٫٫ که اینطور رفتار می کنن. درصدشون هم متاسفانه کم نیست.اما چیزی که مهمه اینه که ما اون خانومارو از خودمون جدا ندونیم و چون ما از اونا سالمتر زندگی می کنیم نگیم این زنا خرابن و صورت مسئله رو کلا پاک کنیم چون میشه همین خشونت زنان علیه زنان.
اغلب ما خانوما بخاطر جامعه و تربیت پدرو مادرامون اعتماد بنفس خیلی بالایی نداریم . فقط اگه تصمیم بگیریم که برای شاد بودن و خوشبختی منتظر یه شوالیه سفید نباشیم و برای خودمون زندگی کنیم اونوقت نوع مردایی که تو زندگی ما میان هم فرق می کنه.اونوقت دیگه اینهمه عمل زیبایی نداریم. به کسی باج جسمی و روحی نمیدیم که فقط بیاد مثلا مارو دوست داشته باشه. اونوقت شاید اینهمه گرسنگی جنسی و تبعیض جنسی و سنی هم نداشته باشیم.

فاطیما جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:47 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

بالاخره 70 درصد وبلاگتون رو خوندم اما یه چیزی اذیت میکنه و اونم اینه بعضی کلمات رو خیلی راحت می نویسین، زشت نیست؟ یا من زیادی مثبتم؟ نمیدونم!
یه نکته مثبت شما اینه که واقعا پشتکار داشتید و اهل کار بودین اینو تو تموم پست ها حس کردم گاهی من جای شما خسته بودم، اما سیگار و مشروب نیستم نه از لحاظ مذهبی، کلا حس بدی دارم، اما من همیشه حس میکردم مردها بدتر هستن و دختر خوب و سالم میشه پیدا کرد اما پسر نه یعنی کمترن تراویسکمترناستش رو فکر میکنم، بازم بنویسید، شما تجربه های خوبی در اختیار میذاریدحرفاتونمیذاریدنم با ادبیات شما سعی میکنم کنار بیام... من از سینمای خارج کم فیلم دیدم روزی یه فیلم معرفی کنید لطفا

مرسی فاطیمای مهربون

فاطیما شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

چقدر غلط غلوط نوشتم فاصله ها رعایت نشده بین بعضی کلمات
شاید چون با موبایل نوشتم یه جاهایی هنگیده.

عیب نداره

ترانه شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:59 ب.ظ

من شیوه قدیمی هارو برای زندگی بیشتر قبول دارم اصلا اهل طلاق نبودن با کم و زیاد میساختن دیگه در جریانید که خودم تصمیم دارم در اینده همین جوری عمل کنم چون میبینم از این طلاق ها و نساختن ها نتیجه ای نگرفتن بقیه

ترانه واقعا نمیشه مثل قدیمی ها زندگی کرد.الان همه چیز عوض شده.

یوکتو :) شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:10 ب.ظ http://yukto.blog.ir

خیلی باحال گفتی قدر شوهراتونو بدونید!
باشه میدونم!
شوهر شوهره شوهر !
بالشت پره شوهر !
خوبه یا بیشتر بدونم؟

یه کم بیشتر

Mah شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:14 ب.ظ

تراویس عزیز حرفات شاید واسه ما خانومها کمى تلخ بود ولى متاسفانه واقعیت هست.راجع به جمله اخرت با تنهایى زندگیت درست نمیشه ولى یادمه دقیقا چند ماه قبل ازدواجتم گفتى من عمرا ازدواج کنم

من گه خوری زیادی خیلی میکنم

صنم چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:51 ق.ظ

میشه بگی وقتی میدونی شوهرت تو رابطس با مطلقه سن بالا بعد شب برگشته خونه چ رفتاری بکنم درسته اصلا میشه خوب بود...تو ک مدافع شدی بگو چ کنم..احمق باشم

خدا بهت صبر بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد