تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقوع ظلمت‌های ناگهانی، مانند خورشیدگرفتگی است که پایدار نمی‌ماند و ناگهان نیز از نظرها پنهان می‌شود.

سخن اول: با دوستی صحبت این رو میکردم که من باید توی ازدواج بعدیم با یه دختر پولدار ازدواج بکنم که من رو یهو چند پله جلو بندازه وگرنه تا آخر عمرم همین آش و همین کاسه هستم و پیشرفت آنچنانی نمیکنم و به من گفت که برو و ببین میتونی قبول بکنی که اون خرج بکنه؟بعد امروز کلی به این موضوع فکر کردم و دیدم من متاسفانه یا شوربختانه مثل خیلی ها دوست دختر زیاد داشتم و اتفاقا همشون هم تحصیل کرده بودن و آدمایی بودن که دستشون به دهنشون میرسه ولی حتی یک بار هم نشده که من ازشون پول بگیرم یا آویزونشون بشم که واسم چیزی بخرن یا یه چیزی تو این مایه ها و آدمی بودم که همیشه من خرج کردم و من همه چیز رو حساب کردم و من همیشه کادو و هدیه خریدم و اتفاقا اصلا هم ناراحت نیستم و تا همیشه هم به این روند ادامه میدم.چون من آدمی هستم که خودساخته هستم و این که یه دختر واسه من خرج بکنه واسم کسرشان محسوب میشه.در عجبم از پسرهایی که از دوست دخترشون پول قرض میگیرن و بهش پس نمیدن یا تیغشون میزنن.بنا براین کلا دور این رو خط کشیدم که توی ازدواج بعدیم با دختر پولداری ازدواج بکنم.

سخن دوم:کشور تبدیل شده به سرزمین قحطی زدگان و گرسنگان جنسی.

سخن سوم:اینو قبلا گفتم و دوباره هم میگم که اینستاگرام واقعا محیط بدی داره.اصلا یکی از دلایلی که وبلاگ نویسی رو برای همیشه به اینستاگرام ترجیح میدم.همین ادب و شعور خواننده ها و وبلاگ نویس هاست.خدا وکیلی قشر وبلاگ خون و وبلاگ نویس حتی مزخرف ترینشون که من باشم از سالم ترین اقشار جامعه هستن.شما کافیه یه سر به پیج های اینستاگرام بزنی و از این همه حجم بی ادبی و بی شعوری تعجب میکنید.جالب هم اینجاست اینایی که فحش میدن از کره مریخ نیومدن.همین همسایه و رفیق ما هستن.

نظرات 14 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:00 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

یوکتو :) شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:12 ب.ظ http://yukto.blog.ir

باید یکی با فلفل راه بیفته تو اینستاگرام بریزه رو زبون ملت

سحر شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ

پرده نشین- علیرضا قربانی رو گوش بده قشنگه

چشم

Mah شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:43 ب.ظ

من دقیقا ٣ تا پسر اطرافم دیدم که با دید دختر پولدار ازدواج کردن و دقیقا ٣ تاشونم جدا شدن.البته بماند که همسر خودم از روز اول گفت از معیاراى ازدواجم دخترى بود که شاغل باشه یعنى رسما گند زد بهم که شغل نداشتى عمرا هم نمیگرفتمت

ببین خوب سخته زندگی.نمیشه فقط مرد کار بکنه.زندگی نمیچرخه

نل شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:09 ب.ظ

اگ همه چی دنگی دونگی بود خیلی هم خوب و مسالمت امیزتر بود:) وظیفه هیییچ طرفی نمیشد خرج کردن یکطرفه! (در دوستی)
بسیار موافقم با مورد دو و سه:)

مرسی

سحر شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ

نظر ندم میمیرم انگار! اما من فکر میکنم چه اشکال داره مگه با یه زن شاغل و یا پولدار و یا یه مرد پولدار ازدواج کرد؟ خب زندگی راحتتر میشه. مگه اشکالش چیه؟ بنظرم هرکاری که زندگی رو ساده کنه خوبه. والا من اشکالی نمیبینم، البته تا وقتی که افکار شیطانی سراغ آدم نیاد و فقط به طمع پول نباشه

من از نظرات تو خیلی خوشحال میشم
زن با مرد پولدار ازدواج بکنه پذیرفته شده هست ولی مرد با زن پولدار تو کت من نمیره

شیدا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ http://heterism.blog.ir

سلام ببخشید
یه خانم مهدیس‌ بود اینجا
توی یکی از وب قبلیاش اسمش خانم بلور بود
بعدشم یادداشت‌های یه رقاصه رو توی بلاگ‌اسکای داشت
خواستم ببینم آدرسش رو نداری؟

همون یادداشت یک رقاصه هست اگه اشتباه نکن

fahi شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:44 ب.ظ

استادی داشتیم می گفت ازدواج نکنید اشتباهه اگه ازدواج کردید بچه دار نشید ،اشتباه دوم. من هر دوی این بقول استاد اشتباه ها رو انجام دادم از اولی آسیب زیادی دیدم ولی خدا رو شکر از دومی راضی ام ،خیلی اهل ریسکی ک دارای به ازدواج
مجدد فکر می کنی، ازدواج اگه بموقع وبا دلایل درست باشه موفق میشه اگه هدفت از ازدواج مجدد پول خانم باشه ممکنه شکست بخوری، این راهو خیلیا رفتن..

فاطیما یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:26 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

موافقم و اینکه وبلاگ به نظرم خیلی اصالت داره و من از خوندنش لذت میبرم و اتفاقا پر از تجربه اس، در جواب یکی از بچه ها باید دو طرف کار کنن، خوب این عالیه چون زن اگه استقلال مالی داشته باشه خیلی از تنش ها کم میشه، اما تو این روزا پسرا گفتینپسراده زور میرن سر کار چه برسه به دخترا، من دوس دارم برم ظرف بشورم فقط محیطش امنیت اخلاقی داشته باشه...در ضمن من فکر میکنم این حسی که شما دارین، دخترا هم دارن یعنی من خودم اینطوریم دلم نمیخواد دستمو دراز کنم پول بگیرم حتی از پدرم

متفکر یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ق.ظ

یه نصیحت از من به شما:

همیشه شیر باش بقیه از کنارت بخورن نه کفتار که از کنار بقیه بخوری.....

اینایی که میبینی میتیغن مرد نیستن.... زنم نیستن....

حیونم نیستن ....یه موجودن مثل انگل و انگلوار زندگی میکنن...مردو زن نداره کسی که خود ساخته باشه طبعش بلنده بدش میاد کسی براش خرج کنه....ولی این انگلها همیشه بدبختن چون کم کم شناخته میشن و همه ازشون متنفر.....

و شک نکن..... یه جایی یه روزی یه کسی از خودشون بدتر میتیغشون....

همه باید خوب بدونن که زندگی مثل بومرنگه و سر آدم میاد چه خوبی چه بدی .....

...........................التماس تفکر.........................

درود بر تو

مریم.ص یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:10 ب.ظ

من با چهار مرد که قصد ازدواج با من را داشتند، دوست شدم و آنها را به شیوه های مختلف امتحان کردم و آخر کار فهمیدم هر چهار نفر برای تصاحب پول و ثروتم قصد ازدواج با من را دارند. برای ما زنها فهمیدن اینکه کسی ما را به خاطر خودمان دوست دارد یا نه، زیاد سخت نیست، با یکی دوتا ترفند می فهمیم. گاهی فقط لحن تصنعی در گفتن جمله "دوستت دارم " فرد را لو می دهد.

تو ثروتمندی؟؟؟

وی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ق.ظ

یه عده ای از اینسایی ها هم همین وبلاگیها هستن که تظاهرشون حال ادمو بهم میزنه.

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ب.ظ

من که اینستاگرام ندارم
اما به تازگی به یه حقیقتی در زندگی پی بردم و اونم اینه که اگه هر از گاهی (شده توی خلوت خودت یا فقط در کنار دوستای خیلی صمیمیت که اونا هم مثل خودتن) فحش آبدار ندی، بعدها، گندهای بزرگتر و بدتری بالا میاری. پس ترجیحا، چند تا فحش آبدار دادن، بهتر از عقده ای شدن و شاید متعاقب اون، فاجعه شدن باشه.
مجبور نیستی دیگرانو قضاوت کنی... تو از کجا می دونی اونی که فحش می ده توی دلش چی گذشته... چی کشیده...
ماجرا، عین قصه ی «سانتیاگو» ی کیمیاگر (پائولو کوئیلو) است که کتابای کت و کلفت می خرید چون می خواست بذاره زیر سرش یه خواب راحت بره...

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:36 ب.ظ

کتاب «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» مرجان شیرمحمدی، از زبان دیوان بیگی نقل می کنه که:
«گوش کن ببین چی می گم دختر! همون انگلیسی ها یه ضرب المثل دارن که می گه به مردی که سیگار نمی کشه و مشروب نمی خوره اعتماد نکن. می فهمی؟ البته سیگار و مشروب چیز خوبی نیست. اینو انگلیسی ها هم می فهمن، اما منظور اینه که مردی که پنچری های کوچیک نداره، شاید یه پنچری بزرگ داشته باشه. یعنی به این آسونی ها بش اعتماد نکن.»...
«اینجور آدما که می خوان زیادی خوب باشن خیلی خطرناکن. اینا از آدم بودن خجالت می کشن.» ...
«اینا زیادی نازنین شدن. نمی خوان آدم باشن. می خوان فرشته باشن. اما معمولا کارشون به جنایت می کشه.»

... و من چقدر عاشق این کتابم...
قشنگ به مسئله ی فحش می خوره. نه اینکه همیشه فحش بده... یه جاهایی که می بره، باید تو خلوت خودش، یا با دوست صمیمیش با همدیگه فحش بدن... مثل مشروب خوردن که تنهایی نمی شه... من که نخوردم ... حالا...

فحش رو قبول دارم
ولی من تنهایی هم خوردم و خیلی هم حال کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد