تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ‌کس ناگهان نمی‌گذارد برود؛ به تدریج می‌گذارد، ناگهان می‌رود.

پایین کمرم که به کونم وصل میشه اینقدر درد میکنه که نمیتونم تکون بخورم.فکر کنم دارم فلج میشم.امیدوارم اگر کمر به پایین فلج شدم اقلا یه عضو فلج نشه و به حیاتش ادامه بده.

خیلی درد دارم،چطور برم سرکار فردا؟درد میکشه تا زیر دلم و مثانه ام و بیخ رون هام.درد عمیق و تلخی هست.

نظرات 17 + ارسال نظر
یوکتو :) دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ق.ظ http://yukto.blog.ir

ایشالا بهتر میشی بعدش بزرگ میشی یادت میره!
البته یکی از پیروان یه پیامبری اینطوری شد بعد 3 دیقه مرد

سحر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ق.ظ

این شرح حالی که میدی به سیاتیک میخوره البته اگه بار اولته ممکنه فتق دیسک باشه. ممکنه به ستون مهره هات فشار زیاد یا فشار یکدفعه ای اومده. یه ارتوپد برو در مرحله اول.یا برو پیش یه پزشک عمومی که ارجاعت میده به ارتوپد باز

مونا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:36 ق.ظ http://marpel.ir

از کمپرس گرم استفاده کنید نترسید فلج نمیشید برای فلج شدن به مهره های کمری ال چهار و ال پنج احتیاجه .

خدا رو شکر

ترانه دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 ق.ظ

انشالله زودتر خوب بشه یه دکتر خوب این جور مواقع خیلی خوبه

یا یه ماساژور خوب

mah دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:21 ب.ظ

چرا از سین چشم سبز و شرایط نمیگی همچین هیچی نمگی انگار اصلا اتفاقی نیوفتاده

مگه اتفاقی هم افتاده؟؟؟

Mah دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:11 ب.ظ

خیلى خوبى تو قشنگ زندگیت رو هواسا اونوقت اینجورى میگى؟؟؟؟؟

اذر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:20 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

اشگال نداره خوب میشی

خوب نیستم

نل دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:26 ب.ظ

انشالله بهتربشی

موقع خواب یا استراحت..ب پشت بخاب و بالشت بزار زیر پات
یا ب پهلو و بالشت بزار بین پات
فشارکمتری ب کمرت میاد
دکترهم برو.شاید فاصله بین مهره کمرت ایحادشده باشه..

همه این کارها رو انجام میدم.ولی دکتر نمیرم

یاس سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:06 ق.ظ

دکتر نمیری از آمپول می ترسی؟

از کجا فهمیدی؟؟؟

اعظم 46 سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:32 ق.ظ

نکنه به آه یکی از اون حروف الفبا گرفتار شدی
استراحت وخوردن یه مسکن قوی نکنه بواسیر گرفتی

نمیدونم والا.فقط دارم میمیرم

روزهای خوب سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ق.ظ

انسان های نئاندرتال هم دکتر میرفتن

بدم میاد از دکتر رفتن

سارا روزهای دور از خانه سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:07 ب.ظ http://perinparadais.blogsky.com/

پریسان سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ب.ظ

خوب شدی؟!

نه.دارم میمیرم

حسنا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:57 ب.ظ

فکر کنم سنگ کلیه دارید . برید دکتر خوب

مطمئنی؟؟فعلا که درد کمرم خوب شده و تب دارم.ولی اگر دوباره کمرم درد گرفت میرم سونو گرافی میکنم

اعظم 46 سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:09 ب.ظ

رو یه چیز گرم بشین مثلا یه کیسه آب گرم ویاآجر روگاز گرم کن لای یه پارچه بپیچ بشین روش
ازپماد رزماری ویه مسکن قوی می تونی استفاده کنی
حالا اگه سین چشم سبز بود پرستار خوبی می شد برات

چی بگم والا
بعید میدونم اصلا محلم میزاشت

سبا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ب.ظ http://sabanevesht.blogsky.com

تو هنوز به راهه وبلاگت ؟

مگه قرار بود به راه نباشه؟؟؟

سبا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:08 ب.ظ

آخه وبلاگای سه سال پیش معمولا اکثرشون اثری ازشون نیست .
فک کردم شمام دیگه نمینویسی .

نه.من مینویسم تا آخر عمرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد