تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مورد ستم قرار‌گرفتن، بهتر از ستم‌کاربودن است

من اگر زن بودم همیشه و همیشه پابند میبستم.

من اگر زن بودم موهام رو آبی میکردم.

من اگر زن بودم ناخنهای بلندی داشتم و هر روز یه لاک متفاوت با روز قبل میزدم.

من اگر زن بودم با هیچ پسر بی قابلیتی دوست نمیشدم و اجازه نمیدادم هیچ کس دلم رو بشکونه

من اگر زن بودم شلوار جین برمودا میپوشیدم تو خونه با پیراهن کوتاه بدون آستین صورتی

من اگر زن بودم یاد میگرفتم که همیشه مهربون باشم

من اگر زن بودم عشق گمشده خیلی ها میشدم

نظرات 31 + ارسال نظر
mah پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 ق.ظ

پنجشنبه اس و من مثل هر هفته که چهارشنبه شبا لاک میزنم پنجشنبه بعد از ظهرها میرم حموم و موهامو سشوار میکشم و لباسای متفاوت میپوشمو ارایش میکنم و زیر ابروهامو تمیز میکنم این هفته نه دیشب لاک زدم نه امروز حال این کارای دیگه رو دارم چون شوهرم خیلی لوس و بیمزه شده این هفته و من خیلی سعی کردم خوشحالش کنم ولی ذوقمو کور کرد اقای تراویس یه زن واسه به خودش رسیدن و لاک زدن دلگرمی میخواد نداشته باشی میگی ول کن بابا به درککککککککککککک

عیب نداره.حتما خسته هست شوهرت یا یه مشکلی داره.بالاخره تو به عنوان همسرش باید سر شوق بیاریش.
همه آدمها روزای خوب و بد دارن.خودت رو ناراحت نکن.

الی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

من الله توفیق

ارادت

محمد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ق.ظ http://seventhsky.blogsky.com/

حالا تو سربازی یکی از هم خدمتی های ما چیزای دیگه می گفت!
من اگر زن بودم ............. نمیشه گفت!!

بگو جون من.راحت باش

اذر پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

با رنگ ابیش مخالفم

چه رنگی خوبه پس؟؟؟

الف.واو پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.havabanoo.blogsky.com

قسمت ابیش رو خیلی موافقم:D

تو هم پس مثل من خوش سلیقه هستی

sin پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:10 ب.ظ http://lifewithoutme.blogsky.com

حالا خیلیاش خوب بودا ولی تو یکی دو مورد شانس آوردی زن نشدی
آخه موی آبی؟
لایک به خط چهارم

دمت گرم

. پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ب.ظ

عشق گمشده خیلی ها هستم

الکی نگو

phil پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

چیزیه که من حقیقتا تا حالا بهش فکر نکردم.

حالا بهش فکر کن.با حاله

Poopak پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ب.ظ

کاری نداره تغییر جنسیت بده و زن شو و به ارزوهات جامه عمل بپوشون

نه اینجوری خوب نیست.باید فابریک و از روز ازل زن میشدم.ولی یک زن توی یک سرزمین بدون قید و بند و محدودیت

فاطمه پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:53 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

آخه تراویس آبی؟ همون مشکی خوبه بابا

بقیه موارد موافقم

امیدوارم دوست داشتن و دوست داشته شدن و آرامش رو عمیقا تجربه کنی، آرزوی سلامتی و آرامش دارم براتون

مرسی فاطمه مهربون.
ولی آبی هم خوبه خداییش

. پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:11 ب.ظ

وقتی یکی بعد از سالها هنوز تو یادشی
حتی بعد از بابا شدن
به چه معناست؟؟؟

یعنی دوستش داری.شاید زیاد نه ولی کمی آره

پریسان پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:16 ب.ظ

برگشتی مگه؟!
چ زود

نه.هنوز در سفرم

مونا پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:23 ب.ظ

اگه تو رن میگرفتی حتما ایدز هم یکی از خصوصیات بارزت بود

بی ادب

حامد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:30 ب.ظ http://hamed-92.mihanblog.com

خدارو هزار مرتبه شکر که زن نشدی وگرنه معلوم نبود چه کارای دیگه ایی هم میکردی
یه باره بگو سیگار هم میکشیدم دیگه

این که جز بدیهیات بود

عشق گمشده پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:36 ب.ظ

همه آپشن ها را دارم به جز موهای آبی
تکلیف چیست؟

هیچی.موهات رو آبی بکن

خاله ریزه پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:42 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اوه چه زن خواستنی ای میشدی ..
اون شلوار برمودا و لباس صورتیه باید یه شرط داشته باشه اونم اینه که خوش هیکل باشی.
مو مشکی طبیعی از همه بهتره.
پابند خوبه کلی ظرافت میده به پاها
به هر حال آفرین به این حسن سلیقه..

اظهر من الشمس بود که خوش هیکل میشدم

مینا پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ب.ظ

منم اگه پسر بودم میومدم میگرفتمت

دمت گرم.ولی من خیلی ناز داشتم.سخت بود دلم رو به دست بیاری

شهرزاد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:14 ب.ظ

زن بودن خیلی خیلی سخت تر از اونیه که حتی فکرشو بکنیم ...

میدونم شهرزاد مهربون

خانم ف پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:44 ب.ظ http://khanomef.blogsky.com

پا بند شهوت انگیزه که !

خوب منم از اون زن لوندها میشدم دیگه

وی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ

شاید زن درون داشته باشی تراویس عزیز.

نمیشه باهاش رفیق بشم؟؟

روزهای خوب جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ق.ظ

پیرو صحبتت رفتم ناخونای پامو لاک زدم

کار بسیار نیکو و پسندیده ای انجام دادی

الف.واو جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ق.ظ

اقا من نمیدونم به چه علتی(که احتمالا کنجکاوی ناشی از صداقت شما تو نوشته هاتون باشه و رودرواسی که با خودتون ندارید!)نشستم وبلاگتونو خوندم:D
گرچه بعدش فکر میکردم از وسط افتادم تو زندگی یکی دیگه!
اما خب...کلا جالب بود طرز تحلیل و گزارشوقایع و افکارتون!
امیدوارم زندگی روزهای بهتری رو واستون تو چنته داشته باشه:)
و به شدت هم دلتنگ شدم از خوندنتون..برای یکی که دوستش داشتم..یعنی قشنگ چک میکردم وبلاگ اون نباشه:D از بس که شبیه بودید:/

شاید هم همون باشم.از کجا معلوم؟؟؟

رهگذر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

کسی از زن عاشق خبر نداره؟
رفت و دیگه پیداش نشد

دیدیش سلام منم بهش برسون

الف.واو جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:00 ب.ظ

چون داستان زندگیتون با هم فرق داشت...اما از سیر تا پیاز شخصیتتون(حالا مثلا صرف نظر از یکی دو نوع سبزیجات کم اهمیت مثل شلغم!)شبیه هم بود..:D

پس آدم باحالی بوده

fahi جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:25 ب.ظ

کامنتای پست بسی جذاب و مفرحن :))

قربونت

منصوره جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 ب.ظ

من اگه مرد بودم...

چی کار میکردی مثلا؟

منصوره چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ب.ظ

پیراهنای خوشرنگ میپوشیدم و استیناشو همیشه تا ارنج بالا میزدم,موهام همیشه تمیز و مرتب بود,بوی خوش عطرم تا ده قدمیم فهمیده میشد.
دندونام از سفیدی برق میزد حتما
اگه مرد بودم وقتی کسی رو نمیخواستم الکی بش پالس نمیدادم و تو پروپاش نمیپیچیدم که تو ذهن خودش فکرایی بکنه و بعدش الکی اذیت شه ولی واسه کسی که میخواستم جون میدادم.
اگه مرد بودم اجازه میدادم که حتی اگه شده یه زن تو دنیا خیالش راحت باشه که یه نفر داره همه تلاششو میکنه که اب تو دل اون تکون نخوره.
اگه مرد بودم میدونستم وقتی طرفم داره غرغر میکنه نباید باش کل کل کرد باید بغلش کرد
من اگه مرد بودم به خانمای دیگه به چشم خواهرم نگاه میکردم و به خودم اجازه هر جور رفتاری رو نمیدادم
اگه مرد بودم شبا میرفتم پیاده روی,کافه گردی,...
خارج از استانم زیاد میرفتم...

یک عدد خاموش پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:28 ب.ظ

اونوخت با ناخن بلند چطوری میشه ک و ن رو ترو نمیز شست؟؟؟ زیر ناخن گ و ه ی نمیشه؟

چی بگم والا

س پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ب.ظ

من اگه مرد بودم فقط اینو میدونم که با یکی مث "ایمیلیا کلارک"
ازدواج میکردم یکی تو اون تیپ قیافه یه دختر انگلیسی همونقدر خانوم و مهربون و خاکی .بازیگر سریال تاج و تخته و فیلم من پیش از تو ا زجوجو مویزه که رمان این فیلمم دارم.
فقط ای کاش ایرانی بلد بود..اگه مرد بودم یکی رو پیدا میکردم تو ایران یه دختر باکلاس و نهایت فرهنگ و تمدن ولی با یه قیافه خاص انگلیسی یا امریکایی.یه ایرانی که همزاد ایمیلیا باشه ولی میدونم هیچکی خود خود ایمیلیا نمیشد برام مخصوصا وقتی موهاش رو مث توی فیلم بلند میزاش و میبافت
اونجا یه پرنسس واقعی بود.

خوش به حال بوی فرندش

س پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ب.ظ

بعنوان جذاب ترین زن سال 2015 هم معرفی شده :)

شهرزاد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ب.ظ http://Sodayeyeksaye.blogfa.com

پست خوب بود و عنوانش فراتر از خوب...

قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد