تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی بهشت است و ما همگی در بهشتیم،اما آن را نخواهیم دید.


سالها پیش رمانی خوندم به اسم"برادران کارامازوف" که فصلی داشت به اسم"برادر پدر زوسیما" که خیلی زیبا و قشنگ نوشته شده بود.خیلی گشتم تا اون رو دوباره پیدا کنم.و الان پیداش کردم و تقدیمش میکنم به شما.ببخشید اگر کیفیت تصویر پایین هست.

نظرات 8 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:01 ب.ظ

چه خوب که تو خونه اسکنر داری.
بعضیا چه بد مترجم هایی هستند!!

ترجمه اش خوبه که

الف.واو جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.havabanoo.blogsky.com

قشنگ بود ها:)

آره خیلی قشنگه.کامل خوندیش؟؟؟

ترانه جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:51 ب.ظ

قشنگ بود خیلی جالب بود که مرگ باعث شده بود انقدر قشنگ حرف بزنه و یه همچین دیدگاهی پیدا کنه ممنون تراویس

قربونت

سحر شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:57 ق.ظ

من خیلی سال پیش خونده بودمش و یادم نبود این قسمتها رو. داستایوفسکی یه کتاب دیگه داره به اسم خاطرات خانه اموات که کمتر مشهوره اما من خیلی دوسش داشتم، انگار تمام نوع بشر و ترسهاشون رو بهت نشون میده. بخونش اگه وقت کردی

حتما

مامان طلاخانوم شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:35 ق.ظ

عاااالی بود ممنون اقای تراویس

قربونت

خانم ف شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:34 ب.ظ http://khanomef.blogsky.com

اصلا حس خوندنش نبود
ولی اسکن کردنت قابل تقدیره

قربونت.بخونش خیلی قشنگه

عقاید مجستیک آقای دکتر شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ http://beeeauty.blogfa.com

خیلی زیبا بود با این حال نمیدونم چرا برای خوندن کناب های داستانی تنبلی میکنم اصلا علاقه به خوندن کتاب ندارم .

منم مدتهای مدیدی هست دیگه علاقه ام رو به خوندن کتاب از دست دادم.
خودت خوبی؟سلامتی؟هر از گاهی به وبلاگت سر میزنم.زندگیت بر وفق مراد هست؟

الف.واو شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ب.ظ

اینقدری که گذاشتی رو اره..
کلا قشنگه؟یه کم قطوره اما اگه میارزه بگیرم بخونم..

یه کم فلسفی هست.کتاب طولانی هست.دو جلد هست.ولی خوب تاثیر زیادی داشته و آدمهای زیادی مثل فروید این کتاب رو تجلیل کردن.
پیشنهاد میکنم اگر عضو کتابخونه ای هستی.جلد اولش رو بگیری بخونی.اگه دوست داشتی بعد در ادامه جلد دومش رو بگیر.نخر کتاب رو چون احتمالا گرون باشه و کلی پول بدی و بعد علاقه ای بهش نداشته باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد