تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از زبانت همین اندازه برایت بس است که راهِ هدایت را از گمراهی آشکار سازد.

زندگیم از روال بیهودگی خارج شده و با کلی دختر و پسر جدید و شاد و باحال آشنا شدم.همه چیز داره تغییر میکنه و منم یه آدم دیگه دارم میشم.

نظرات 8 + ارسال نظر
پگاه اصفهانی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:58 ب.ظ

کاش اصفهانی بودی تراویس

ارادت دارم.کاش تو تهران بودی.راستی من آیدی تلگرام تو رو ندارم

پریسان جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:31 ق.ظ

واقعا جالبه
برات اشنا شدن با دخترا و پسرا یعنی داری ادم جدیدی میشی!

ملت دوباره باید شاهد در افشانی تو باشن.
با یه غوره سردی میکنی و با یه مویز هم گرمی.
غیرنرمال تر و تنهاتر و عقده ای تر از تو من آدم ندیدم توی زندگیم.
نمونه بارز یه دختری هستی که ازدواج نکردن و ندیدن محبت از جنس مخالف حسابی روح و روانت و جسمت رو بیمار کرده.

رهگذر جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ

بعععععله
شما از این حرفا زیاد می زنی
باز دو روز دیگه میای میگی نشستم تو ابرا و گریه کردم

نوچ

ترانه دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ب.ظ

چقدر خوب امیدوارم موندگار باشن و همیشه خوش حالت کنه بودنشون

قربونت ولی هیچی موندگار نیست

پریسان سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:42 ب.ظ

حرفات رو نادیده میگیرم!
واقعا خودت فهمیدی چی گفتی
چون بعد جواب دادن به کامنتم یه مدت وبت بسته بود پس کلا حالت خوب نبود
ادمی هم که حالش خوب نباشه حرفاش مهم نیستن
یه بار از من خواهش کردی که هرچیزی بینمون شد جایی نگم و منم گفتم باشه پس من حرفای زشت اون روزت که از روی حال خرابت بود نادیده میگیرم.
اینجا نه کسی من رو میشناسه نه من کسی رو پس خط آخر نوشتت برام اهمیت نداره.چون من همه چیز رو میدونم و تو رو هم و ادب تو رو خوب میشناسم.
اگه دلت نخواست میتونی اینو تایید نکنی

مرسی،ممنون
ارادت داریم

پریسان سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:42 ب.ظ

حرفات رو نادیده میگیرم!
واقعا خودت فهمیدی چی گفتی
چون بعد جواب دادن به کامنتم یه مدت وبت بسته بود پس کلا حالت خوب نبود
ادمی هم که حالش خوب نباشه حرفاش مهم نیستن
یه بار از من خواهش کردی که هرچیزی بینمون شد جایی نگم و منم گفتم باشه پس من حرفای زشت اون روزت که از روی حال خرابت بود نادیده میگیرم.
اینجا نه کسی من رو میشناسه نه من کسی رو پس خط آخر نوشتت برام اهمیت نداره.چون من همه چیز رو میدونم و تو رو هم و ادب تو رو خوب میشناسم.
اگه دلت نخواست میتونی اینو تایید نکنی

ارادت

mah چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ق.ظ

چه خوب تو این شرایط بهترین کار رومیکنی بودن با افراد شاد شادت میکنه.

قربونت

س جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:20 ق.ظ

الان کلی جاست فرند داری؟
من نمیدونم جاست فرند یعنی چی ولی اگه همشون میخوان باهات مزدوج بشن یا رمانتیکی یا مرد زندگی هستی یا بهتر از تو ندیدناین دوستات رو خدا حفظ بکنه :)))))))))کجا اشنا شدین با هم؟بیخیال اونا همین دوستای وبلاگی خوبن دیگه

هر چی شما بگین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد