تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تمدّن رشتهٔ درهم پیچیده و زودگسلِ روابطِ انسانی است، که دشوار بافته و آسان نابود می‌شود

امشب خیلی دلتنگم،خیلی دلگیرم،خیلی حس تنهایی دارم.نمیدونم چی شده؟دیگه علاقه ای ندارم که با دخترها دوست بشم.فکر میکنم تمام مسیر رو از اول اشتباه اومدم.حس و گرایش اصلی من چیز دیگه ای احتمالا باشه و خودم تا امروز ازش بی خبر بودم.باید بیشتر روی این قضیه فکر کنم.

نظرات 14 + ارسال نظر
phil جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ب.ظ

به مردان تمایلات داری یعنی؟

پریسان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ب.ظ

چقدر با نظر فیل خندیدم :))))
حیف ک می دونم این حرفا گذری بوده و تو امکان نداره روشون فکر کنی و فردا دنبال شماره و ... هستی...

ترانه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:03 ق.ظ

فکر کنم خسته شدی تراویس

مونا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ

تمایلات هر سنی فرق میکنه

فاطمه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

مدت زیادی نیست اینجا میام اما یادمه دو شب فقط این وبلاگ رو از اول خوندم، منم حس میکنم یه جاهایی اشتباه کردین، اما تراویس این دل گرفتن ها گاهی طبیعیه و باید کنکاش نکنی بذار بگذره اما بعدا راجع بهش فکر کن نه طولانی
خیلی حرف دارم در مورد این پست... امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری

مرضیه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:54 ق.ظ

کامنت فیل =)))))))))))))))

سحر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:19 ق.ظ

من فکر میکنم احساست دلیلش اینه که جنسیت از صدر لیست اولویتهات خارج شده و جاش رو به صمیمیت داده. همیشه این اولویتها هستن که خواسته هامون رو تعیین میکنن. اگه اولویت اول من آزادی باشه و برم ازدواج کنم، خب معلومه همیشه دلگیرو غمگینم. همینطور امنیت، یا رفاه یا... البته بیشتر آدمها از اولویتهاشون بیخبرن و یا پشت کلی نقاب قایمش میکنن، بخاطر همینم اینهمه آدم غمگین و دلزده داریم.

. شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ق.ظ

چون وقت داری به تنهایی فکر کنی
زندگی مسائل مهمتری هم داره که اگه ذهنت درگیر باشه
فرصت نداره کند و کاو کنه از گذشته ها یه چیزی دربیاره که باعٹ دلتنگی و دلگیری بشه
والا

حالیم نشد چی گفتی

. شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:56 ق.ظ

چون وقت داری به تنهایی فکر کنی
زندگی مسائل مهمتری هم داره که اگه ذهنت درگیر باشه
فرصت نداره کند و کاو کنه از گذشته ها یه چیزی دربیاره که باعٹ دلتنگی و دلگیری بشه
والا

. شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:41 ب.ظ

نامفهوم بود؟؟؟

خودم هم نفهمیدم

. شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:37 ب.ظ

اینقدر وقت خالی داری که میتونی به این چیزا فکر کنی

روزهای خوب شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:23 ب.ظ

اوووووه مای گااااد
Ogay!!!!!

خاله ریزه دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:33 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چند روز بعد...
با یکی آشنا شدم اسم " خ" چشم گاویه.. وااای نمیدونید چه تیکه ایه. زندگیم رو مدار عشق و حاله خخخخخخخخخخخخخخخخ
ولمون کن باوووووووووو...

ببخشید

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ب.ظ

polygamy ؟
شاید به پلی گامی علاقمند شده باشی.
دیگه تو این دنیا هیچی منو شگفت زده نمی کنه. :)

نمیدونم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد