تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کاش دلا جوون بمونه ما هم پیر بشیم ولی بزرگ نه.

توی محاسباتم اشتباه کردم.

آلبوم "پیر شدیم ولی بزرگ نه2" از هنرمندان افسانه ای علیرضا جی جی و سیجل امشب ساعت21 از سایت رادیو جوان پخش جهانی میشه.

قربون همتون.

نظرات 2 + ارسال نظر
س شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ب.ظ

تبرییییک
چه بهتر پس پاییزتون با این هدیه شروع شد:)
من دیشب بیشتر قطعات البوم رو گوش دادم ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که قطعه "کی خوبه کی بد"بهترینه.اونقدر که دلم خواس تو سکوت شب چندین بار گوش بدم این اهنگ تموم پاییز منو میسازه :)کلا از این گروه تا الان این قطعه و تهران مازراتی و تابستون کوتاهه به دلم نشسته .
انجا که میگه کارای بد واسه من و تو رو زمین اومد اولش عالیه اون تکه رو کدومشون خونده؟صدای اونو خیلی دوس دارم.
اون جایی هم که میگه:کنار هم اون بالا قدما ...(نمیدونم چرا یاد شما و عشقتون و مهاجرتت و اون بالا میفتم
به هر حال گروه قویه تو سبک خودش مطرحه کاملا.
راستی اون ویدیو هم پریشب دیدم همون که اهنگ سهم من وسطش حرف زد فک کنم. دوس دارم تو ماشین کی خوبه کی بد گوش بدم!!

س شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:06 ب.ظ

در ضمن عنوان این پست خیلی قشنگه.واقعا کاش.
اینو هم بگم که کاور البومشون اون تصویر دو تا ادمک با اون شمایل با پس زمینه نارنجی پاییزی خیلی بامزه بود:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد