تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کانال موسیقی

دوستان کانال تلگرام رو دیشب درست کردم.کاناله و کسی نمیتونه چت بکنه و چیزی بنویسه.فقط و فقط ترانه و موسیقی میزارم.عضو بشین و اگر هم دوست داشتین ترانه درخواستی هم داریم.

قربون همتون

نظرات 4 + ارسال نظر
خواننده خاموش شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام
یک کم از اون آهنگ های خوب و مجازتون اینجا بذارین.
با تشکر

تو کانال همه چیز گذاشتم

نسترن دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:07 ب.ظ

میشه تو یه پست از اولین شکست عشقیت بنویسی؟به نظرم باید جالب باشه!میشه بنویسی؟سین چشم سبز نه ها!اولین شکست عشقی

نداشتم

س جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:19 ق.ظ

ترانه قدیمی ریحان از أندی لطفا

در کانال گذاشته شد دوست عزیز

س یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:22 ب.ظ

تشکر فراااااواااان البته با تاخیر
من وقتهایی که حالم خوب نباشه موزیک های کانال شما رو پلی میکنم.موسیقی روح من رو نوازش میده مخصوصاپیانو کوارتت استاد روحانی.
عصر اون روزی که من درخواست این ترانه رو کردم همزمان با شما اشکان خطیبی هم در کانالشون ترانه ی"موسیقی نواخته شد"از مت مونرو
گزاشتن با عنوان جمعه ی غمگین:( غروب دلگیری بود ولی نه واسه من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد