تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوشبختی نامه ای نیست که یک روز،نامه رسانی،زنگ در خانه ات را بزند و آن را به دست های منتظر تو بسپارد.

در مورد مفهوم خوشبختی زیاد فکر کردم و هیچ وقت به هیچ نتیجه ای هم نرسیدم که یعنی چی خوشبختی؟و خوشبختی چی هست؟

الان که خیلی زیاد زندگیم تغییر کرده تازه دارم متوجه خیلی از چیزها میشم.و چشمهام به روی خیلی چیزا باز شده.خوشبختی یعنی همین لحظه ای که دارم به راحتی زندگی میکنم،یعنی همین که بدون بیماری و رنج مریض داشتن زندگی میکنم،یعنی که خیلی راحت میتونم هر چی میخوام بخورم و چند جفت کفش و پیراهن دارم.ممکنه بعضی ها بگن نباید به کم قانع بود و باید بلندپرواز بود و دید وسیعی داشت.ولی واسه من همین که همه اطرافیانم پول دارن و بدنشون سالم هست خودش خوشبختی هست.خوشبختی "تری سام" با دو تا بور و سبزه نیست،خوشبختی ماشین آخرین و خونه و ویلای خیلی خوب نیست.نمیگم اونا بده،خیلی هم خوب هستن ولی خوشبختی نیستن.لااقل واسه من نیستن.

من همین که شغل خوبی دارم و خانواده ام در سلامت هستن و میتونم با ماشین خودم برم میدون سمت امام حسین و چند سیخ جگر بخورم و بعدش سیگار بکشم یعنی خوشبختی.

نظرات 19 + ارسال نظر
. جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:49 ق.ظ

چرا با یه شاسی بلند نری شهرک غرب جیگر تهرون
بعدش نری کوروش و برند نخری
آدما تو لباسای شیک و ماشینای خفن اعتماد به نفس بالاتری دارن
چرا نری هتل ترنج کیش و یه هفته موقع خواب دریا رو زیر پات نداشته باشی
خوشبختی یعنی اینکه پدر مادر و همه عزیزانم وقتی درخواستی داشتن من بهترین رو در اختیارشون بزارم
هر چیزی رو الان نمیتونی بخوری
خواستی بهت ثابت میکنم

شما ثابت شده ای

. جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 ق.ظ

زندگی که ارزش زندگی کردن داره همیشه ارزش بهتر زندگی کردنم داره

هر کسی رو بخوایم باهامون دوست میشه؟
میتونیم هر وقت خواستیم نریم سرکار؟
میتونیم هر وقت اراده کردیم بهترین جای ایران و دنیا بریم سفر و نگران هزینه نباشیم؟
میتونیم وقتی یکی از عزیزانمون نگرانی و بیماری داره فکر هزینه نباشیم و هر بیمارستانی هر جای دنیا بود ببریمش؟
.....

هر چی شما بگی

سحر جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:35 ب.ظ

به نقطه: با این تفکراتت، تنها نکته مثبتی که داری همون واقع بین بودنته، از اون جهت عرض میکنم که خودتم متوجهی گستره افکارت در حد همون (.) هست!

مریم.ص جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:47 ب.ظ

ببخشیدا! ولی چه زاویه دید تنگی داری آقای نقطه (خواننده)
یه بار هم که تراویس خان، حرف درستی زد، داری سنگ میندازی جلو پاش
من همه اون چیزایی که گفتیو دارم، پس چرا خوشبختی رو حس نمیکنم؟
اشتباه می کنی.
تراویس درست میگه، اونا خوشبختی نیست ولی
داشتنش خوبه

درست میگی.
آخه شاسی بلند و جیگرکی شهرب غرب و برند پوشیدن و تو کوروش ول چرخیدن اگر خوشبختی بود که منم همشون رو یا قبلا داشتم یا الان دارم ولی هیچ وقت خوشبخت نبودم

. جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ب.ظ

هیچ وقت نخواهی داشت
قبلا هم نداشتی
تو فقط با احساسات دیگران بازی میکنی
هرچند وقت یه بار میری با یه دختر و ....
یه مشت دروغ تحویلشون میدی
به همشونم میگی دوست دارم
از همشونم تعریف میکنی که تو فلان و بسار
اصلا به بعدش فکر کردی اون دختر چی میشه؟
برو کاری کن تو دنیای واقعی همه حسرت در کنار تو بودنو داشته باشن نه اینحا

باشه

. جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:10 ب.ظ

آدم اینقد بی اعتماد به نفس
خودت تنهایی زبون نداشتی؟

ببخشید

Saba جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:32 ب.ظ http://Kojastkhaneyebad.blogsky.com

"تری سام "کیه؟؟

چیز بدیه.بهش فکر نکن

عقاید مجستیک آقای دکتر جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:26 ب.ظ http://beeeauty.blogfa.com

نمیشه دید افراد رو زیر سوال برد . یکی با لباس مارک پوشیدن و ماشین شاسی بلند داشتن احساس خوشبختی میکنه یکی با حال خوب و زندگی کردن در لحظه .
یه احساس نسبی که هر کسی مطابق با شرایط دلخواهش این حس رو درک میکنه .

دقیقا درست میگی

رهگذر جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:41 ب.ظ

نقطه جان
خود آقای تراویس احساس می کنه و اقرار می کنه که خوشبخته شما چه اصراری داری که ثابت کنی خوشبخت نیست. یا خوشبختی چیز دیگری است؟
خوب نظر ایشون اینه
دوم اینکه کی گفته همه تو محیط مجازی حسرت می خورن که باهاش باشن؟!

من خوشبختم
و نکته دیگه این که نه توی دنیای مجازی و نه توی دنیای حقیقی هیچ کسی حسرت منو نداره.من تنهاترین مرد خدا هستم که هیچ کس دوستم نداره

. جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ

و در نهایت پیروز منم
موفق باشید

تبریک میگم

خصوصی نویس جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ب.ظ

تری سام اخه چ جذابیتی داره. بیشتر حال بهم زنه :/

دلت میاد؟

سحر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:21 ق.ظ

من دوست دارم تراویس، مث یه برادر. جدی

منم دوستت دارم مثل یه خواهر

سحر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:33 ب.ظ

راستی تراویس من همینجوری نپریدم وسط بگم دوست دارم، اینو در جواب اون حرفت که گفتی هیچکی منو دوس نداره و تنهاترین مرد هستم گفتم

خیلی عزیزی واسم

ملی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:55 ب.ظ

خوشبختی ینی از زندگیت راضی باشی. همین .

ایول.زدی تو خال

س شنبه 17 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:17 ب.ظ

خب منم دوستت دارم که بلاگر جانم
البته من ازپارسال که مخاطبت شدم تا امسال و هر سال!

ممنون

فاطمه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:13 ب.ظ

خیلی خوب این متن رو می فهمم و خیلی دلانه نوشتین

قربونت

mah دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:40 ب.ظ

حالا تو که میری جیگر بزنی پس برو میدون بهمن جیگر بخور اخه من اونجا بیشتر احساس خوشبختی میکنم گفتم به تو ام گم .

قربونت.میرم حتما

سحر سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ق.ظ

پستی نوشته بودی راجب گ گندم گون. چرا پاکش کردی؟ خودت رو سانسور کردی ینی؟ یه نویسنده میگه بزرگترین سانسور کننده انسان خودشه!

لاله سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام تراویس جان
یه سوالی میخواستم ازت بپرسم
چطور این روزا رو تحمل میکنی؟؟
الودگی صوتی
شلوغی خیابونا
مردمی که حتی خودشون هم نمیتونن یه دلیل منطقی برای کاراشون بیارن
بچه هایی که شست شو مغزی میشن و دستشون طبل و زنجیر و (تو مناطق دور افتاده حتی قمه) داده میشه؟؟
من که خیلی دلم میشکنه و غصه میخورم از این مردم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد